Była dziewczyna w ciąży.

1. Data: 2005-04-17 19:35:32

Temat: Była dziewczyna w ciąży.
Od: BrokenglaSS <g...@m...zamien.miejscami> szukaj wiadomości tego autora

Witam!

Czy Waszym zdaniem, radość wynikająca z tego, że była dziewczyna miała
wpadkę i jest prawdopodobnie w ciąży (minęły od tego przynajmniej 3 doby)
jest normalnym odruchem? Jeszcze ją lubię, ale życzę jej, żeby zaszła w
ciążę będąc jeszcze niepełnoletnią (ma 16 i pół roku). Każdy "były" by
się cieszył na moim miejscu czy tylko ze mną jest coś nie tak?

--
"Wojna to pokój, wolność to niewola, ignorancja to siła"
George O. - 'Nineteen Eighty-Four'

JID: b...@c...pl * Tlen: b...@o...pl * GG: 2915315

1. Data: 2005-04-17 19:37:48

Temat: Re: Była dziewczyna w ciąży.
Od: HardStyler <j...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

BrokenglaSS napisał(a):
> [...]
> ciążę będąc jeszcze niepełnoletnią (ma 16 i pół roku). Każdy "były" by
> się cieszył na moim miejscu czy tylko ze mną jest coś nie tak?
Kawal skurwysyna z ciebie, ale to czasem dobrze :)

Pzdr,
HS.

--
Czy podoba ci sie moja sygnaturka? Jesli nie, to masz przejebane...

1. Data: 2005-04-17 19:37:59

Od: "x" <x...@x...x.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "BrokenglaSS"
> Czy Waszym zdaniem, radość wynikająca z tego, że była dziewczyna miała
> wpadkę i jest prawdopodobnie w ciąży (minęły od tego przynajmniej 3 doby)
> jest normalnym odruchem?

3 doby.Ty jesteś jebnięty.

1. Data: 2005-04-17 19:40:05

Od: BrokenglaSS <g...@m...zamien.miejscami> szukaj wiadomości tego autora

x:

> 3 doby.Ty jesteś jebnięty.

Jeśli to było bez *żadnego* zabezpieczenia, to zajście w ciąże w tym
przypadku jest bardzo prawdopodobne.

1. Data: 2005-04-17 19:40:57

Od: BrokenglaSS <g...@m...zamien.miejscami> szukaj wiadomości tego autora

Edit:

> 16 lat - to jeszcze dziecko!

Czyli jej 21 letni chłopak to pedofil? Chyba już nie... za stara jest o
rok, z tego co pamiętam.

1. Data: 2005-04-17 19:42:16

Od: elgar_mail <e...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

On Sun, 17 Apr 2005 21:35:32 +0200, BrokenglaSS wrote in

> [...]
> ciążę będąc jeszcze niepełnoletnią (ma 16 i pół roku). Każdy "były" by
> się cieszył na moim miejscu czy tylko ze mną jest coś nie tak?

Rzuciła Cię, a Ty wciąż sekundujesz jej dzieciom?

elgar

1. Data: 2005-04-17 19:42:18

Od: BrokenglaSS <g...@m...zamien.miejscami> szukaj wiadomości tego autora

elgar_mail:

> Rzuciła Cię, a Ty wciąż sekundujesz jej dzieciom?

Rzuciła, ale czy sekunduję dzieciom? Nie wiem. Tylko mam diabelski uśmiech
na twarzy...

1. Data: 2005-04-17 19:43:11

Od: "x" <x...@x...x.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "BrokenglaSS"

> Jeśli to było bez *żadnego* zabezpieczenia, to zajście w ciąże w tym
> przypadku jest bardzo prawdopodobne.

Po pierwsze nie takie proste i nie oczywiste a po drugie co tobie do tego i
jeszcze złośliwie. Ochujałeś patafilu!!!!!!!!

1. Data: 2005-04-17 19:43:27

Od: "Edit" <e...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "BrokenglaSS" <g...@m...zamien.miejscami> napisał
w wiadomości news:1795301.B23Mqih5rE@broken.glass...
> [...]
> ciążę będąc jeszcze niepełnoletnią (ma 16 i pół roku). Każdy "były" by
> się cieszył na moim miejscu czy tylko ze mną jest coś nie tak?

Edyta

1. Data: 2005-04-17 19:45:19

Od: BrokenglaSS <g...@m...zamien.miejscami> szukaj wiadomości tego autora

x:

> Po pierwsze nie takie proste i nie oczywiste a po drugie co tobie do
> tego i jeszcze złośliwie. Ochujałeś patafilu!!!!!!!!

Nawet jeśli to nic pewnego wystraczą mi też jej łzy i niepokój...

--
"Wojna to pokój, wolność to niewola, ignorancja to siła"
George O. - 'Nineteen Eighty-Four'

JID: b...@c...pl * Tlen: b...@o...pl * GG: 2915315

jak to jest__
nie potrafie sie skupic...
stany lękowe... długie ale jak możesz to pomóż ... proszę
Doświadczenie ojcostwa...
co myslicie o tych slowach??...