jak się szybko odchudzić ? pare cm z ud?? (ślub już za miesiąc..)

31. Data: 2006-04-07 18:47:28

Temat: Re: jak się szybko odchudzić ? pare cm z ud?? (ślub już za miesiąc..)
Od: Zofia Rakowska <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Małgorzata Krzyżaniak <z...@t...eu.org> napisał/a w
news:slrne344kn.u3j.zuzanka@zuzanka.kofeina.net:

> Mnie fascynuje ten żeński administrator trzech sieci.

Pytanie tylko, czym są te sieci ;)

No i jest "informatykiem". Super, w końcu 99% użyszkodników
komputerów to informatycy :)

> (ale oczywiście znam parę administratorek sieci,
> tyle że żadna z nich nie podpisuje się męskim imieniem)

ROTFLOL
Taki fajny wątek przegapiłam, chlip.

--
mips

"Właśnie skończyłem dietę 14-dniową.
I jedyne co straciłem, to dwa tygodnie"
Garfield

32. Data: 2006-04-10 09:00:14

Od: "KH" <n...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "ThomasB" <t...@o...pl> napisał w wiadomości

> wygłąd...faceci sami chcą mnie wyręczać ;-)

To jest w ogóle niesprawiedliwe, że tego co jest najważniejsze nie
dowiadujemy się wcześniej.
A ja głupia się na studiach męczyłam, było jakiś kurs wizażu skończyć czy
cuś :>

Kacha

33. Data: 2006-04-10 09:15:57

Od: Małgorzata Krzyżaniak <z...@t...eu.org> szukaj wiadomości tego autora

Pewnego dnia, a było to Mon, 10 Apr 2006 11:00:14 +0200, przyszła do mnie
wiadomość z adresu <n...@s...pl> i powiedziała:

> To jest w ogóle niesprawiedliwe, że tego co jest najważniejsze nie
> dowiadujemy się wcześniej.
> A ja głupia się na studiach męczyłam, było jakiś kurs wizażu skończyć czy
> cuś :>

Muszę Cię rozczarować. W Prawdziwym Świecie nie wystarcza łypanie
oczkiem i zalotne machanie nóżką - od administratorów sieci wymagają
konkretnej wiedzy przy konfigurowaniu firewalla i zamontowania sprzętu w
racku teraz już, a nie wtedy, kiedy przyjdzie uczynny kolega.

Zuzanka

*:.
We Are a Non Prophet Organization

34. Data: 2006-04-12 13:46:10

Od: "ThomasB" <t...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Przepraszam, że tak długo nie odpisywałam ale byłam zajęta łypaniem oczkami
bo trzeba było racki poprzestawiać..

Każdy ORZE jak, może. Widze, że myślisz, że wiesz więcej niż wiesz..otóż nie
wiesz wszystkiego, a jak się zorientujesz, że wiesz, że nic nie wiesz to
pogadamy :). Generalnie nie generalizuj bo marnie skończysz w życiu ..:)

Pozdrawiam
JK

Użytkownik "Małgorzata Krzyżaniak" <z...@t...eu.org> napisał w
wiadomości news:slrne3k8id.7v4.zuzanka@zuzanka.kofeina.net...
> [...]
>
> Zuzanka
>
> --
> .:*Z*:._.:*U*:._.:*Z*:._.:*A*:._.:*N*:._.:*K*:._.:*A
*:.

35. Data: 2006-04-12 14:11:49

Od: Małgorzata Krzyżaniak <z...@t...eu.org> szukaj wiadomości tego autora

Pewnego dnia, a było to Wed, 12 Apr 2006 15:46:10 +0200, przyszła do mnie
wiadomość z adresu <t...@o...pl> i powiedziała:

> Przepraszam, że tak długo nie odpisywałam ale byłam zajęta łypaniem oczkami
> bo trzeba było racki poprzestawiać..

Luz. Długo koledzy nie przychodzili, rozumiem.

