jak przyciemnic czerwona opalenizne

1. Data: 2004-08-14 15:51:49

Temat: jak przyciemnic czerwona opalenizne
Od: "Rybka" <r...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Hej,

Mam spory problem, mam jasna cere, tegoroczne slonce nad baltykiem spalilo
mi buzke, ale na czerwono, zaczela mi juz schodzic skora, a jak na zlosc nic
nie ciemnieje ... ;-( nie wspomne, ze wygladam okropnioe z czerwona twarza,
moze Wy dobre kobiety znacie jakies sposoby domowe i inne, aby to troche
choc przyciemnic?
Poratujcie troche, bo w poniedzialek mam wazny dzien, a tu jak na zlosc
wygladam jak ...indianka ;((((

Zalamana Rybka

1. Data: 2004-08-14 15:52:59

Temat: Re: jak przyciemnic czerwona opalenizne
Od: "[edymon]" <edymon@zostaw_tylko:autocom.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2004-08-14 17:51 +0200, Użytkownik Rybka napisał :

> [...]
> choc przyciemnic?
> Poratujcie troche, bo w poniedzialek mam wazny dzien, a tu jak na zlosc
Podobno sok z marchwi pomaga na "zbrazowienie", ale moge sie mylic;-)
Edytka [edymon]

/A wolę być starą dupą niż młodym dupkiem/
/Stasio/

1. Data: 2004-08-14 15:55:09

Od: "Rybka" <r...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "[edymon]" <edymon@zostaw_tylko:autocom.pl> napisał w wiadomości

Podobno sok z marchwi pomaga na "zbrazowienie", ale moge sie mylic;-)

tzn robic z niego oklady na twarz? Czy pic ?

1. Data: 2004-08-14 16:01:01

Od: "[edymon]" <edymon@zostaw_tylko:autocom.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2004-08-14 17:55 +0200, Użytkownik Rybka napisał :

> Podobno sok z marchwi pomaga na "zbrazowienie", ale moge sie mylic;-)
>
> tzn robic z niego oklady na twarz? Czy pic ?

Pic pic:-) I mozna marchewki jesc;-) Z opowiadan rodziny pamietam, ze w
wieku 3 lat bylam jak brzoskwinka, bo mama wlewala we mnie hektolitry
bobofruta (w tych trudnych czasach, skad ona to brala? ;-)

1. Data: 2004-08-14 16:02:00

Od: "Paulinka" <p...@N...pl> szukaj wiadomości tego autora

[edymon] z adresu edymon@zostaw_tylko:autocom.pl w wiadomości
cfld5q$p5e$...@n...news.tpi.pl wymodził(a) :

> Pic pic:-) I mozna marchewki jesc;-) Z opowiadan rodziny pamietam, ze
> w wieku 3 lat bylam jak brzoskwinka, bo mama wlewala we mnie
> hektolitry bobofruta (w tych trudnych czasach, skad ona to brala? ;-)

A potem załatwić sobie wątrobę, super rada...

Paulinka

1. Data: 2004-08-14 16:15:37

Od: Dunia <d...@n...o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

Rybka wrote:

> Poratujcie troche, bo w poniedzialek mam wazny dzien, a tu jak na zlosc
> wygladam jak ...indianka ;((((

Zel z aloesem, ale dobry, najlepiej z apteki.
Ja sobie tak uratowalam dzien slubu (krotko przed niechcaco 'spalilam'
sobie ramiona i plecy) ;)

Dunia
--
Why does Sea World have a seafood restaurant? I'm halfway through my
fishburger and I realize, Oh my God. I could be eating a slow learner.

1. Data: 2004-08-14 16:15:37

Od: Dunia <d...@n...o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

1. Data: 2004-08-14 16:20:35

Od: "Rybka" <r...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Uzytkownik "Dunia" <d...@n...o2.pl> napisal

> Zel z aloesem, ale dobry, najlepiej z apteki.
> Ja sobie tak uratowalam dzien slubu (krotko przed niechcaco 'spalilam'
> sobie ramiona i plecy) ;)

dzieki wielkie, mam nadzieje, ze mi na twarz tez pomoze...mam czas do
poniedzialku ...
zaraz pedze do apteki

Pozdrawiam
Rybka

1. Data: 2004-08-14 16:20:35

Od: "Rybka" <r...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

1. Data: 2004-08-14 16:52:20

Od: "Alisss" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> A potem załatwić sobie wątrobę, super rada...

Od picia soku z marchewki? Jedzenia marchewki? Czy Bobofruta? Bo nie wiem??

pytanko o paznokcie
wypadanie włosów
Może troszke nie o kosmetykach ale.....szukam fajnych "seconhandów":) sklepó z uzywanymi rzeczmi w warszawie
Gdzie dobry fryzjer w Warszawie
jak zachowac opalenizne?