jak to jest z tymi otworkami w prezerwatywach i hiv...

1. Data: 2004-02-25 12:14:19

Temat: jak to jest z tymi otworkami w prezerwatywach i hiv...
Od: Paweł Sikora <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

tak sobie ostatnio wyczytalem, taki fragment...

"prezerwatywa ogranicza zakazenie wirusem hiv.
konieczne jest jednak spelnienie jednego warunku
- nie nalezy uzywac lubrikantow opartych na oleju
(wiele prostytutek tego uzywa), gdyz olej w ciagu
kilkunastu sekund uszkadza "gumki" robiac w niej
mikroskopijne otwory, przez ktore moga przenikac
organizmy odpowiedzialne za STDs (sexually dransmitted
deseases = choroby przenoszone droga plciowa) np. hiv."

porada:

"uzywac lubrikantow opartych na wodzie i stosowac
je lacznie ze srodkami plemnikobojczymi zawierajacymi
nonoxynol-9" (<- ponoc zabija hiv i inne organizmy
powodujace STDs.

teraz w oderwaniu od jakiejkolwiej propagandy
(czy to religijnej, czy generowanej przez koncerny farmaceutyczne)
czy moglby ktos powiedziec jak to jest naprawde z tym hive i gumkami?
jakie rozmiary maja otwory w gumkach, a jakie hiv?
interesuja mnie tylko naukowe dane.

then Linux is Dolby Digital and all the music is free...

2. Data: 2004-02-25 21:39:19

Od: "Hanna Burdon" <h...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

> interesuja mnie tylko naukowe dane.

Ale zacytowanemu przez ciebie tekstowi daleko do naukowości, robi
wrażenie niezdarnego tłumaczenia z angielskiego. Mogę się mylić, ale na
podstawie tego, co wyczytałam w sieci, tłuszcz niszczy gumę i mogą się w
niej zwyczajnie porobić mniejsze lub większe dziury.

Hania

3. Data: 2004-02-26 20:52:59

Od: "dino" <d...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> podstawie tego, co wyczytałam w sieci, tłuszcz niszczy gumę i mogą się w
> niej zwyczajnie porobić mniejsze lub większe dziury.

dodajmy, że o tym pisze instrukcja załączona do każdej prezerwatywy
Pozdrowienia
dino

Bole po zjedzeniu pomaranczy
Zmiany w kręgosłupie w czasie ciąży