jak sie cieszę :)

1. Data: 2003-04-29 07:04:05

Temat: jak sie cieszę :)
Od: "Ewa Buczma" <e...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

ojeju, jak sie cieszę, że znowu do was trafiłam (prawie po roku i raczej
zawsze w postaci "gapia-czytacza")!
mam prośbę, poszukuje przepisu, który w zeszłym roku podał jakis facio
kuchcik na filety drobiowe na grillka! Pamietam tylko, że moczyło je sie w
naturalnym jogurcie i jakies przyprawy i..........tyle. Miały 'namakać' dobę
i faktycznie były PRZEPYSZNE!!!!! ma to moze ktos bo nie wkleiłam sobie na
bierzaco do swojego zeszyciku i......... wcieło mi, proszę o pomoc!
ewa
dzieki

1. Data: 2003-04-29 07:07:29

Temat: Re: jak sie cieszę :)
Od: a...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> i faktycznie były PRZEPYSZNE!!!!! ma to moze ktos bo nie wkleiłam sobie na
> bierzaco do swojego zeszyciku i......... wcieło mi, proszę o pomoc!

Moze o to chodzi?
http://www.gotowanie.wkl.pl/przepis248.html

Jest to przepis Doroty - wkn.

Pozdrawiam,
Ania

1. Data: 2003-04-29 07:45:39

Od: "Wkn" <w...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik <a...@o...pl> napisał w wiadomości

> Moze o to chodzi?
> http://www.gotowanie.wkl.pl/przepis248.html
>
> Jest to przepis Doroty - wkn.

no taki moj, to on znowu nie do konca jest, przepisow na drob w jogurcie na
grilla jest dosc sporo, i w pewnym sensie wszystkie sa do siebie podobne. Z
duza doza prawdopodobienstwa mozna chyba powiedziec, ze takie filety zawsze
wychodza.
Tyle, ze: jezeli utopimy w marynacie cala piers indycza, to rzeczywiscie
powinna sie ona moczyc w jogurcie z sokiem pomaranczowym cala dobe, cyckom
kurzym wystarcza dwie godziny.
Aha - ostatnio kupilam tak wielkie piersi z kurczaka, ze musialam robic tak:
odkrawac te male piersiatka przyczepione do cyckow wlasciwych, cycki
wlasciwe przekrawac na dwie czescie w poprzek wlokien, a nastepnie ten
grubasny, szerszy kawalek jeszcze na pol, zeby uzyskac ciensze mieso do
grilowania :)
Ale faktycznie bardzo polecam wszelakie marynaty jogurtowe do drobiu na
gilla :)

Dorota (wkn)

1. Data: 2003-04-29 07:53:09

Od: Netusia <n...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ewa Buczma wrote:

> [...]
> i faktycznie były PRZEPYSZNE!!!!! ma to moze ktos bo nie wkleiłam sobie na
> bierzaco do swojego zeszyciku i......... wcieło mi, proszę o pomoc!

Moze to:

Pierś indycza w marynacie jogurtowej
pojemnik - 150ml jogurtu "Bakoma", sok z półtorej cytryny, 150ml
oleju słonecznikowego, 4 ząbki czosnku, po 2 łyżeczki papryki i
kminu rzymskiego (może być nasz ale lekko podprażony na suchej
patelni), łyżeczka kurkumy, po łyżeczce imbru i soli. Wymieszać
wszystko dokładnie i posmarować tym kilogramową pierś pociętą na
6-7 płatów ( zastąpić można pojedyńczymi piersiami z kurczaka).
Leżakować w lodówce od 12 godzin do 3 dni.

Albo:

pierś kurczaka w marynacie jogurtowej:
ok 4-5 filetów
150ml jogurtu
100ml oliwy
1Ł soli
1ł kminku
1ł papryki słodkiej
1ł kurkumy
2-3 ząbki czosnku
1/2 ł imbiru
zmieszać składniki marynować w nich piersi dobę albo dłużej
piec na grillu lub w piekarniku.jest to o tyle ciekawe, że mięso
pozostaje
soczyste i miękkie.

(Przepisy podane przez Aleksandra Klosiewicza)
Probowalam tylko ten drugi przepis i faktycznie - rewelacja.
Pozdrawiam
Aneta

1. Data: 2003-04-29 08:03:24

Od: "Piotr Kosela" <p...@b...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik wrote:
> Moze o to chodzi?
> http://www.gotowanie.wkl.pl/przepis248.html
>
> Jest to przepis Doroty - wkn.

Wypróbowany i smaczny ;-)

--
Pzdr
Pe Ka

1. Data: 2003-04-29 08:25:56

Od: "Wkn" <w...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Netusia" <n...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> Moze to:

<i tak dalej, sama pycha>

to ja w takim razie tez wyprobuje przy najblizszym grillu :) Bo przepisy
wygladaja bardzo smakowicie
Dzięki, Netusiek!

wkn

1. Data: 2003-04-29 21:32:39

Od: w...@t...com.pl (Wladyslaw Los) szukaj wiadomości tego autora

Ewa Buczma <e...@c...pl> wrote:

> jakis facio
> kuchcik na filety drobiowe na grillka! Pamietam tylko, że moczy"o je sie w
> naturalnym jogurcie i jakies przyprawy i..........tyle. Mia"y 'namakać' dobę
> nie wklei"am sobie na
> bierzaco do swojego zeszyciku i

Chcialas Ewunciu napisac, ze chodzi Ci o fileciki z kurczaczkow, moczone
w jogurciku z przyprawkami.

Wladeczek

1. Data: 2003-04-30 10:53:35

Od: Netusia <n...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Wkn wrote:

> to ja w takim razie tez wyprobuje przy najblizszym grillu :) Bo przepisy
> wygladaja bardzo smakowicie
> Dzięki, Netusiek!

Nie ma sprawy, choc zasluga nie moja :-)
Zwlaszcza przepis nr 2 zrobil w mojej rodzinie furore. Jest to
sztandarowe danie na rodzinnych imprezach (robione nie tylko na grillu,
ale i w piekarniku). Naprawde polecam :-)
Buziaki,
Aneta

1. Data: 2003-04-30 10:55:41

Od: Netusia <n...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Wladyslaw Los wrote:

> Chcialas Ewunciu napisac, ze chodzi Ci o fileciki z kurczaczkow, moczone
> w jogurciku z przyprawkami.
> Wladeczek

Wladeczku,
Zawsze Cie darzylam szacuneczkiem, ale po tej zmiance wpisuje cie na
listeczke ludzikow, ktorych uwielbiam :-)))))))))))))))))))
Pozdrowionka ;-)
A...Netusia

LUDZIE !!!! MAGDALENA B. wrocila !!!!!
Polenta