jak to jest z tym papierem toaletowym - głupie pytanie ;)

21. Data: 2006-01-23 20:19:30

Temat: Re: jak to jest z tym papierem toaletowym - głupie pytanie ;)
Od: Miroo <USUN_DUZE_LITERYmiroo75@REMOVE_CAPITAL_LETTERSo2.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 22 Jan 2006 09:02:42 +0100, N. napisał(a):

> Pytanie jest banalne ale zastanawiam sie jak to jest z tym papierem toaletowym.
> Sa rozne firmy oferujace papier szary, bialy, kolorowy, pachnacy itp itd.

Ja mogę szczerze polecić papier marki Cien z Lidla.
8 rolek kosztuje co prawda 11-12zł ale jak raz spróbowałem
to nie zamieniłbym go na nic innego. Naprawdę trzeba się
starać, żeby go przedrzeć poza miejscem perforacji.
Szorstkość też w sam raz jak dla mnie.
Niestety jest problem - od kilku tygodni nie widzę
już go w "moim" Lidlu. Czy u was jest?

Miroo

22. Data: 2006-01-23 20:39:24

Od: "@nn" <a...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

[edymon] napisal(a):

> Po wieloletnim testowaniu papieru nieniejszym oglaszam, ze moj tylek i
> moj portfel najbardziej lubia ten
> http://www.hipernet24.pl/sklep/img_items/b/070/7072.
jpg
> Wydajnosc o wiele wieksza niz velvetu, bardzo delikatny,a jednoczesnie
> mocny;-)

Hi, hi, hi...u nas sie uzywa takiego:
http://skocz.net/o6lc tylko w wersji 8 rolek - tez jest wydajny :)
Ania
--
******e-mail: www.cerbermail.com/?Y8Pg93XYwQ *******gg:1737648*******
*************************www.madej.master.pl ************************

23. Data: 2006-01-23 20:40:37

Od: "jarojk" <j...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "N." <m...@b...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> fakt, ze
> szary robi duzo pylu, brudu i brzydko pachnie to jest go znacznie mniej
> niz np
> Velvetu?? zdaje mi sie?
>
> Fakt, Velvet jest drozszy ale i jest go chyba wiecej prawda? no i efekt
> jest
> zupelnie inny.
>
> a moze ktos juz sie zastanawial nad tym ktory papier toaletowy najbardziej
> sie
> oplaca? pomijajac te smierdziuchowate szarosci???
>
> anybody? :)
>
> pozdrawiam zmacona niedzielnego ranka ;-)

a ja polece papier Bunny soft - moze nie jest dla zbyt delikatnych pupek
;-) ale.. jest bardzo ekonomiczny - na długo starcza rolka, i dosc tani ( za
8 rolek ok 3,6)

24. Data: 2006-01-23 22:29:15

Od: "Marchewka" <M...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Grzegorz W. Fedorynski" <a...@z...mimuw.edu.pl> napisał w
wiadomości news:Pine.LNX.4.64.0601231204590.8507@localhost.loca
ldomain...
> To był bardzo dobry papier. Jakieś dwa lata temu zszedł na psy.

Czemu tak uważasz?
I.

25. Data: 2006-01-23 23:54:14

Od: Andrzej Seneczko <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Sierp napisał(a):

> przecie to troll

dokladnie
widzialem jego odpowiedz w innym watku w podobnym tonie
ta jak i tamta jest na poziomie kreta he he he

--
Pozdrawiam Andrzej
Puławy

26. Data: 2006-01-24 07:15:35

Od: s...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

> Użytkownik "Grzegorz W. Fedorynski" <a...@z...mimuw.edu.pl> napisał w
> [...]

Może inaczej (do przed-przedpiścy): jak to stwierdziłeś? ;-)

pozdrawiam

Stanley

27. Data: 2006-01-24 09:13:30

Od: Zbyszek Zarzycki <z...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]

> Sa rozne firmy oferujace papier szary, bialy, kolorowy, pachnacy itp itd.

A ja myślałem że wreszcie się dowiem czy papier wiesza się do ściany czy
od ściany :-(

--
ZZ@private

28. Data: 2006-01-24 09:35:49

Od: "Marchewka" <M...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Zbyszek Zarzycki" <z...@b...pl> napisał w wiadomości
> A ja myślałem że wreszcie się dowiem czy papier wiesza się do ściany czy
> od ściany :-(

Nooocośtyyy! Kładzie się obok.
I.

29. Data: 2006-01-24 09:36:50

Od: Jerzy Nowak <0...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

s...@o...pl napisał(a):

> Może inaczej (do przed-przedpiścy): jak to stwierdziłeś? ;-)

Bardzo prosto, nie należy kupować Reginy rumiankowej w promocji bo
wówczas grubość i wytrzymałość papieru jest do d... ups do bani.
A Regina R. faktycznie jest przyzwoita jakościowo, jeszcze czasami dobra
się trafia Zewa.
pozdr. Jerzy

30. Data: 2006-01-24 09:38:59

Od: "Marchewka" <M...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Zbyszek Zarzycki" <z...@b...pl> napisał w wiadomości
> A ja myślałem że wreszcie się dowiem czy papier wiesza się do ściany czy
> [...]

darmowy program do projektowania mieszkania?
Piekarniki el. Indesit- bardzo proszę o opinie
Może ktos ma piekarnik el. INDESIT - proszę o opinie
mycie podłogi drewnianej
Problem z cisnieniem wody