jak się szybko odchudzić ? pare cm z ud?? (ślub już za miesiąc..)

11. Data: 2006-03-29 16:39:12

Temat: Re: jak się szybko odchudzić ? pare cm z ud?? (ślub już za miesiąc..)
Od: Kruszyzna <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Pewnego pięknego dnia, a był(a) to wtorek, 28 marca 2006 22:58 użytkownik
ThomasB, sącząc kawkę, wyklepał:

> no tak, może i będą po cześci ale następnego dnia już przecież wcale nie
> koniecznie będą takie zasłonięte...w innej kiecce...pozatym ja chcę mieć
> chudsze uda bo są za duże..:-/

I zabierasz się do tego dopiero miesiąc przed ślubem? To tak jak za pięć
dwunasta. Rowerek na siłowni, pływanie, bieganie (biegałam swego czasu dwa
razy dziennie (sic!) po 2 km i fantastycznie to wyszczupla, naprawdę!),
długie marsze - ale to zajmuje więcej niż miesiąc czasu. Pozostaje
przerobić sukienkę, jeśli się w nią nie mieścisz. Biegać oczywiście można
od zaraz, tylko że nastawić się trzeba na efekt bardziej przyszłościowy niż
teraźniejszy.
A poza tym wybranek serca przecież widział już te uda, prawda? Skoro więc
następnego dnia nie będą zasłonięte, to tragedii nie będzie.

Krusz.
--
Kruszyna
#GG 3084947

12. Data: 2006-03-29 17:59:31

Od: "Dominik" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> no dobrze, ćwiczyć...ale jak ? co cwiczyc ? przysiady same czy coś jeszcze
> ?? moze jakis krem wspomagajaco ? nie mam doswiadczenia w tych sprawach
> zbytnio i prosze o pomoc !! HELP !! :)

nie przysiady!!
Tylko i wyłącznie trening aerobowy - tzn. wysiłek tlenowy -
średniointensywnie, ale długo, 15min. tego typu ćwiczeń non-stop to
absolutne minimum, a chcąc uzyskać efekt do ślubu powinnaś ćwiczyć 6 dni w
tygodniu po 45-60 minut bez przerw! Polecam bieganie(nie dreptanie), dość
szybką jazdę na rowerze, aerobic, taniec sportowy, intensywne pływanie.
Kremy niczego tu nie pomogą. Pomoże dieta, nie żadna cudowna, ale racjonalne
zmniejszenie ilości spożywanego jedzonka, nieobjadanie się po treningu,
picie sporych ilości wody i kończenie przygody z jedzeniem każdego dnia na
kilka godzin przed snem. Nie zapominaj, że dieta obowiązuje też w dni wolne
od treningu.

nie zapomnij ćwiczyć też po ślubie;)

Dominik

13. Data: 2006-03-31 01:13:41

Od: "ThomasB" <t...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "xxx" <s...@n...thx> napisał w wiadomości

> 1. odpisuj pod postem
> 2. nie przysiady, bo przysiady nic nie dają- najlepiej wpisać w googlach
> 'ćwiczenia na mięśnie nóg' czy coś w tym stylu, na pewno będziesz miała
> wysyp linków.
> 3. hehe, jak pierwszy raz przyszłam na fitness i powiedziałam, dlaczego
chcę
> ćwiczyc, to prowadząca opowiedziała mi właśnie o takiej mądrej pannie,
która
> przyszła do klubu miesiąc przed ślubem z zamiarem zrzucenia kilku kg. Nie
> [...]

ad 1. oops, ale przeciez to chyba tak naprawde nie rzutuje na sprawe bo
ludzie odpisują jakimś cudem bez stękania no nie...?
ad 2. widzę, że chyba mnie nie zrozumiałaś... Ja proszę o porady
doświadczonych/mądrych użytkowników tego forum,
ad 3. hehe, NIESAMOWITE, a po co i dla kogo twoim zdaniem jest to forum ?
ćwiczenia są dla każdego i nie widze w takiej sytuacji nic nadzwyczajnego,
owszem może i mogłam wcześniej ale znam swoje możliwości i troszke liczyłam
na stres przed-ślubny ale się przeliczyłam..
4. jak sie ma do zrzucenia 8 kg to trzeba być wariatem, ale 2-3 kg i ogólne
wygładzenie ud to przecież chyba realne dla większości nie otyłych kobiet,
prawda?, zresztą napisze tu przed samym ślubem jakie były efekty
zastosowania się do porad wszyskich tylko nie twoich porad bo przecież porad
nie dałaś mimo jakiegoś tam doświadczenia, a sie przyczepiasz bezsensu,
znajdź sobie hobby, a nie sie czepiasz ludzi i wytykasz błędy, nie tobie
mnie oceniać, a liczy się efekt końcowy...

