Re: jak to jest__

Data: 2005-04-17 22:00:20
Temat: Re: jak to jest__
Od: pawel <p...@m...ukradli.spamerzy.pl>

Ola wrote:

> Chciałabym wiedzieć jak to jest jak się wraca do byłego faceta?? Czy macie
> jakieś doświadczenia?? Są niby powiedzenia, że dwa razy do tej samej rzeki
> się nie włazi.no ale..

wlasnie ;)
myslisz ze ten facet i Ty jestescie nadal identyczni jak kiedys ?

> Kiedyś spotykałam się z pewnym facetem, łączyło nas tylko łóżko.

o jak milo (powiedzial pawel ktory zapomnial co to seks i na razie nie
chce sobie przypominac...)

> On wtedy
> miał dziewczyne podobno ją nawet kochał..

chcialbym to zrozumiec... milosc chyba polega na tym zeby drugiej osobie
dawac szczescie... no chyba ze kochali sie tylko platonicznie
(powiedzial pawel ktory nigdy nie rozumial i nie zrozumie zdrady w
dobrym zwiazku ;))

> Ja się w nim zakochałam nie miałam
> wpływu na swoje uczuciaL .

wszystkiego kontrolowac nie mozna... mozna tylko obserwowac i starac sie
z tym uporac... na wszystko wplywu nie mamy.

> Kiedyś to był po prostu czysty układ. Teraz
> spotkaliśmy sie po 3 latach. Zaczynamy się znow spotykac .On już nie kocha
> tamtej dziewczyny, mowi ze chciałby sobie Zycie ułożyć. Ja mam już dziecko
> boje się angażować w związek, boje się ze on znow mnie zostawi dla kogos
> innego.

brrr za duzo dla mnie chyba ;)

> Jego zachowanie świadczy o tym ze mu zalezy na mnie, nie wiem czy
> powinnam znow zaczynac ten związek, Wiem ze WY tutaj nie podejmiecie decyzji
> za mnie ale licze ze wiele osob wyrazi swoje zdanie. A może jest, ktos, kto
> był w podobnej sytuacji i podzieli się ze mna swoimi doswiadczeniami

siedzac na brzegu rzeki nigdy nie poznamy jaka ona jest... wchodzac
powoli do tej rzeki nie poczujemy sie naprawde wolni. skaczac z
wysokosci mozemy zabic sie o kamien, jednak nikt nie odbierze nam tej
chwili lotu... nie wiem czy wiesz co chce Ci powiedziec, ale jakie to ma
znaczenie ;) dodam ze zycie sklada sie z chwil... ktore zapieraja dech w
piersiach. jezeli myslisz ze z nim takie chwile przezyjesz, to moim
zdaniem warto.

--
pawel

Przybylaś z głosami aniołów, by przypomnieć mi, kim jestem.
Przybylaś ze swiata Boga, by oswietlić moją twarz i kazać mi pamietać....