jak to jest z tym papierem toaletowym - głupie pytanie ;)

41. Data: 2006-01-26 22:59:22

Temat: Re: jak to jest z tym papierem toaletowym - głupie pytanie ;)
Od: s...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

> Bardzo prosto, nie należy kupować Reginy rumiankowej w promocji bo
> wówczas grubość i wytrzymałość papieru jest do d... ups do bani.

No nie wiem, Regine rum. kupuje od dobrych paru lat i raczej nigdy w
szczególnej promocji. Tzn. owszem rok czy dwa temu byla niby promocja w Auchan,
ale o ile pamietam chyba nie po jakiejś bardzo atrakcyjnej cenie (ok. 7 zł za 8-
pak, nadal tyle kosztuje) - po prostu o tamtego czasu papier jest w regularnej
sprzedaży w tej sieci. Nie zauwazyłem także w ciagu tych lat (tzn. moje 4
litery nie spostrzegły ;-) jakiejś istotnej zmiany lub wahań jakości - ale nie
bedę sie upierał. Sądzisz, że producent robiłby "inny" (gorszy?) papier na
potrzeby promocji?

pozdrawiam

Stanley

42. Data: 2006-01-26 23:22:44

Od: "Marchewka" <M...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik <s...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> Auchan,
> ale o ile pamietam chyba nie po jakiejś bardzo atrakcyjnej cenie (ok. 7 zł

Od czasu do czasu jest w którymś z supermarkietów proms - ze 2 zeta może
taniej jest wtedy.

> [...]
> nie
> bedę sie upierał. Sądzisz, że producent robiłby "inny" (gorszy?) papier na

Z promocją nie ma to IMO związku. Po prostu od jakiegoś czasu papier wydaje
mi się nieco cieńszy i perforacji czasem nie ma. Pachnie też jakby mniej.
I.

43. Data: 2006-01-27 06:49:38

Od: "Agatek" <a...@s...site.krakow.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "N." <m...@b...pl> napisał w wiadomości
> witajcie,
> Pytanie jest banalne ale zastanawiam sie jak to jest z tym papierem
> toaletowym.
> Sa rozne firmy oferujace papier szary, bialy, kolorowy, pachnacy itp itd.

My od dawna używamy tylko 3 warstwowego. Te 2 się nam w łapach targają... W
zasadzie do dyspozycji mamy:
1) Regina "puszek" chyba się nazywa. Białe rolki w niebieskim opakowaniu, ok
9zł/8 rolek. 3 warstwy, bardzo wydajne
2) Zewa, ale trzeba polować w promocji i patrzeć żeby nie kupić 2
warstwowego.

Z 2 warstwowych jeszcze ujdzie:
3) Regina rumiankowa
4)Foxy jedwab (dla portfela też tylko w promocji)
5) Velvet- w najgorszym przypadku

Dodatkowo polecam jeszcze chusteczki wilgotne Nivea toddies, które można w
toalecie spuszczać :) A także (dla tych co mają możliwość) zakupienia
jednego 8-paku w Niemczech papieru 4-ro warstwowego. To dopiero WYPAS:)
Potem wszystkie się za cienkie wydają, chlip.

Agata

darmowy program do projektowania mieszkania?
Piekarniki el. Indesit- bardzo proszę o opinie
Może ktos ma piekarnik el. INDESIT - proszę o opinie
mycie podłogi drewnianej
Problem z cisnieniem wody