pytanko o paznokcie

1. Data: 2004-08-14 15:44:24

Temat: pytanko o paznokcie
Od: "yeni" <a...@z...net> szukaj wiadomości tego autora

Witam

Wkrotce wychodze za maz i z tej okazji chcialabym by moje paznokcie dobrze
sie prezentowaly. Niestety moje wlasne sa bardzo lamliwe :( myslalam o
tipsach ale szczerze mowiac nie bardzo orientuje sie w temacie i nie bardzo
wiem co jest na "topie"! Co polecacie , jaki zabieg by miec piekne dlugie
paznokcie ? jak dlugo sie takie tipsy lub tym podobne trzymaja i jaki jest
koszt?

Dziekuje za odpowiedzi

Pozdrawiam

Yeni

1. Data: 2004-08-14 16:58:51

Temat: Re: pytanko o paznokcie
Od: "Alisss" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"yeni" <a...@z...net> wrote in message

Co polecacie , jaki zabieg by miec piekne dlugie
> paznokcie ? jak dlugo sie takie tipsy lub tym podobne trzymaja i jaki jest
> koszt?

Ja polecam tipsy zelowe, zrobilam sobie miesiac temu i sa naprawde swietne,
prezentuja sie w miare naturalnie, do tej pory nie polamaly mi sie i ogolnie
jestem bardzo zadowolona.

Koszt chyba zalezy od miasta, w 3miescie jest to 80 zl (ja przynajmniej tyle
zaplacilam). (Slyszalam, ze w Warszawie jest to kwota rzedu 150zl?? )

Pozdr Aliss

1. Data: 2004-08-14 16:58:51

Od: "Alisss" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

1. Data: 2004-08-14 17:41:12

Od: Anna M. Gidyńska <a...@d...pl> szukaj wiadomości tego autora

On Sat, 14 Aug 2004 17:44:24 +0200, in pl.rec.uroda "yeni"
<a...@z...net> wrote in <cflc1f$7gm$1@atlantis.news.tpi.pl>:

> [...]
>paznokcie ? jak dlugo sie takie tipsy lub tym podobne trzymaja i jaki jest

o tipsach już tu trochę było. ale napiszę po raz kolejny:

najlepszym wyjściem byłby żel na własnych paznokciach, chyba że mają
jakiś wybitnie niewyjściowy kształt - wtedy lepiej ukształtować je,
naklejając tips i dopiero tę konstrukcję powlekając żelem. jedno
nałożenie żelu wystarcza na jakieś 3 do 6 tygodni, w zależności do
tego, jak szybko rosną paznokcie i jak bardzo przeszkadza Ci
niewidoczny dla osób trzecich odrost na płytce.

dobrze zrobione tipsy ani żel nie łamią się, nie odpadają, nie
podchodzą powietrzem, nie wyglądają jak szpony wampira ani nie dają
się bez dokładnych oględzin odróżnić od naturalnych paznokci. tak
wyglądają moje i tylko nadprzyrodzona trwałośc lakieru sugeruje, że
nie są własne.

założenie tipsów/żelu w porządnym zakładzie powinno kosztować od 100
zł w górę, malowanie powinno być wliczone w cenę. uzupełnianie to
koszt od 80 zł w górę - poniżej tego nie możesz być pewna jakości
uzytych preparatów ani kwalifikacji tipserki, w każdym razie tak jest
w Warszawie i okolicach.

jeśli nigdy nie miałaś długich paznokci, nie rób sobie takich na
wesele - nie będziesz w stanie nic zrobić. ewentualnie, jeśli jesteś
zdecydowana, zrób je sobie z tydzień wcześniej i przyzwyczajaj się -
jeśli nie dasz rady, można je będzie skrócić (w salonie, samodzielnie
nie polecam).

an.

1. Data: 2004-08-14 17:41:12

Od: Anna M. Gidyńska <a...@d...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]

zdecydowana, zrób je sobie z tydzień wcześniej i przyzwyczajaj się -
jeśli nie dasz rady, można je będzie skrócić (w salonie, samodzielnie

wypadanie włosów
Może troszke nie o kosmetykach ale.....szukam fajnych "seconhandów":) sklepó z uzywanymi rzeczmi w warszawie
Gdzie dobry fryzjer w Warszawie
jak zachowac opalenizne?
na celulit i nie tylko - polecam goraco!