jak to wyczyścić? (skóra)

1. Data: 2007-07-17 19:29:52

Temat: jak to wyczyścić? (skóra)
Od: Tomek <t...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam
Czy wybralem dobra grupe?

Niestety moja kurta spotkała się z czymś nieprzyjemnym i wyszły na niej
takie plamy:

http://img103.imageshack.us/img103/3809/kurtkaduzecn
4.jpg
http://img131.imageshack.us/img131/2353/kurtkamalevr
4.jpg

Proszę o wskazówki jak to można wyczyścić, czym próbować?
Najgorsze, że nie wiem co spowodował ten ślad, kurtke dałem do
bagażnika, i to może być jakiś smar,
choć z drugiej strony wygląda to jak smoła, a nie smar. Nie lepi się za
bardzo, palca nie brudzi, paznokieć tego nie zdrapuje. Czym próbować?
Benzyna? Alkohol? Coś innego?

2. Data: 2007-07-18 08:05:33

Temat: Re: jak to wyczyścić? (skóra)
Od: mamqa <a...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Tomek napisał(a):
> Proszę o wskazówki jak to można wyczyścić, czym próbować?

Jak wyczyścić nie wiem, ale ...
Spróbuj oddać do pralni. W niektórych zajmują się też regeneracją skór,
więc powinni pomóc.
agg

3. Data: 2007-07-18 16:32:34

Od: "Mirek" <m...@w...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Tomek wrote:
> [...]
> choć z drugiej strony wygląda to jak smoła, a nie smar. Nie lepi się
> za bardzo, palca nie brudzi, paznokieć tego nie zdrapuje. Czym

Wymaga cierpliwosci:

1) Przygotuj benzyne ekstrakcyjna i rolke recznikow papierowych.
2) Odplamiaj benzyna na swiezym powietrzu (nie wdychaj par benzyny, nie pal
przy robocie, nie uzywaj otwartego ognia)
3) wyprobuj w niewidocznym miejscu kurtki jak skóra i podszewka reaguje na
benzyne. Jesli OK przejdz do punktu 4)
4) podłóż pod plame swiezy ręcznik papierowy
5) nałóż na plame swieży ręcznik papierowy
6) nalej na to troche benzyny (tak aby gorny recznik byl wilgotny)
7) podociskaj palcami, mozesz lekko pocierac gornym recznikiem.
8) sprawdzaj czy recznik "przejmuje" plame. Jesli staje sie brudny to OK
9) po 3 minutach przejdz to punktu 4. itd nawet i 100 razy.

jesli nie zejdzie to zanies do pralni.

4. Data: 2007-07-18 20:43:48

Od: Jerzy Nowak <0...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Mirek napisał(a):
[...]
> jesli nie zejdzie to zanies do pralni.

Onegdaj mieszało się jakiś rozpuszczalnik/benzynę/ z krochmalem i kładło
na plamę, po wyschnięciu strzepywało i po sprawie.
pozdr. Jerzy

pralka - zmiana kierunku otwierania drzwi
gorąca lodówka
Schody modułowe
THE LORD OF DOWNLOADS: MP3,Movies,Soft = www.GEGEREKA.com
eternit + spółdzielnia