jak to jest__

1. Data: 2005-04-18 01:30:25

Temat: Re: jak to jest__
Od: "Kasia " <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ola <b...@t...pl> napisał(a):

> Witam
>
> Chciałabym wiedzieć jak to jest jak się wraca do byłego faceta?? Czy macie
> jakieś doświadczenia?? Są niby powiedzenia, że dwa razy do tej samej rzeki
> się nie włazi.no ale..

nie mam takich doswidczen bowiem kazdy moj ex zyczyl mi smierci wiec jak
moglaby wrocic do kogos kto tak mi zyczyl, ale postaram sie ci pomoc swoja
odpowiedzia.

> [...]
kocha
> tamtej dziewczyny, mowi ze chciałby sobie Zycie ułożyć. Ja mam już dziecko
> boje się angażować w związek, boje się ze on znow mnie zostawi dla kogos
> innego. Jego zachowanie świadczy o tym ze mu zalezy na mnie, nie wiem czy
> powinnam znow zaczynac ten związek, Wiem ze WY tutaj nie podejmiecie
decyzji
> za mnie ale licze ze wiele osob wyrazi swoje zdanie. A może jest, ktos,
kto
> był w podobnej sytuacji i podzieli się ze mna swoimi doswiadczeniami

za malo informacij podalas aby moc ci naprawde pomoc w tak trudnej sytuacij.
ale wiedz jedno ze wszyscy (sa nikle wyjatki) faceci to chuje, wykorzysta
cie i porzuci (zreszta sama juz chyba o tym doskonale wiesz). moja rada:
mozesz sie z nim zabawic ale bacznie go obserwuj i naprawde daruj sobie z
nim cos powaznego - no pomysl tylko jak to o nim swiadczy, byl w zwiazku z
dziewczyna, kora podobno kochal i obracal ciebie na boku.
jak bedziesz miala chcice to wskocz pod lodowaty prysznic, przechodzi jak
reka odjal.

puknij sie w czolo dziewczyno, nie badz idiotko.

1. Data: 2005-04-18 03:14:54

Od: "Pyzol" <n...@s...ca> szukaj wiadomości tego autora

"Przemysław Dębski" <p...@g...pl> wrote in message
> Użytkownik "cbnet" <c...@n...pl> napisał w wiadomości

> A co w tym jest takiego straszliwego, że aż trzeba się bać ? ... no chyba
> że tylko pytasz czy się boi, a nie sugerujesz że powinna się bać :)

Bailamooos!

Tonight we dance...

tubududu ( solo gitarowe)

K.

1. Data: 2005-04-18 06:11:36

Od: Przemysław Dębski <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Kasia " <m...@g...pl> napisał w wiadomości

> nie mam takich doswidczen bowiem kazdy moj ex zyczyl mi smierci wiec jak

Modliszki - gawędziarze ??? Boszzz :)

Na post po zbóju zaprosił
P.D.

1. Data: 2005-04-18 06:26:11

Od: Przemysław Dębski <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Pyzol" <n...@s...ca> napisał w wiadomości

> Bailamooos!
>
> Tonight we dance...
>
> tubududu ( solo gitarowe)

Przesłanie jest dla mnie niezrozumiałe :)

Na pst po zbóju zaprosił
P.D.

P.S. Cały czas Cię nie widać na gazecie.

1. Data: 2005-04-18 07:22:28

Od: "Edit" <e...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "lucid" <l...@n...com> napisał w wiadomości

> on majac dziewczyne najpierw ja zdradzal (z autorka posta) a dopiero potem
> rzucill (domysl)

A dlaczego z góry padło, założenie , ze tym razem tez tak będzie?
Edyta

1. Data: 2005-04-18 07:49:27

Od: "cbnet" <c...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Edit:
> A dlaczego z góry padło, założenie , ze tym razem tez tak będzie?

OK, poddaje sie. :)))

PLONK. :)

--
Czarek

1. Data: 2005-04-18 07:53:34

Od: "cbnet" <c...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Kasia :
> jak bedziesz miala chcice to wskocz pod lodowaty prysznic,
> przechodzi jak reka odjal.

Jak facet jest taki napalony, to chyba moze go wykorzystywac
periodycznie "na boku". ;)

--
Czarek

1. Data: 2005-04-18 08:13:53

Od: "kazoo" <s...@s...spam> szukaj wiadomości tego autora

> Chciałabym wiedzieć jak to jest jak się wraca do byłego faceta?? Czy macie
> jakieś doświadczenia?? Są niby powiedzenia, że dwa razy do tej samej rzeki
> się nie włazi.no ale..

Do rzeki nie ale w inne _nurty_ owszem.

pozdrawia.kazoo

1. Data: 2005-04-18 11:47:15

Od: pawel <p...@m...ukradli.spamerzy.pl> szukaj wiadomości tego autora

Kasia wrote:

> ale wiedz jedno ze wszyscy (sa nikle wyjatki) faceci to chuje,

a wszystkie (sa nikle wyjatki) laski sa puste :p

--
pawel

Przybylaś z głosami aniołów, by przypomnieć mi, kim jestem.
Przybylaś ze swiata Boga, by oswietlić moją twarz i kazać mi pamietać....

1. Data: 2005-04-18 12:10:08

Od: Sergiusz <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

pawel napisał(a):
> a wszystkie (sa nikle wyjatki) laski sa puste :p
Kasia nie zalicza sie do wyjatkow.

Pozdrawiam,
Sergiusz.

nie potrafie sie skupic...
stany lękowe... długie ale jak możesz to pomóż ... proszę
Doświadczenie ojcostwa...
co myslicie o tych slowach??...
Pomozcie prosze zidentyfikowac cytat (F. Znaniecki)