jak to sie dzieje?

1. Data: 2001-03-08 17:10:54

Temat: jak to sie dzieje?
Od: "Enarete" <e...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Pozwolcie, ze tak pod wplywem dnia kobiet, zadam (nie swoje zreszta)
pytanie:

" Jak to sie dzieje, ze istnieja na ziemi samotne,
zrozpaczone kobiety?"
Michelet

Pozdrawim (zwlaszacza nas panie).
enarete

1. Data: 2001-03-08 18:27:44

Temat: Re: jak to sie dzieje?
Od: p...@v...iem.pw.edu.pl (Papik) szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 8 Mar 2001 18:10:54 +0100, Enarete napisał/napisała:
>" Jak to sie dzieje, ze istnieja na ziemi samotne,
> zrozpaczone kobiety?"

A jak to sie dzieje,ze na ziemi istnieja samotni, zrozpaczeni mezczyzni ? :)

--

Jesli spamuje, to tylko w alkoholowym zamroczeniu (2 piwa i sie glowa kiwa).
*

1. Data: 2001-03-08 18:30:34

Od: Astec SA <b...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Enarete wrote:
> Pozwolcie, ze tak pod wplywem dnia kobiet, zadam (nie swoje zreszta)
> pytanie:
> " Jak to sie dzieje, ze istnieja na ziemi samotne,
> zrozpaczone kobiety?"

Normalnie - brak im uroku.

pozdrawiam
Arek

--
Używając wyszukiwarki na http://www.eteria.net
popatrz na liczbę znalezionych stron -jeśli zawiera

1. Data: 2001-03-08 18:50:20

Od: "spider" <s...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

> A jak to sie dzieje,ze na ziemi istnieja samotni, zrozpaczeni mezczyzni ?
:)

Gdyby ich polaczyc w pary (to znaczy tych mezczyzn i te kobiety :) to pewnie
by pasowali do siebie i by przestali byc samotni i zrozpaczeni :)

--
spider
s...@c...pl

1. Data: 2001-03-08 19:32:04

Od: "seco" <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Normalnie - brak im uroku.

albo maja zbyt wygorowane wymagania

albo nie moga sie zdecydowac na konkretnego faceta

albo wszystko jeszcze przed nimi

1. Data: 2001-03-08 19:54:44

Od: "Enarete" <e...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Papik" <p...@v...iem.pw.edu.pl> napisał w wiadomości

> A jak to sie dzieje,ze na ziemi istnieja samotni, zrozpaczeni mezczyzni ?
:)

Czulam, ze padnie takie pytanie :-)
Ale wydaje mi sie, ze wiecej jest samotnych dziewczyn.

1. Data: 2001-03-08 20:11:33

Od: "Mercury" <m...@p...arena.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Enarete" <e...@g...pl> napisał w wiadomości
> Pozwolcie, ze tak pod wplywem dnia kobiet, zadam (nie swoje zreszta)
> pytanie:
>
> " Jak to sie dzieje, ze istnieja na ziemi samotne,
> zrozpaczone kobiety?"

tez sie zastanawialam...
moze to dlatego ze jeszcze nie nadszedl ich czas ?
a moze dlatego ze same w sobie nie umieja odnalezc tego piekna ktore by im
pomoglo?
a moze ze nie maja "tego czegos" ?
tylko ze to jest bledne kolo - czlowiek czuje sie dobrze kiedy jest
dowartosciowany i wlasnie wtedy przyciaga do siebie innych (i Ci ludzie
powoduja ze czuje sie lepiej). A jak ma byc dowartosciowany skoro nie ma
osoby dzieki ktorej czuje sie lepiej ?
troche namieszalam...

--
,-,-, _ _ _ _ -=[ Agnieszka ]=-
/ / / /_) / ' / / / / ' / / m...@t...pl

1. Data: 2001-03-08 20:22:47

Od: "Devon" <d...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Hmm, nie wiem na prawde. Za malo w siebie wierza. Nie mowie, ze musza uwazac
sie za bog wie co, ale przynajmniej neutralnie podchodzic do tego. Kazda
znajdzie jakiegos faceta, a raczej to facet znajdzie Ja, bo kazdemu podoba
sie cos innego i na pewno jest facet, ktoremu akurat Ty sie spodobasz.
Problemem moze byc tez czasami sposob zachowania Kobiety. Niestety jest duzo
Kobiet, ktore mysla w sposob: "Taka juz jestem i nic na to nie poradze". A
wystarczy pare (glownie) malych zmian. Ale to tylko moje skromne zdanie.
Pozdrawiam wszystkie Kobiety na tej grupie i w ogole wszystkie !!!

1. Data: 2001-03-08 20:33:31

Od: Joanna <r...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

in article 988pjf$3el$...@n...tpi.pl, Devon at d...@g...pl wrote on
8-03-01 21:22:

> [...]
> wystarczy pare (glownie) malych zmian. Ale to tylko moje skromne zdanie.
> Pozdrawiam wszystkie Kobiety na tej grupie i w ogole wszystkie !!!

To ja zacytuje jako kontre do powyzszego taki tam spam, ktory krazy ostatnio
po internecie, IMO calkiem odpowiadajacy rzeczywistosci /niestety:(/

"KTO ZROZUMIE MĘŻCZYZN?

- Mili są zazwyczaj brzydcy!
- Przystojni są przeważnie niemili!
- Przystojni i mili są ...gejami!

- Przystojni, mili i heteroseksualni są żonaci.
- Niezbyt przystojni, ale mili nie mają pieniędzy.
- Ci, którzy są niezby przystojni, ale mili i mają pieniadze, myślą
ze nam chodzi tylko o te pieniądze (a tylko czasem tak jest!!!).
- Przystojnym bez pieniędzy chodzi tylko o nasze pieniądze.
- Przystojni, niezbyt mili i z grubsza heteroseksualni nie uznają nas
za wystarczająco piękne.
- Ci, którzy uważają nas za piękne, są heteroseksualni, mniej wiecej
mili i mają pieniądze, są zazwyczaj tchórzami i nigdy nam nie powiedzą, że
jesteśmy piekne.
- Jako tako przystojni, z grubsza mili, mający trochę pieniędzy i
heteroseksualni, są nieśmiali i NIGDY nie wykonują pierwszego kroku!
- Ci, którzy nie wykonują pierwszego kroku automatycznie tracą
zainteresowanie nami, gdy tylko okazuje się, że przejmujemy inicjatywę - po
prostu uciekają gdzie pieprz rośnie.
I JAK TERAZ NORMALNA KOBIETA MOŻE ZROZUMIEĆ MĘŻCZYZN???

Są oczywiście wyjątki, tylko nigdy nie wie gdzie się ukrywają i jak ich
rozpoznać!"

I jak tu z czasem nie zgorzkniec nieco?
Pozdrawiam,
Joanna

1. Data: 2001-03-08 21:48:47

Od: "Paulo" <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "spider" <s...@c...pl> napisał w wiadomości

> :)
>
> Gdyby ich polaczyc w pary (to znaczy tych mezczyzn i te kobiety :) to pewnie
> by pasowali do siebie i by przestali byc samotni i zrozpaczeni :)

Akurat... Slyszales o samotnosci we dwoje? ;-)

Niemcy ukuli na to nawet zgrabny termin:

samotnosc - Einsamkeit
samotnosc we dwoje - Zweisamkeit

P.

wzrost...