jak to jest__

From: "Ola" <b...@t...pl>
Newsgroups: pl.sci.psychologia
Subject: jak to jest__
Date: Sun, 17 Apr 2005 20:50:32 +0200
Sender: b...@p...onet.pl@nat31-ipartners.iscnet.pl

Witam

Chciałabym wiedzieć jak to jest jak się wraca do byłego faceta?? Czy macie
jakieś doświadczenia?? Są niby powiedzenia, że dwa razy do tej samej rzeki
się nie włazi.no ale..

Kiedyś spotykałam się z pewnym facetem, łączyło nas tylko łóżko. On wtedy
miał dziewczyne podobno ją nawet kochał.. Ja się w nim zakochałam nie miałam
wpływu na swoje uczuciaL . Kiedyś to był po prostu czysty układ. Teraz
spotkaliśmy sie po 3 latach. Zaczynamy się znow spotykac .On już nie kocha
tamtej dziewczyny, mowi ze chciałby sobie Zycie ułożyć. Ja mam już dziecko
boje się angażować w związek, boje się ze on znow mnie zostawi dla kogos
innego. Jego zachowanie świadczy o tym ze mu zalezy na mnie, nie wiem czy
powinnam znow zaczynac ten związek, Wiem ze WY tutaj nie podejmiecie decyzji
za mnie ale licze ze wiele osob wyrazi swoje zdanie. A może jest, ktos, kto
był w podobnej sytuacji i podzieli się ze mna swoimi doswiadczeniami

Poydrawiam

A.