jak skleić lampkę solną ?

1. Data: 2005-07-17 16:16:49

Temat: jak skleić lampkę solną ?
Od: "rokko" <r...@t...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam
lampka solna (różowa bryła soli z żarówką w środku) uległa podziałowi na dwa
kryształy solne
i to w tak nieszczęśliwy sposób, że nie utrzymują się razem pod wpływem siłu
ciążenia
jak połączyć oba kawałki tak aby tworzyły jedną bryłę ? na powierzchniach
przełomu nie ma ubytków widocznych na zewnętrznych krawędziach.
Myślałem, żeby roztopić powierzchnie wodą ale na moje wyczucie to nie
zadziała (za małe siły adhezji)
Jakieś pomysły (najlepiej sprawdzone) ?

rokko

2. Data: 2005-07-17 21:03:09

Temat: Re: jak skleić lampkę solną ?
Od: --+ sa+an +-- <s...@6...il> szukaj wiadomości tego autora

Postawiony/a przed Trybunałem Świętej Inkwizycji rokko raczył/a zeznać:
> [...]
> ciążenia
> jak połączyć oba kawałki tak aby tworzyły jedną bryłę ?

kurdesz niesprawdzone, ale może super-glutem?

--
pozdrowienia, --+ sa+an +--
______

Electrolux Animal Kit - ma ktoś ?