Przy okazji - Serdecznie dziękuję Tym, którzy napisali cokolwiek przydatnego
w mojej sytuacji :)

14. Data: 2006-03-31 17:42:01

Od: "kati gt" <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Szanowni grupowicze i grupowiczki,
>
> Chciałabym zrzucić pare kilo z ud, a konkretnie parę centymetrów...reszta
> ciałka jest OK. Jedynie w sumie w uda mi tłuszczyk poszedł...
> Znacie jakiś dobry/sprawdzony sposób abym sobie z tym poradziła ?
> Z góry bardzo dziękuję za pomoc.
>
> Trochę późno tu odpisuję, no ale!!
To może być odebrane jako spam ale ja załatwiłam problem cm w udach przy pomocy
balsamu wyszczuplajaco, ujędrniającego polskiej firmy A.T.W.
Balsam XXL fast i masaż wyszczuplający u masażysty daje faktycznie rewelacyjne
efekty.
Można go kupić na Allegro lub napisz do mnie na priva to ci podeśle wiecej
informacji.

Pozdrawiam Kati
www.atw.com.pl

15. Data: 2006-04-02 14:09:09

Od: "Jolanta Pers" <j...@N...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

ThomasB wrote:

> ad 1. oops, ale przeciez to chyba tak naprawde nie rzutuje na sprawe
> bo ludzie odpisują jakimś cudem bez stękania no nie...?

Rzutuje, bo źle się czyta. Poza tym wycina się co zbędne, a resztę dzieli,
odpowiadając konkretnie tylko na to, do czego się ustosunkowujesz. Przyjrzyj
się uważnie temu postowi, to nie jest trudne.

> ad 2. widzę, że chyba mnie nie zrozumiałaś... Ja proszę o porady
> doświadczonych/mądrych użytkowników tego forum,

No to na zapytanie o przysiady dostałoś radę, że przysiadów _nie_.

> ad 3. hehe, NIESAMOWITE, a po co i dla kogo twoim zdaniem jest to
> forum ?

To nie jest forum. To jest grupa dyskusyjna. Ja chcesz fora, polecam onet.pl
i gazeta.pl.

> ćwiczenia są dla każdego i nie widze w takiej sytuacji nic
> nadzwyczajnego, owszem może i mogłam wcześniej ale znam swoje
> możliwości i troszke liczyłam na stres przed-ślubny ale się
> przeliczyłam..

Ale chyba na cuda nie liczysz?

> 4. jak sie ma do zrzucenia 8 kg to trzeba być wariatem, ale 2-3 kg i
> ogólne wygładzenie ud to przecież chyba realne dla większości nie
> otyłych kobiet, prawda?

Powiedziałabym raczej: solidne ćwiczenia + konkretna dieta. Ale też bez
gwarancji, gubienie kilogramów niekoniecznie przebiega liniowo i przy sporo
wyższej od prawidłowej masie ciała czasem trzeba czekać ładnych parę
tygodni, żeby waga w ogóle drgnęła.

--
JoP

16. Data: 2006-04-02 14:12:27

Od: "Dominik" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> To może być odebrane jako spam ale ja załatwiłam problem cm w udach przy
> pomocy
> balsamu wyszczuplajaco, ujędrniającego polskiej firmy A.T.W.
| |
| |
| |
| |
\/

> Kati
> www.atw.com.pl
^^^^^^^^^^^^^

nie ma jak wiarygodna informacja;)

Dominik

17. Data: 2006-04-02 23:13:34

Od: "ThomasB" <t...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Przeczytaj wszystko do cna i wyciągnij wnioski..pozdrawiam Jolu :)

Użytkownik "Jolanta Pers" <j...@N...com.pl> napisał w wiadomości

> [...]
Przyjrzyj
> się uważnie temu postowi, to nie jest trudne.

o Jezuu, niesamowite !! czepiasz sie pierdół... internetowa niewyżyta
pedantka jesteś ? Nie było sie do czego konkretnie ustosunkować bo cały post
był do BANI, gdyż nie poruszył konkretów...a po co coś bez konkretów, STRATA
CZASU !...