> [...]
> wiesz wszystkiego, a jak się zorientujesz, że wiesz, że nic nie wiesz to
> pogadamy :). Generalnie nie generalizuj bo marnie skończysz w życiu ..:)

Błędnie zakładasz, że chcę pogadać (bo i o czym - o łypaniu oczkami na
kolegów, żeby odwalili robotę?). Za inne życzenia dziękuję.

Zuzanka

PS Przez te lata na newsach nie zdążyłoś się jeszcze zorientować, że
odpisuje się pod cytowanym tekstem i wycina to, co zbędne?

*:.
We Are a Non Prophet Organization

36. Data: 2006-04-12 18:18:10

Od: Zofia Rakowska <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Małgorzata Krzyżaniak <z...@t...eu.org> napisał/a w

> Muszę Cię rozczarować. W Prawdziwym Świecie nie wystarcza
> łypanie oczkiem i zalotne machanie nóżką - od administratorów
> sieci wymagają konkretnej wiedzy

Eeee tam, taki Minicom to pewnie sam się konfiguruje, wystarczy
zmysłowo rzęsami zatrzepać :>

37. Data: 2006-04-12 23:20:24

Od: "ThomasB" <t...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Widze, że polskie negatywne pesymistyczne i zazdrośniackie nastawienie od co
niektórych wali na kilometr, aż sie przykro robi jak sie czyta niektóre
wypowiedzi...żenada...eh :(

Jak nie chcesz pogadać to nieodzywaj sie i tyla.

PS jak ci nie pasi to nie czytaj tego co pod spodem uznając to za szajz, a
nie za sensowną wypowiedź...zresztą chyba sama masz swój mósg i wiesz co za
smęty napisałaś wcześniej ?
Jakie lata na "newsach" ? Nie generalizuj kobito, że ty od lat tu, to nie
znaczy, że wszyscy od lat tu...

38. Data: 2006-04-12 23:24:53

Od: "ThomasB" <t...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Eeee tam, taki Minicom to pewnie sam się konfiguruje, wystarczy
> zmysłowo rzęsami zatrzepać :>

Ta co pisała o prawdziwym świecie chyba w jakimś porypanym świecie żyje albo
jest tak zajęta generalizowaniem, że popadła w egoizm i myśli, że jak ona to
wszyscy też mają pod górkę..a tak nie jest..

Cokolwiek jest do skonfigurowania to nie sam sie i nie przez kolegów lecz
przez mnie musi byc skonfigurowany...dlaczego wszyscy zakładacie, że
piękna/ładna kobieta nie może być administratorem sieci...?

to całe wasze podejście jest jakieś chore...ze wsi jesteśta czy jak ?

Pozdro

39. Data: 2006-04-13 05:48:03

Od: "Jolanta Pers" <j...@N...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

ThomasB wrote:
>dlaczego wszyscy
> zakładacie, że piękna/ładna kobieta nie może być administratorem
> sieci...?

Ładna - tak, głupsza od mojego lewego pantofla - już niekoniecznie, stąd
nasze nieustające zadziwienie.

--
JoP

40. Data: 2006-04-13 07:46:35

Od: "ThomasB" <t...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Ładna - tak, głupsza od mojego lewego pantofla - już niekoniecznie, stąd
> nasze nieustające zadziwienie.

Widze, że TV zrobiło Ci z mózgu kotlety...Nie można byc głupszym od rzeczy
martwych...eh...po raz kolejny dajecie głupie odpowiedzi...ja tu
szczerze..pokazuje inną niż zdołowaną i ciemiężną drogę pracy a wy na mnie
wszyscy jak stado krów na elektronicznego pasterza.. Szkoda Jolu, że tylo po
1 zdaniu piszesz bo mało śmiechu jest z twoich wypocin...napisz coś więcej
to się wszyscy pośmiejemy :)

JK

kupilam krem sephory
masterpiece nie taki master