propozycja antypdróbkowa

1. Data: 2006-03-27 18:33:50

Temat: propozycja antypdróbkowa
Od: "Margaret" <m...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

coby linki do podróbek wrzucac na grupe z Ot-ową adnotacją i [podrobkami] w
nawiasie ;). W ten sposób moze ktos zostanie ostrzezony. A jak nie, to
przynajmniej admini allegro zobaczą:).

--
Margaret

2. Data: 2006-03-27 19:34:36

Temat: Re: propozycja antypdróbkowa
Od: asp420 <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 27 Mar 2006 20:33:50 +0200, Margaret napisał(a):

> coby linki do podróbek wrzucac na grupe z Ot-ową adnotacją i [podrobkami] w
> nawiasie ;). W ten sposób moze ktos zostanie ostrzezony. A jak nie, to
> przynajmniej admini allegro zobaczą:).

Szlachetne, ale nie do zrealizowania. Zapewniam, ze wsrod tych "podrobek"
smialo mozna umiescic oryginaly, zwlaszcza wsrod "bialych kosmetykow" (i
niektorych kolorowych tez). Po prostu producent na opakowaniu ten sam, a
receptura inna, czym producent sie nie chwali (temat na dluzszy wywod
dlaczego tak sie dzieje). Jako ciekawostka - przoduja w tym uznane firmy
europejskie i amerykanskie, natomiast prawo japonskie jest pod tym wzgledem
b. restrykcyjne, dlatego Shiseido o tej samej nazwie zawsze bedzie takie
samo, albo zniknie z rynku.

Pomijam ordynarne oszustwa z Allegro. Czasem jednak poza bezczelnoscia
"lumpensprzedawcow" zgromic mozna glupote i pazernosc kupujacych. Chyba w
takich przypadkach powinna miec zastosowanie starorzymska zasada "Chcacemu
nie dzieje sie krzywda".

3. Data: 2006-03-27 19:47:49

Od: "Margaret" <m...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "asp420" <a...@g...pl> napisał w

> Szlachetne, ale nie do zrealizowania. Zapewniam, ze wsrod tych "podrobek"

bez zbędnego rozpisywania się.
chodzi o ewidentne , tandetne podróby.
http://www.allegro.pl/item94897828_nowosc_lancome_hy
pnose_maskara_eyeliner_zestaw.html
http://www.allegro.pl/item94195773_lancome_idealny_d
la_kazdej_cery_.html

http://www.allegro.pl/item92725646_super_pomadka_d_g
_gratis_lipliner_.html

--
Margaret

4. Data: 2006-03-27 20:06:34

Od: "..::Mehi::.." <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Margaret wrote:
> Użytkownik "asp420" <a...@g...pl> napisał w

> [...]
a jak poznajesz ze to podroby? (pytanie czysto ciekawskie bo mi ciezko
odroznic :) )

..::Mehi::..
<<mehi.hk.pl>>

5. Data: 2006-03-27 20:16:55

Od: "Margaret" <m...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "..::Mehi::.." <m...@o...pl> napisał w wiadomości
pnose_maskara_eyeline
la_kazdej_cery_.html
_gratis_lipliner_.html
> a jak poznajesz ze to podroby? (pytanie czysto ciekawskie bo mi ciezko
> odroznic :) )

byl juz watek, bylo juz takie pytanie :).
odsylam Cię to wątku "subtelne podróby" ( <dvpfhf$o2q$1@inews.gazeta.pl>)

--
Margaret

6. Data: 2006-03-27 20:28:35

Od: asp420 <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 27 Mar 2006 21:47:49 +0200, Margaret napisał(a):

> Użytkownik "asp420" <a...@g...pl> napisał w

> [...]

Jesli sa tak ewidentne to po co ostrzegac? :-) Widzialy galy co braly.
Wiem, czepiam sie :-)

7. Data: 2006-03-27 20:55:14

Od: "..::Mehi::.." <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Margaret wrote:

> byl juz watek, bylo juz takie pytanie :).
> odsylam Cię to wątku "subtelne podróby" ( <dvpfhf$o2q$1@inews.gazeta.pl>)

oki, zerkne :)

..::Mehi::..
<<mehi.hk.pl>>

8. Data: 2006-03-27 21:05:12

Od: "/Agalay" <a...@U...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Margaret" <m...@p...fm> napisał w wiadomości
> coby linki do podróbek wrzucac na grupe z Ot-ową adnotacją i [podrobkami]
> nawiasie ;). W ten sposób moze ktos zostanie ostrzezony. A jak nie, to
> przynajmniej admini allegro zobaczą:).

A to nie walka z wiatrakami? :(
Tyle tych podrob, ze pewnie wiekszosc aukcji by trzeba wylinkowac, mysle, ze
fajny pomysl, ale jesli bedziemy wytykac "nowosci podrobkowe" :)
Jak ktos nie bedzie z grupy pewien co do oryginalnosci ( a bedzie mu na tym
zalezalo) to pewnie spyta. Przciez nikt, kto nie jest czyms w marcu
zainteresowany, jak mu sie odmieni w czerwcu- nie bedzie pamietal, ze ktos z
nas pisal ze to podrobka. No chyba, ze to tylko ja taka ingnorantka jestem?
:>

9. Data: 2006-03-27 21:07:58

Od: Zofia Rakowska <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

"..::Mehi::.." <m...@o...pl> napisał/a w

> a jak poznajesz ze to podroby?

SOA#1

--
mips

"Właśnie skończyłem dietę 14-dniową.
I jedyne co straciłem, to dwa tygodnie"
Garfield

10. Data: 2006-03-27 21:11:19

Od: Zofia Rakowska <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Margaret" <m...@p...fm> napisał/a w

> coby linki do podróbek wrzucac na grupe z Ot-ową adnotacją i
> [podrobkami] w nawiasie ;).

IMO to bardzo śliska sprawa. Kiedyś była już taka akcja na pru,
prowadzona przez amg i Tib. Chyba niewesoło się skończyło.

> W ten sposób moze ktos zostanie ostrzezony.

Wiele osób świadomie kupuje perfum Djora czy Szanel albo tusze D&G za
13.99 PLN.

--

Kosmetyki Kanion
Pytanie dotyczące podążania za modą