jak to jest z tym papierem toaletowym - głupie pytanie ;)

31. Data: 2006-01-24 09:53:35

Temat: Re: jak to jest z tym papierem toaletowym - głupie pytanie ;)
Od: Krzychu <s_krzychu_m@upa_poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Zbyszek Zarzycki napisał(a):

> A ja myślałem że wreszcie się dowiem czy papier wiesza się do ściany czy
> od ściany :-(

<flame mode on>
Zdecydowanie OD ściany :]
<flame mode off>

Krzysztof Smyk .::s_krzychu[maupa]poczta[kropka]onet[kropka]pl::.

32. Data: 2006-01-24 10:08:29

Od: "Iwona_s" <i...@T...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Zbyszek Zarzycki" <z...@b...pl> napisał w wiadomości

> A ja myślałem że wreszcie się dowiem czy papier wiesza się do ściany czy
> od ściany :-(

|@ - ja tak nie lubie. Gdy komus (u mnie w domu) zdazy sie tak zawiesic
rolke, to od razu ja odwracam;

|O) - Musi rozwijac sie od gory na zewnatrz. Natrectwo jakies, cy cus??

Iwona
// Wlasciwoscia czlowieka jest bladzic, glupiego - w bledzie trwac / /
Cyceron

33. Data: 2006-01-24 10:19:00

Od: "Witek" <w...@e...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Iwona_s" <i...@T...pl> napisał w wiadomości

> rolke, to od razu ja odwracam;

Żadne natręctwo, tylko Jedynie Słuszny Sposób Wieszania Papieru Toaletowego.

Witek

34. Data: 2006-01-24 10:37:27

Od: "Iwona_s" <i...@T...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Witek" <w...@e...com.pl> napisał w wiadomości

> Żadne natręctwo, tylko Jedynie Słuszny Sposób Wieszania Papieru
> Toaletowego.

To juz bede spokojniejsza ;)))

35. Data: 2006-01-24 12:28:47

Od: Zbyszek Zarzycki <z...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 24 Jan 2006 11:08:29 +0100, Iwona_s napisał(a):

> rolke, to od razu ja odwracam;
Bo to jest sposób niewygodny do wyciągania,

a w ten sposób lepiej wisi i nie rozwija się automagicznie.
To jest trudny wybór.
W zasadzie najlepsze rozwiązanie to aby był |(O gdy nikt nie siedzi na
tronie a gdy powstaje nacisk to powinien się odwórcić |o) aby można było
wygodniej pociągnąć :-)
Chyba pownienem to opatentować :-), ale chyba samego pomysłu w UE nie
można. Musże więca albo poczekać albo wymyśleć urządzenie...

--
ZZ@private

36. Data: 2006-01-24 13:54:10

Od: "Iwona_s" <i...@T...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Chyba pownienem to opatentować :-), ale chyba samego pomysłu w UE nie
> można. Musże więca albo poczekać albo wymyśleć urządzenie...

Czarno to widze. Ten twoj pomysl... ;))) W ogole nie wiem czemu mialby
sluzyc, skoro wiemy juz co powyzsze ;)

37. Data: 2006-01-24 15:32:59

Od: Zbyszek Zarzycki <z...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 24 Jan 2006 14:54:10 +0100, Iwona_s napisał(a):

> Użytkownik "Zbyszek Zarzycki" <z...@b...pl> napisał w wiadomości
>>
> Czarno to widze. Ten twoj pomysl... ;))) W ogole nie wiem czemu mialby
> sluzyc, skoro wiemy juz co powyzsze ;)

Co wiemy?
Że papier wiszący (o| sam się rozwija? Chyba że ktoś lubi taki automat.
Niby papier już do towarów luksusowych się nie zalicza, ale kto wie,
ciągle są w społeczeństwie ciągoty do dawnych czasów...

--
ZZ@private

38. Data: 2006-01-24 21:21:43

Od: "salamon" <s...@b...poczta.fm> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Niby papier już do towarów luksusowych się nie zalicza, ale kto wie,
> ciągle są w społeczeństwie ciągoty do dawnych czasów...
Że co?!
Papier się Wam sam rozwija? To tę rolkę na której wisi rolka srajtaśmy na
jakiś super łożyskach macie ;-)

pozdr
SALAMON

39. Data: 2006-01-25 08:55:05

Od: Zbyszek Zarzycki <z...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 24 Jan 2006 22:21:43 +0100, salamon napisał(a):

> Że co?!
> Papier się Wam sam rozwija? To tę rolkę na której wisi rolka srajtaśmy na
> jakiś super łożyskach macie ;-)

Aktualnie to stoi na parapecie więc nie.
Ale jak wisiała na takim platiczanym pałąku to się rozwijała,
wsytarczyło że ktoś lekko potrącił.

--
ZZ@private

40. Data: 2006-01-25 15:12:20

Od: "[edymon]" <m...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2006-01-23 21:39 +0200, Użytkownik @nn napisał :

> [...]
2.jpg

> Hi, hi, hi...u nas sie uzywa takiego:
> http://skocz.net/o6lc tylko w wersji 8 rolek - tez jest wydajny :)
> Ania
Mola tez jest ok, przedtem kupowalam ten szary, bez nadrukow i tez sobie
chwalilam:-)

--
Edytka [edymon]
http://labradory.info/

darmowy program do projektowania mieszkania?
Piekarniki el. Indesit- bardzo proszę o opinie
Może ktos ma piekarnik el. INDESIT - proszę o opinie
mycie podłogi drewnianej
Problem z cisnieniem wody