jak to jest z biodrówkami

1. Data: 2005-06-09 08:10:13

Temat: jak to jest z biodrówkami
Od: "sq4ty" <a...@W...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Mam jeansy-biodrówki, no, może nie jakieś tam superniskie, ale nie zapinają
się na pasie. Wiem, że najlepiej do tego nosić majtki-biodrówki. I tu moje
pytanie: czy istnieją takie majtki w formie nie-stringów? Ja dostałam jak na
razie tylko stringi, za którymi niespecjalnie przepadam.
Możecie coś polecić? Najlepiej coś, co można kupić w sklepie, a nie tylko
przez net.
Dzięki!

Maja

1. Data: 2005-06-09 08:27:36

Temat: Re: jak to jest z biodrówkami
Od: "iska" <i...@s...zbedne.pl> szukaj wiadomości tego autora

wiosna idzie, nie ma na to rady
"sq4ty" <a...@W...onet.pl> wrote in message
> [...]
> razie tylko stringi, za którymi niespecjalnie przepadam.
> Możecie coś polecić? Najlepiej coś, co można kupić w sklepie, a nie

Hipstery? IMHO sa wystarczajaco niskie.
Moje ulubione to sloggi sensation, sloggi wypuscilo tez nowa serie Light
hipster - sa bardziej sexy niz te z sensation. Ostatnio mignely mi tez w
sklepie jakies fajne z Triumpha ale na razie jestem wierna Sloggi :D
iska

1. Data: 2005-06-09 08:32:22

Od: "agatka" <a...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

istnieja, musisz poszukac w sklepach z bielizna

pozdrawiam
agata

1. Data: 2005-06-09 08:36:10

Od: "fajna laska" <f...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "sq4ty" <a...@W...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> razie tylko stringi, za którymi niespecjalnie przepadam.
> Możecie coś polecić? Najlepiej coś, co można kupić w sklepie, a nie tylko

Ja do spodni biodrowek mam damskie bokserki bezszwowe. Sa bardzo wygodne i
nie wystaja ze spodni. Mam i z Intimissimi i zwykle "nolnejmy" kupione w
KDT :)

--
Za uwagę dziękuje
fajna laska

1. Data: 2005-06-09 08:42:00

Od: "iska" <i...@s...zbedne.pl> szukaj wiadomości tego autora

"iska" <i...@s...zbedne.pl> wrote in message
.
> [...]
> hipster - sa bardziej sexy niz te z sensation. Ostatnio mignely mi tez w
> sklepie jakies fajne z Triumpha ale na razie jestem wierna Sloggi :D

Dodaje pare linkow:
http://www.biust.pl/pasaz/e_triumph_sloggi_sensation
.php3
http://www.biust.pl/pasaz/e_dzial_seamless.php?opcja
=seam02
http://www.biust.pl/pasaz/e_triumph_sloggi_baza.php3
http://www.biust.pl/pasaz/e_dzial_atlantic.php?opcja
=b04
http://www.biust.pl/pasaz/foto/henderson/16497_16496
.htm
http://www.biust.pl/pasaz/e_dzial_seamless.php?opcja
=seam02
http://www.biust.pl/pasaz/e_dzial_seamless.php?opcja
=seam02

Generalnie powinny ci pasowac rzeczy "O obnizonej talii"
pozdr
iska

1. Data: 2005-06-09 08:49:42

Od: Mme Kitzmoor <s...@m...nie> szukaj wiadomości tego autora

Na 09.06.2005, sq4ty <a...@W...onet.pl> przeskrobal:

> [...]
> razie tylko stringi, za którymi niespecjalnie przepadam.
> Możecie coś polecić? Najlepiej coś, co można kupić w sklepie, a nie tylko

Nie w Necie markowych nie widziałam. Acz warto pogrzebać w koszach z
gaciami w hipermarketach. Widywałam takie nie-stringi z tasiemkami po
bokach i zwykłe majtki, tyle że z obniżonym stanem.

Pozdrawiam
Iff

--
Are you cool enough to wear slippers in public?
http://glinki.com/?l=fwm04r

1. Data: 2005-06-09 09:11:09

Od: Lia <L...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2005-06-09 10:10:13 w sprzyjających i niepowtarzalnych okolicznościach
przyrody grupowicz *sq4ty* skreślił te oto słowa:

> [...]
> razie tylko stringi, za którymi niespecjalnie przepadam.
> Możecie coś polecić? Najlepiej coś, co można kupić w sklepie, a nie tylko

Damskie bokserki sa takie niskie, jeśli nie zależy Ci na białych to polecam
Keya - tanie, świetnie leżą, i bawełna dobrej jakości.

--
Lia

1. Data: 2005-06-09 10:30:10

Od: duszołap <g...@i...lublin.amWYWAL.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Lia napisał:

> Damskie bokserki sa takie niskie, jeśli nie zależy Ci na białych to polecam
> Keya - tanie, świetnie leżą, i bawełna dobrej jakości.

Key ma też świetne figi-biodrówki. Mam ukochaną spódnicę-biodrówkę, z
cienkiego i nieco przejrzystego materiału (bokserki odpadają) i właśnie
do niej znalazłam swego czasu genialne figi, podobne do tych tu:
http://tinyurl.com/awg28
http://tinyurl.com/cw4z2
Linka do tych 'moich' nie podam, bo w sklepie offlinowym kupowałam. Ale
myślę, że jakby się przejść po sklepach, to bez problemu można kupić
biodrówkowe niestringi.

--dusz.

1. Data: 2005-06-09 10:34:07

Od: "Alicja" <a...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> razie tylko stringi, za którymi niespecjalnie przepadam.
> Możecie coś polecić? Najlepiej coś, co można kupić w sklepie, a nie tylko

Witam,
Mam kilka par takich majtek biodrowek z firmy Atlantic, bardzo niskie,
bawełniane. Polecam.

Pozdrawiam
Alicja

1. Data: 2005-06-09 10:48:31

Od: Lia <L...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2005-06-09 12:30:10 w sprzyjających i niepowtarzalnych okolicznościach
przyrody grupowicz *duszołap* skreślił te oto słowa:

> Key ma też świetne figi-biodrówki. Mam ukochaną spódnicę-biodrówkę, z
> cienkiego i nieco przejrzystego materiału (bokserki odpadają) i właśnie
> do niej znalazłam swego czasu genialne figi, podobne do tych tu:

Ja Keya odkryłam dopiero w lutym tego roku, bo mnie skusił ich czerowny
'walentynkowy' podkoszulek... do kompletu wzięłam te boskserki (bez
wiekszego przekonania), i po tygodniu leciałam do sklepu dokupić takie
majtki w innych kolorach. Jedne z niewielu, które są tak wygodne i tak
dobrze leżące. I jesli sa osoby, które twierdzą, ze wszystko poza stringami
jest niewygodne (też tak kiedys twierdziłam) to mogą zaryzykowac i
wybróbowac te modele Keya.

--
Lia

Zakupy w perfumeriach internetowych
enzymatyczny a uczula :(
kosmetyki Mary Kay w Trójmieście
paznokieć pomocy nietypowej
Czy ktos chodzil do szloly kosmetycznej ??