Re: jak to milo w necie

Data: 2002-03-13 13:02:49
Temat: Re: jak to milo w necie
Od: "aRt" <w...@w...pl>

Użytkownik Monika Gibes <i...@p...wp.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:a6j5uk$57n$...@n...tpi.pl...

> Użytkownik aRt <w...@w...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
> napisał:a6is1t$3ei$...@n...tpi.pl...

> Ej, że! Jeżeli nawet globalizuję, to zauważ, aRti, że dla mężczyzn - in
> plus.

> Hmmmm.... Zaraz, zaraz... Powinnam chyba sprawdzić, co napisałam i
porównać
> to z tym, co chciałam napisać ;-))
No to ja ci mona przypomne Cytuje:
>Tak przy okazji - jakie kompleksy muszą drzemać w takiej biednej, słabej i
>chorej jednostce. Opluwa to, czemu nie jest w stanie dorównać. Współczuję
>facetom, że takie coś psuje im markę...

Dlaczego ja do cholery mam czuc sie pokrzywdzony iz mam popsuta marke przez
jakiegos smarkacza, ktory swoje ego chce wyladowywac w Internecie......?,
przeciez to jest wrecz zenujace.
Monika przysiegam iz nie wszyscy faceci sa tacy, jest kupa fajnych madrych
facetow, ktorzy naprawde potrafia kochac i szanowac kobiety.

--
aRt
w...@w...pl