jak to możliwe? (Atkins)

11. Data: 2003-09-23 20:01:34

Temat: Re: jak to możliwe? (Atkins)
Od: "magda" <m...@f...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> winien wskazywac ketoze na poziomie ++/+++.
> Niestety w praktyce wyglada to tak, jakbys przekraczala znacznie te
> nieszczesne 20 gr. na dobe. Mysle, ze cala wine nalezy zrzucic na te
> wedliny.
> Odrzuc WSZYSTKIE wedliny. Jedz tylko "czyste" mieso - piersi z kury, schab
> itp...
> Na sniadania - jajka na boczku. Boczek jest znakomity, bo ma cholernie duzo
> tluszczu.
> Sprobuj tak odzywiac sie przez cztery dni, a pasek powinien zmienic kolor,
> zas twoja waga spasc przynajmniej jakies 200-300 gr.

Przeczytalam bardzo uważnie twoje uwagi.... Tak masz racje możliwe, ze to te
wedliny.... A raczej lenistwo w przygotowywaniu sobie mięska...
od dzis wszystko smaze na oliwie ta wchodzi mi bez zarzutu nawet na zimno....
np. polana mozzarella...
Podoba mi sie równiez teza: "Dieta to nie wakacje".....Nic dodac nic ując...

A co do moich treningów..... to poprostu od dwóch tygodni roznosi mnie
energia...to tak jakbym miała dodatkowe akumulatory.......Przenigdy tak dobrze
sie nie czułam.....

Pozdrawiam i dziękuje....

nakierowana na dobre tory....
Magda

12. Data: 2003-09-23 20:16:42

Od: KOMINEK <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

"magda" <m...@f...pl> wrote in

> nakierowana na dobre tory....

Tego nie wiem. U mnie na pewno to sa dobre tory.
Napisz w sobote, czy te paski poszly ci w gore, na pewno wiedza na ten
temat przyda sie innym.
--
KOMINEK [uowca uosi]
Skargi, wnioski, propozycje: k...@o...pl

Nigdy nie przegap okazji, aby powiedziec komus, ze masz go w dupie

13. Data: 2003-09-24 07:18:01

Od: "slawek" <slawekopty(usun)@gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "magda" <m...@f...pl> napisał w wiadomości
>masz racje możliwe, ze to te
> wedliny....

kiedyś jak budziła się w mnie obawa co do zawartości dodatków w wedlinach ,
poczytałem etykietki na dużych zbiorczych opakowaniach tych wspaniałych
kiełbasek , szyneczek ,itp. nie znalazłem żadnej uczciwej , tz. do kazdej
wędliny dodaje sie białko sojowe , i pewnie razem z tym też są węglowodany z
tejże soi , no i jeszcze pakują tam skrobie modyfikowaną E1440 czyli kisiel
, którym zagęszczają całą mase miesną ;)) o wszystkich innych
"polepszaczach" "wzmaciaczach" smaku , spulchniaczach i konserwantach
majacych upodobnić w smaku , zapachu i konsystencji tą PAĆKE do wędliny to
nawet trudno napisać .nawet nie bedąć na Atkinsie lepiej te kiełbasy omijać

Slawek

14. Data: 2003-09-24 11:58:27

Od: "Zenon Bambuski" <b...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Leszek Serdyński <l...@p...onet.pl> napisał(a):

> Zgodnie z zasadami fizyki i biochemii.

No nie, Leszek. Nie można wytłumaczyć komuś po prostu? Czy muszę studiować
biochemie i fizykę by otrzymać prostą odpowiedź?

> Powyżej
>
> Prawie wszystkie aminokwasy są glukogenne. Jeżeli nie masz przyrostu masy
> mięśniowej, to zgrubsza biorąc, całość zjedzonego białka zamienia się w
> węglowodany.

No to kicha! JK pisze, że u dojrzałych osobników białko jest potrzebne do
regeneracji w ilości 0.5 g na kg wagi należnej. Jeżeli aminokwasy są
glukogenne to z czego regenerują się mięśnie, z glukozy? Proszę Cię bardzo o
wyjaśnienie ale nie odsyłaj mnie do książek.

Przyklad kanapki - ocencie prosze
cd. dieta atkinsa a nerki - odrebny watek
Jem jak chce
dieta atkinsa a nerki
test