> No to na zapytanie o przysiady dostałoś radę, że przysiadów _nie_.

to co napisałaś nie zmienia faktu, że napisałaś nic nie wnoszące pierdoły
aby mnie ośmieszyć...troche to prostackie z Twojej strony...może troche sie
posamorealizujesz (sprawdź w słowniku jeśli nie wiesz co to oznacza - wpisz
w google hasło : SAMOREALIZACJA)

> To nie jest forum. To jest grupa dyskusyjna. Ja chcesz fora, polecam
onet.pl
> i gazeta.pl.

Litości...czytałaś te pierdoły które wypisujesz ? zajrzyj do encyklopedii
jak nie wiesz co oznacza słowo "forum"...Porażasz intelektem...

> Ale chyba na cuda nie liczysz?

kolejny zbędny text/farmazon...po co wogóle to piszesz ?

> [...]
sporo
> wyższej od prawidłowej masie ciała czasem trzeba czekać ładnych parę

Teraz to już porażka totalna z Twojej strony...tylko tyle byłaś w stanie
napisać ? JEZU ! ALE JAKIE TE ĆWICZENIA (mam wymienić 600000 ćwiczeń a Ty mi
napiszesz, że to i to ? no sory ale ja czekam na konrety, a nie ogólnikowe
bzdety) ? jakbym niewiedziała, że mają być solidne...jeśli nie masz już nic
do wniesienia więcej do tej sprawy to nie pisz bo szkoda mojego czasu na
czytanie Twoich zniechęcających i miernych wypocin...

Ten wątek się zamienia w jałową dyskusje, a nie o to tu chodzi...postaram
się JA Tobie pomóc:
Nie tłumacz swoich czynów tylko zmień sposób odpowiadania na posty...zamiast
sie czepiać pomagaj choć trochę w każdym poście bo po to jest to forum.
Czepiasz sie pierdół...ile możesz jeszcze ?, wystarczy zwykłe "przepraszam,
że na Ciebie najechałam bezyślnie bo musiałam na kimś cośtam odreagować")...

JK

18. Data: 2006-04-03 14:44:23

Od: "Jolanta Pers" <j...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

ThomasB <t...@o...pl> napisał(a):

> [...]
> był do BANI, gdyż nie poruszył konkretów...a po co coś bez konkretów, STRATA

To trzeba się było w ogóle nie ustosunkowywać, albo wyciąć wszystko. HTH.

> [...]
> posamorealizujesz (sprawdź w słowniku jeśli nie wiesz co to oznacza - wpisz

O, jakie fajne sfrustrowane i agresywne clueless newbie.

> Litości...czytałaś te pierdoły które wypisujesz ? zajrzyj do encyklopedii
> jak nie wiesz co oznacza słowo "forum"...Porażasz intelektem...

O, nie dość, że clueless newbie, to jeszcze ignorant, nieodróżniający forum
od grupy dyskusyjnej.

> kolejny zbędny text/farmazon...po co wogóle to piszesz ?

O, nie dość, że internetowy ignorant, to jeszcze ortograficznie sprawne
inaczej, co to nie wie, jak się pisze "w ogóle".

> Teraz to już porażka totalna z Twojej strony...tylko tyle byłaś w stanie
> napisać ? JEZU ! ALE JAKIE TE ĆWICZENIA (mam wymienić 600000 ćwiczeń a Ty mi
> napiszesz, że to i to ?

Słuchaj, tu jest grupa dyskusyjna, a nie kącik poradnik z dziedziny fitnessu.
Zatrudnij sobie prywatnego trenera, płać i wymagaj. Jak zapłacisz odpowiednio
dużo, to będziesz mogło się na niego wydzierać i może nawet pozwoli Ci
potupać.

> wystarczy zwykłe "przepraszam,
> że na Ciebie najechałam bezyślnie bo musiałam na kimś cośtam odreagować")...

Jak chcesz przeprosić, to naprawdę nie musisz robić tego aż w aż tak
barokowym stylu.

