malenkie pytaneczko:]]]]]

11. Data: 2000-11-26 01:50:19

Temat: Re: malenkie pytaneczko:]]]]]
Od: "PAULINA" <p...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

chyba troche za ostra jestes...nie wszyscy tatusiowie sa tacy sami...

12. Data: 2000-11-26 04:42:08

Od: "jacob bekker" <j...@f...net> szukaj wiadomości tego autora

"PAULINA" <p...@s...com.pl> wrote in message
> bylo do Kamila jezeli to ty to bylo do ciebie..:]]]]]

Pragnelem tylko zwrocic uwage, ze takie "bezosobowe" odpowiedzi wprawiaja
czytajacych w zaklopotanie. Czy nie lepiej napisac do czyjego postu odnosi
sie odpowiedz, zeby wszyscy to wiedzieli a nie tylko Ty.

Pozdrawiam,
jakub

13. Data: 2000-11-26 08:42:10

Temat: Re: jak schudnac
Od: "Asmira" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Stokrotka" <m...@p...wp.pl> napisał w wiadomości
> pytanie banalne..moze i nie pasuajce do tej grupy..ale w koncu aby
> schudnac tez trzeba poprzec sie psychologia:) prosze o propozycje..i
> linki do tego tematu
> pozdrawiam

Znaleźć sobie absorbujące zajęcie (by nie myśleć o tym co w lodówce).
Pochodzić na fitness. Postawić znak zakazu dla słodyczy. Nie oczekiwać, że
schudnie się z dnia na dzień - i normalnie się chudnie.
Mnie po ciąży zostało coś koło 10 kg. W ciągu roku zeszłam do swojej
normalnej wagi.

Asmira

14. Data: 2000-11-26 12:58:06

Od: "naszek" <n...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

POLECAM WIZYTE U SPECJALISTY

15. Data: 2000-11-26 17:17:49

Od: c...@m...pl ([cookie]) szukaj wiadomości tego autora

On Sat, 25 Nov 2000 05:37:38 +0100, "PAULINA" <p...@s...com.pl>
wrote:

>czy ktos wie jak objawia sie syndrom "utraconego ojca"
>czyli jak dziewczeta wychowywane przez same matki funkcjonuja w normalnym
>zyciu?

bywają bardziej bezwzgledne wobec facetow - przynajmniej te
dziewczyny, ktore ja mialem okazje poznac.... jesli brak ojca
spowodowany jest tym, ze nie nadawal sie do ojcostwa (alkohol, zdrady,
agresja, rozwod), czestym jest, ze matka przez cala mlodosc wmawia
corce to, jacy faceci sa okropni, nieopdowiedzialni, falszywi itd...

--
[cookie]

16. Data: 2000-11-26 17:23:28

Od: c...@m...pl ([cookie]) szukaj wiadomości tego autora

On Sat, 25 Nov 2000 20:13:03 +0100, "Kira" <a...@g...pl> wrote:

>potrzebny, tym bardziej dziewczynie. Chlopak to i tak wyrosnie na takiego
>samego chama, a musi czerpac w koncu z kogos przyklad, natomiast dziewczynie

zastanawialas sie juz nad tym, by zostac lesbijka?

--
[cookie]

17. Data: 2000-11-26 17:35:48

Od: "Kira" <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> zastanawialas sie juz nad tym, by zostac lesbijka?

Nie, jakos bardziej ciagnie mnie do facetow. Wlasnie podrywam jednego, wiec
spadaj ;-).
Ania

18. Data: 2000-11-26 18:58:36

Od: "PAULINA" <p...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

jacob przepraszam i obiecuje sie poprawic:]]]]]]]

19. Data: 2000-11-26 20:19:31

Od: "Eva" <e...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Stokrotka <m...@p...wp.pl> w wiadomości do grup dyskusyjny
ch napisał:8vp2v7$ssj$...@n...tpi.pl...
> pytanie banalne..moze i nie pasuajce do tej grupy..ale w koncu aby
> schudnac tez trzeba poprzec sie psychologia:) prosze o propozycje..i
> linki do tego tematu
> pozdrawiam

Znasz może to hasło :
"JEDZ POLOWE!" tnz 1/2;), a nie "cos" tam polowe.
jeszcze lepsza wersja to :
"Z..j polowe", ale niezbyt elegancko brzmi.

Nie ja to wymyslilam, ale naprawde dziala!

Dobrze jest też w poblizu lodowki / słodyczy umiescic swoje najlepsze
"szczuple" zdjecie!:))) i skojarzyć z okolicznosciami, jakie Ci wtedy towarz
yszyły.

Jesli lubisz slodycze - po prostu ich nie kupuj, albo zastap slodszymi owoca
mi
lub jogurtem z owocami.
pozdraviam, Eva

20. Data: 2000-11-27 03:30:35

Od: "jacob bekker" <j...@f...net> szukaj wiadomości tego autora

> jacob przepraszam i obiecuje sie poprawic:]]]]]]]

Nie obrazilem sie i tez pozdrawiam.:-)

jakub

> pozdrawiam

Co mam zrobić by nie byc upartym?