jak schudnac bedac wege?

91. Data: 2004-04-18 13:51:43

Temat: Re: jak schudnac bedac wege?
Od: a...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

> rotfl tu to błysnęłaś

Tak, a moze powiesz dlaczego?
Dla mnie tego typu diety to jedna wielka bzdura, tym bardziej ich modyfikacje
wege. Jestem wege i nie tyje na swojej diecie. A gdybym nawet tyla, to w zyciu
nie posunelabym sie do DO albo montigniaca. Wystarczy myslec i jesc a nie
eksperymentowac...

92. Data: 2004-04-18 14:21:23

Od: "czarnyjanek" <c...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
zyciu
> nie posunelabym sie do DO albo montigniaca. Wystarczy myslec i jesc a nie

błysnęłaś po raz drugi

93. Data: 2004-04-18 15:21:12

Od: "AŁ." <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Użytkownik <a...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> modyfikacje
> zyciu
>
> błysnęłaś po raz drugi

Wiesz co, panie yntylygent? Odpimpkuj sie i idz na silownie sie wyzyc, jak nie
masz nic sensownego do powiedzenia a przede wszystkim nie umiesz wyjasnic swego
blyskotliwego stanowiska.

A.

94. Data: 2004-04-18 15:38:15

Od: "czarnyjanek" <c...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
nie
> masz nic sensownego do powiedzenia a przede wszystkim nie umiesz wyjasnic

i po raz trzeci

jesteś blondynką??

95. Data: 2004-04-18 17:23:13

Od: "jurek" <g...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Tak, a moze powiesz dlaczego?
> Dla mnie tego typu diety to jedna wielka bzdura, tym bardziej ich
modyfikacje
> wege. Jestem wege i nie tyje na swojej diecie.

i cd

>A gdybym nawet tyla, to w zyciu
> nie posunelabym sie do DO albo montigniaca. Wystarczy myslec i jesc a nie
> eksperymentowac...

wege to nie eksperyment?
wege to dowod na myslenie?
wege to jedzenie?

Ciekawe!

Jurek

96. Data: 2004-04-18 17:25:15

Od: "jurek" <g...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> jesteś blondynką??

przeblysk numer ............... no wlasnie ktorych, "przyjaciele" moze
policzyli?K

Jurek

97. Data: 2004-04-18 18:04:58

Od: a...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

> wege to nie eksperyment?
> wege to dowod na myslenie?
> wege to jedzenie?
>
> Ciekawe!
>
> Jurek

W przeciwienstwie do DO, Montigniaca czy jakiejkolwiek innej "diety-cud"
opartej na eliminowaniu badz zubozaniu do granic mozliwosci pewnych sladnikow,
dieta wegetarianska i jej skutki tudziez oddzialywanie na ludzki organizm w
dluzszym przedziale czasowym sa doskonale znane, poparte dowodami naukowymi w
powaznych pismach naukowych (nie mam tutaj na mysli pism redagowanych przez
wege dla wege -> jak to z DO jest na przyklad, ale pisma naukowe).
Skutki DO w dluzszym czasie nie sa poznane, nikt NIEZALEZNY takich badan nie
prowadzil, wiec sila rzeczy to jest EKSPERYMENT a wege nim nie jest.b Z calymn
szacunkiem dla filozofii opty, ale jakos nie wyobrazam sobie laktoovo DO, a
jezeli juz, to proponuje od razu do lekarza i z dwojga zlego przedkladam
naturalne tluszcze zwierzece nad ,modyfikowane tluszcze roslinne (wiesz ile w
margarynie jest chemii???). Stad tez laczenie tych dwoch diet jest absurdem,
dla mnie nie akceptowalny. Ale w koncu jak ktos lubi sie truc, to juz jego
spraw. tyle, ze nie wmowisz mi, ze laktovoDO nie jest eksperymentem, dla mnie
to jest dopiero total rotfl!

98. Data: 2004-04-18 18:20:38

Od: l...@w...pl (jaico?) szukaj wiadomości tego autora

jurek wrote:

> modyfikacje

> i cd

> wege to nie eksperyment?
> wege to dowod na myslenie?
> wege to jedzenie?

> Ciekawe!

> Jurek

DO jst dla odwaznych i lubiacych ryzyko. Jezeli ktos twierdzi ze nalezy
jesc
najlepsze bialka i tluszcze to dlaczego od razu robic z niego wariata.
Mozna sprawdzic w jakich produktach znajduja sie te najlepsze. Niemen byl
20 lat wege i jak szybko choroba go zmiotla?

--
Wiadomość wysłana z Portalu Młodzieży Optymalnej
http://mlodziez.optymalni.one.pl

99. Data: 2004-04-18 18:45:36

Od: "jurek" <g...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Niemen byl
> 20 lat wege i jak szybko choroba go zmiotla?

uwazaj! za takie stwierdzenie mozesz miec cieszki "quart d'heure" przed
soba. Bardzo wielu nie lubi jak sie mowi o wegetarianizmie Niemena.

Jurek

100. Data: 2004-04-18 18:54:09

Od: "jurek" <g...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> W przeciwienstwie do DO, Montigniaca czy jakiejkolwiek innej "diety-cud"
> opartej na eliminowaniu badz zubozaniu do granic mozliwosci pewnych
sladnikow,

wrzucasz do jednego "kosza" kilka "diet", ktore poza nazwa nie maja ze soba
nic wspolnego. Co jest ograniczane "do granic mozliwosci" na DO?

> [...]
przez
> wege dla wege -> jak to z DO jest na przyklad, ale pisma naukowe).

ciekawe jest to stwierdzenie, bo jezeli jest tak jak mowisz to dlaczego
najnowsza "piramida" OMS-u zawiera mieso (z roznych zrodel) i zalecenie
zjadanie pewnych ilosci codziennie? Czyzby super spece z OMS-u, nie mieli
dostepu do tych "badan" niezaleznych oczywiscie.

> Skutki DO w dluzszym czasie nie sa poznane,

co to dla Ciebie jest "dluzszy" czas?

> nikt NIEZALEZNY takich badan nie
> prowadzil,

no wlasnie, dlaczego?

>wiec sila rzeczy to jest EKSPERYMENT a wege nim nie jest.b Z calymn
> szacunkiem dla filozofii opty, ale jakos nie wyobrazam sobie laktoovo DO

a co to takiego jest laktoovo DO?

> [...]
> jezeli juz, to proponuje od razu do lekarza i z dwojga zlego przedkladam
> naturalne tluszcze zwierzece nad ,modyfikowane tluszcze roslinne (wiesz

???????? najwieksza obraza dla opty jest proponowanie margaryny jako zrodla
tluszcz Znasz jakiegos opty zajadajacego margaryne?!

> [...]
> spraw. tyle, ze nie wmowisz mi, ze laktovoDO nie jest eksperymentem, dla

czy jakis opty proponuje komukolwiek LaktovoDO (i co to jest?)

Jurek

strona o MM
witam i pytam :)
Sok marchwiowy