Rozladowanie stresu/zlosci

1. Data: 2005-04-18 02:23:59

Temat: Rozladowanie stresu/zlosci
Od: "Kasia " <m...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

Zna ktos sposob taki co by byl najmniej halasliwy i aby najmniej zniszczen
po nim powstalo, na rozladowanie zlosci.
Rozstadza mnie w srodku a wiem ze takie trzymanie w sobie negatywnych uczuc
moze sie zle skonczyc nie tyle dla mnie co dla moich najblizszych.
Tylko nie piszcie powal glowa w sciane, bo tez nie chce jakos siebie
skrzywdzic, aha i wszelkie poloz sie i oddychaj gleboko tez odpadaja, tak
samo jak sciskanie w reku pileczek antystresowych.

dziekuje

wasza rozzloszczona kasia

1. Data: 2005-04-18 02:30:16

Temat: Re: Rozladowanie stresu/zlosci
Od: "ghostrider" <g...@r...gixxer.spammers.CLUB.org> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> skrzywdzic, aha i wszelkie poloz sie i oddychaj gleboko tez odpadaja, tak
> samo jak sciskanie w reku pileczek antystresowych.

hmm.........

idz do monopolowego - i pamietaj ze alkohol to jedyna inwestycja ktora sie
na prawde zwraca ;>

a jak masz jakiegos sasiada ktorego nienawidzisz za to ze puszcza non stop
radio maryja przez okno - wyjdz po cichu korzystajac z wczesnej pory... i
podpal mu samochod ;>

nic innego mi nie przychodzi do glowy...

...ale moge dac gwarancja ze bedzie dzialac ;>

ghostrider

1. Data: 2005-04-18 10:56:31

Od: "cbnet" <c...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Kasia :
> Zna ktos sposob taki co by byl najmniej halasliwy i aby najmniej
> zniszczen po nim powstalo, na rozladowanie zlosci.
> Rozstadza mnie w srodku

Moze seks? ;)

Albo chociaz wibrator? ;D

--
Czarek

1. Data: 2005-04-18 11:41:30

Od: pawel <p...@m...ukradli.spamerzy.pl> szukaj wiadomości tego autora

Kasia wrote:
> [...]
> skrzywdzic, aha i wszelkie poloz sie i oddychaj gleboko tez odpadaja, tak
> samo jak sciskanie w reku pileczek antystresowych.

proponuje joge lub boks tajski - zalezy ile masz tej zlosci...

--
pawel

Przybylaś z głosami aniołów, by przypomnieć mi, kim jestem.
Przybylaś ze swiata Boga, by oswietlić moją twarz i kazać mi pamietać....

1. Data: 2005-04-18 12:12:35

Od: tomek <t...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Kasia wrote:
> Zna ktos sposob taki co by byl najmniej halasliwy i aby najmniej zniszczen
> po nim powstalo, na rozladowanie zlosci.

Masturbacja?

1. Data: 2005-04-18 16:41:44

Od: "Tristan" <t...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Kasia " <m...@g...SKASUJ-TO.pl> wrote in message

juz koledzy powymieniali najlepsze jak joga, seks, masturbacja...

a co jakbys zrobila kupke?

Tristan

1. Data: 2005-04-18 16:43:18

Od: "Kasia " <m...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

cbnet <c...@n...pl> napisał(a):

> Kasia :
>
> Moze seks? ;)

nie mam z kim

> Albo chociaz wibrator? ;D

wibrator nigdy nie byl mi potrzebny, wiec go nie posiadam.

1. Data: 2005-04-18 16:44:12

Od: "Kasia " <m...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

pawel <p...@m...ukradli.spamerzy.pl> napisał(a):

> proponuje joge lub boks tajski - zalezy ile masz tej zlosci...

to nie glupi pomysl, juz od dawno o tym mysle tylko czasu braknie, ale juz
za ok 2 miesiace koncze szkole wiec trza sie za czyms rozejzec.

1. Data: 2005-04-18 16:44:55

Od: "Kasia " <m...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

tomek <t...@o...pl> napisał(a):

> Masturbacja?

nie da rady bo nie dosc ze jestem zestresowana i zla to do tego bardzo
przygnebiona - potworna kombinacja :((

1. Data: 2005-04-18 16:45:29

Od: "Kasia " <m...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Tristan <t...@o...pl> napisał(a):

> "Kasia " <m...@g...SKASUJ-TO.pl> wrote in message
>
> juz koledzy powymieniali najlepsze jak joga, seks, masturbacja...
>
> a co jakbys zrobila kupke?

hahahahha, nie mam ochoty.

Była dziewczyna w ciąży.
jak to jest__
nie potrafie sie skupic...
stany lękowe... długie ale jak możesz to pomóż ... proszę
Doświadczenie ojcostwa...