jak to robic??

1. Data: 2003-01-12 16:48:14

Temat: jak to robic??
Od: "bru" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

mierze 170 a waze 64 wiem wiem znacznie za duzo.jestem jednak leniwa i nic
nie jest w stanie mnie zmusic do cwiczen.moze sa jakies proszki czy cos???
http://strony.wp.pl/wp/twojlook/

2. Data: 2003-01-12 18:14:14

Temat: Re: jak to robic??
Od: "Ewa" <n...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Co to znaczy leciwa? 100 lat i więcej?
Ewa

3. Data: 2003-01-12 18:18:24

Od: "izusek" <I...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> mierze 170 a waze 64 wiem wiem znacznie za duzo.jestem jednak leniwa i nic
> nie jest w stanie mnie zmusic do cwiczen.moze sa jakies proszki czy cos???
> --
No sie nacpaj to nie trafisz do buzi z jedzeniem

pozdrowka Iza

(co za spamery!) ;O

4. Data: 2003-01-12 18:28:17

Od: "mdrok" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> mierze 170 a waze 64 wiem wiem znacznie za duzo.jestem jednak leniwa i nic
> nie jest w stanie mnie zmusic do cwiczen.moze sa jakies proszki czy cos???
> --
Idz do lekarza, najlepiej psychiatry.

5. Data: 2003-01-13 10:57:48

Od: "Jan Werbiński" <j...@p...zgora.sdi.tpnet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> mierze 170 a waze 64 wiem wiem znacznie za duzo.jestem jednak leniwa i nic
> nie jest w stanie mnie zmusic do cwiczen.moze sa jakies proszki czy cos???

Na mojej stronie w dziale dieta jest artykuł o ECA co pomaga w tego typu
przypadkach aczkolwiek nie sądzę aby pomogło w Twoim. ;-)

Strona domowa http://pa54.zgora.sdi.tpnet.pl/jw/
Nasza sieć http://pa54.zgora.sdi.tpnet.pl/

6. Data: 2003-01-13 12:06:52

Od: g...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

Czemu ją tak potraktowaliście? Myślałam, że to grupa o jako takiej kulturze.

> mierze 170 a waze 64 wiem wiem znacznie za duzo.

Nie jest ZNACZNIE za dużo. Jest trochę za dużo. To jeszcze nie jest otyłość,
raczej drobna pulchność ;-)

> jestem jednak leniwa i nic
> nie jest w stanie mnie zmusic do cwiczen.moze sa jakies proszki czy cos???

Podobno nie trzeba się zamęczać ćwiczeniami, ani chodzić głodnym. Wystarczy
regularnie dobrze się odżywiać. Nie łączyć cukrów z tłuszczami, jeść więcej
strączkowych, zrezygnować z białego chleba .... To właśnie dieta M. Montignac,
o której tyle się tu pisze, w wielkim skrócie. Podobno działa bardzo
skutecznie, bez głodu i efektu jojo. Ja sama jestem na niej od niedawna i w nią
wierzę. Podstawowa rzecz, którą zaobserwowałam to to, że gdy zaleceń MM nie
ciągnie mnie do słodyczy (przedtem byłam strasznym łasuchem i wydawało mi sie
rzeczą niemżliwą odstąpienie od cukierków, czekoladek i ciasteczek). Ponieważ
regularnie i do syta się odżywiam nie ciągnie mnie także do podjadania.
Poczytaj coś na ten temat i przetestuj sama!

Pozdrowienia,

również nieco leniwa Gosia ;-)

7. Data: 2003-01-13 21:37:51

Od: "GOGO" <g...@i...nano.pl> szukaj wiadomości tego autora

> mierze 170 a waze 64 wiem wiem znacznie za duzo.jestem jednak leniwa i nic
> nie jest w stanie mnie zmusic do cwiczen.moze sa jakies proszki czy cos???
> --

Zapraszam do MM skoro nie lubisz ćwiczyć to może sama zmiana diety
starczy,będziesz jeśc, jeśc i chudnąć

GOGO
http://www.montignac.prv.pl/

8. Data: 2003-01-13 22:37:45

Temat: [OT] a ja z pytaniem prywatnym, bylo: Re: jak to robic??
Od: Gosia Garkowska <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

GoGo a czemu Ty nie odpowiadasz na listy????

--
*gosia*

o co chodzi z marchewką i inne rewelacje ;-) wyszło dłuuugie
Chleb - jaki ?
Therma Pro
Sonko a MM
Zgłaszam się w szeregi MM !!!