--
JoP

19. Data: 2006-04-03 19:41:11

Od: "ThomasB" <t...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

:) rozmieśszyłaś i rozczarowałaś mnie swoimi głupawymi i nieudolnymi
odpowiedziami. Reprezentujesz tak niski poziom, ze szkoda na twoje wymysły
mojego czasu. Podkreślam jeszcze raz - jesteś żałosna. Ale naskrobałam coś
niżej...

Użytkownik "Jolanta Pers" <j...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości

STRATA

> To trzeba się było w ogóle nie ustosunkowywać, albo wyciąć wszystko. HTH.

Gdybym nie poruszyła to nie dowiedziałabym się więcej Kretynko. A tak w
ogóle to cięcie wątków powinno się ograniczyć do absolutnego
minimum..baranku

> O, jakie fajne sfrustrowane i agresywne clueless newbie.

Nie newbie lecz wręcz na odwrót, jestem administratorem sieci/informatykiem
w 3 firmach już od paru lat i takie bezmuzgie i zaparte matoły w internecie
jak Ty mnie irytują już..za dużo z wami miałam i mam do czynienia
może...[wzdech]

> O, nie dość, że clueless newbie, to jeszcze ignorant, nieodróżniający
forum
> od grupy dyskusyjnej.

Pocieszaj sie dalej, ale właściwie to od początku tego wątku, również teraz
i zapewne w następnych twoich postach to Ty byłaś, jesteś i będziesz
ignorantką..to przykre ale to prawda i dopóki tego nie zrozumiesz nie
będziesz w pełni szczęśliwa..eeh, współczuje ci stanu w jakim jesteś...ale
jest jeszcze nadzieja...jeśli mnie przeprosisz to będzie nadzieja na twoją
poprawę...

> O, nie dość, że internetowy ignorant, to jeszcze ortograficznie sprawne
> inaczej, co to nie wie, jak się pisze "w ogóle".

naprawde porażasz..czepiasz się ortografii bo jak widać nie masz tak
naprawdę czego...nie ratuj się idiotyzmami bo się pogrążasz tylko w swojej
złości i jeszcze wrzodów albo czegośtam przykrego dostaniesz..

> [...]
odpowiednio
> dużo, to będziesz mogło się na niego wydzierać i może nawet pozwoli Ci

no patrz..a jakimś cudem się dowiedziałam tego czego chciałam...ale nie od
ciebie...po co tu wlazłaś na ten wątek ? spierdzielaj stąd i nie wracaj...

> Jak chcesz przeprosić, to naprawdę nie musisz robić tego aż w aż tak
> barokowym stylu.

Nawet gdy użyjesz tak strasznie zaawansowanego stwierdzenia jak na twoje
możliwości to wiedz, że trzeba czytać to na co się odpowiada, a tu jak widać
ci się sensu zdania nie udało ci się zrozumieć bidulko...eh..jak juz
mówiłam - porażasz..zniknij, przepadnij siło nieczysta..

Muszę przyznać, że mnie w pewnym sensie rozśmieszasz...szkoda, że nie jesteś
w stanie błysnąć czymkolwiek inteligentnym bo już mi się nudzi twoje słodkie
pierdzenie...

Przykro mi, że piszę takie przykre rzeczy ale chyba ktoś ci musi uświadomić
conieco zanim bedzie za późno...

Rozgrzeszam cie i już nie będę cię ośmieszać. Przepraszam i pozdrawiam.
Wyciągnij same pozytywne wnioski z tego co napisałam do ciebie, a zajdziesz
dalej niz moglas do tej pory...

JK

20. Data: 2006-04-03 19:44:24

Od: Małgorzata Krzyżaniak <z...@t...eu.org> szukaj wiadomości tego autora

Pewnego dnia, a było to Mon, 3 Apr 2006 21:41:11 +0200, przyszła do mnie
wiadomość z adresu <t...@o...pl> i powiedziała:

> [...]
> w 3 firmach już od paru lat i takie bezmuzgie i zaparte matoły w internecie
> jak Ty mnie irytują już..za dużo z wami miałam i mam do czynienia

:-D Facet, jesteś moim idolem. Daj namiar na te firmy?

Zuzanka (nieco zachwycona)

*:.
We Are a Non Prophet Organization

kupilam krem sephory