jak to jest__

1. Data: 2005-04-17 18:50:32

Temat: jak to jest__
Od: "Ola" <b...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam

Chciałabym wiedzieć jak to jest jak się wraca do byłego faceta?? Czy macie
jakieś doświadczenia?? Są niby powiedzenia, że dwa razy do tej samej rzeki
się nie włazi.no ale..

Kiedyś spotykałam się z pewnym facetem, łączyło nas tylko łóżko. On wtedy
miał dziewczyne podobno ją nawet kochał.. Ja się w nim zakochałam nie miałam
wpływu na swoje uczuciaL . Kiedyś to był po prostu czysty układ. Teraz
spotkaliśmy sie po 3 latach. Zaczynamy się znow spotykac .On już nie kocha
tamtej dziewczyny, mowi ze chciałby sobie Zycie ułożyć. Ja mam już dziecko
boje się angażować w związek, boje się ze on znow mnie zostawi dla kogos
innego. Jego zachowanie świadczy o tym ze mu zalezy na mnie, nie wiem czy
powinnam znow zaczynac ten związek, Wiem ze WY tutaj nie podejmiecie decyzji
za mnie ale licze ze wiele osob wyrazi swoje zdanie. A może jest, ktos, kto
był w podobnej sytuacji i podzieli się ze mna swoimi doswiadczeniami

Poydrawiam

A.

1. Data: 2005-04-17 18:53:39

Temat: Re: jak to jest__
Od: "cbnet" <c...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ola:
> [...]

Nie boisz sie, ze najpierw bedzie Ci zdradzal, a pozniej zostawi?

--
Czarek

1. Data: 2005-04-17 19:35:24

Od: "x" <x...@x...x.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ola"
> Chciałabym wiedzieć jak to jest jak się wraca do byłego faceta?

Ludzie się powtarzają do znudzenia. Sądzę, że Twoja intuicja jest słuszna.

1. Data: 2005-04-17 19:45:01

Od: "Edit" <e...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Ola:
>
> Nie boisz sie, ze najpierw bedzie Ci zdradzal, a pozniej zostawi?

A co ma "piernik do wiatraka"?
Edyta

1. Data: 2005-04-17 20:25:54

Od: HardStyler <j...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ola napisał(a):
> [...]
> wpływu na swoje uczuciaL . Kiedyś to był po prostu czysty układ. Teraz
Mowil, ze kochal tamta, ale spal z toba ;) Widze, ze konkretny gosc :)
Bedzie mowil, ze cie kocha i posuwal sobie na boku panienki :) No coz -
twoj problem :) Have a nice day do chuja pana ;)

Pzdr,
HS.

--
Czy podoba ci sie moja sygnaturka? Jesli nie, to masz przejebane...

1. Data: 2005-04-17 20:59:21

Od: "lucid" <l...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

> A co ma "piernik do wiatraka"?

on majac dziewczyne najpierw ja zdradzal (z autorka posta) a dopiero potem
rzucill (domysl)

pozdrawiam
Tomek

1. Data: 2005-04-17 21:01:08

Od: "Ola" <b...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "x" <x...@x...x.pl> napisał w wiadomości

> Użytkownik "Ola"
>
> Ludzie się powtarzają do znudzenia. Sądzę, że Twoja intuicja jest słuszna.

jestem pod wrazeniem:):):):)

cieplutko i serdecznie pozdrawiam
i caluje ale tylko Ciebie:)

kocicca

1. Data: 2005-04-17 21:27:26

Od: Przemysław Dębski <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Nie boisz sie, ze najpierw bedzie Ci zdradzal, a pozniej zostawi?

A co w tym jest takiego straszliwego, że aż trzeba się bać ? ... no chyba że
tylko pytasz czy się boi, a nie sugerujesz że powinna się bać :)

Na post po zbóju zaprosił
P.D.

1. Data: 2005-04-17 22:00:20

Od: pawel <p...@m...ukradli.spamerzy.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ola wrote:

> Chciałabym wiedzieć jak to jest jak się wraca do byłego faceta?? Czy macie
> jakieś doświadczenia?? Są niby powiedzenia, że dwa razy do tej samej rzeki
> się nie włazi.no ale..

wlasnie ;)
myslisz ze ten facet i Ty jestescie nadal identyczni jak kiedys ?

> Kiedyś spotykałam się z pewnym facetem, łączyło nas tylko łóżko.

o jak milo (powiedzial pawel ktory zapomnial co to seks i na razie nie
chce sobie przypominac...)

> On wtedy
> miał dziewczyne podobno ją nawet kochał..

chcialbym to zrozumiec... milosc chyba polega na tym zeby drugiej osobie
dawac szczescie... no chyba ze kochali sie tylko platonicznie
(powiedzial pawel ktory nigdy nie rozumial i nie zrozumie zdrady w
dobrym zwiazku ;))

> Ja się w nim zakochałam nie miałam
> wpływu na swoje uczuciaL .

wszystkiego kontrolowac nie mozna... mozna tylko obserwowac i starac sie
z tym uporac... na wszystko wplywu nie mamy.

> [...]
> boje się angażować w związek, boje się ze on znow mnie zostawi dla kogos

brrr za duzo dla mnie chyba ;)

> [...]
> za mnie ale licze ze wiele osob wyrazi swoje zdanie. A może jest, ktos, kto
> był w podobnej sytuacji i podzieli się ze mna swoimi doswiadczeniami

siedzac na brzegu rzeki nigdy nie poznamy jaka ona jest... wchodzac
powoli do tej rzeki nie poczujemy sie naprawde wolni. skaczac z
wysokosci mozemy zabic sie o kamien, jednak nikt nie odbierze nam tej
chwili lotu... nie wiem czy wiesz co chce Ci powiedziec, ale jakie to ma
znaczenie ;) dodam ze zycie sklada sie z chwil... ktore zapieraja dech w
piersiach. jezeli myslisz ze z nim takie chwile przezyjesz, to moim
zdaniem warto.

--
pawel

Przybylaś z głosami aniołów, by przypomnieć mi, kim jestem.
Przybylaś ze swiata Boga, by oswietlić moją twarz i kazać mi pamietać....

1. Data: 2005-04-17 22:46:12

Od: Gnój <o...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ola napisał(a):

> Chciałabym wiedzieć jak to jest jak się wraca do byłego faceta??

Idź na alt.pl.psychologia.milosc, tam są takie życiowe pipy, które nawet w
takich stytuacjach potrzebują asysty. Przecież to twoje życie, przecież to
twoje problemy, jeśli nie umiesz stawić im czoła samemu to wstydź się i na
kolanach proś grupe o pomoc!

--
Wypad z tandetnymi sygnaturami!

GG: 7526231 www.fioletowykot.sympatia.pl fioletowykot[@]vp.pl

nie potrafie sie skupic...
stany lękowe... długie ale jak możesz to pomóż ... proszę
Doświadczenie ojcostwa...
co myslicie o tych slowach??...
Pomozcie prosze zidentyfikowac cytat (F. Znaniecki)