jak ustrzec sie przed przeziebieniem?

1. Data: 2004-01-21 11:08:07

Temat: jak ustrzec sie przed przeziebieniem?
Od: "Lily Lee" <l...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

nie wiem w jaki sposob jeszcze mozna sie ustrzec przed roznymi infekcjami
gornych drog oddechowych.
Sadzilam ze cieply szal i rutocal C ,wystarczajaco wspomagaja organizm
jednak nie.
Moze polecicie jakies wasze sposoby?
bo ja mam juz dosc ciaglych przeziebien.Teraz stosuje metode
5 cytryn z miodem ... ;)
pozdrawiam
Lily

2. Data: 2004-01-21 22:57:05

Temat: Re: jak ustrzec sie przed przeziebieniem?
Od: "Talar" <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Lily Lee" <l...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> jednak nie.
> Moze polecicie jakies wasze sposoby?
> bo ja mam juz dosc ciaglych przeziebien.Teraz stosuje metode

A ja robie tak :
Dwa razy w tygodniu uprawiam sport na hali :) Pilka siatkowa, kosz, nozna,
dziewczyny tez bawia sie w aerobik i takie tam. I dostrzegam pewna
zaleznosc, mianowicie, dopoki mam czas i chodze na ta hale, to jestem zdrow
jak ryba, ale jak sobie odpuszcze to zaraz lapie jakies badziewie...:/ dwa
lata temu biegalem sobie zima i bylo identycznie...moglem biec nawet przy
10 stopniowym mrozie i nic mi nie bylo, ale jak tylko przestalem na jakis
czas, to zaraz grypsko...moze to jest dziwne, ale tak wlasnie ze mna jest :)
sprobuj, moze pomoze :)
pozdrawiam
talar

3. Data: 2004-01-22 12:18:28

Od: "Lily Lee" <l...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

sprobuje cos z tym zrobic ,czas zapisac sie na jakies cwiczenia ,albo
chociaz w domu na rowerku pojezdzic ;)

4. Data: 2004-02-11 13:00:12

Od: "Ania" <z...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> jednak nie.
> Moze polecicie jakies wasze sposoby?
> bo ja mam juz dosc ciaglych przeziebien.Teraz stosuje metode

Polecam więcej sportu,bieganie,aerobik lub basen.Gdy już cię dopadnie,
gorąca herbata{najlepiej rumianek lub septosan}+szklanka Coldrexu+
wapno+dużo,dużo vit C .Ja również gdy mnie dopada przeziębienie piję Srebro
Koloidalne-pomaga.

Pozdrawiam
Ania

5. Data: 2004-02-11 14:32:28

Od: f...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> jednak nie.
> Moze polecicie jakies wasze sposoby?
> bo ja mam juz dosc ciaglych przeziebien.Teraz stosuje metode

Polecam czosnek,chociaz niezbadane są otchłanie układu odpornosciowego.Ja
jestem dosyc dziwacznym przypadkiem,dobijalem sie zlym odzywianiem i paleniem
papierosów i nic mnie nie bralo nawet charakterystycznego dla palaczy nie
mialem,grype ostatnią mialem w 2 klasie liceum a mam juz 28 lat,a ostatnie
przeziebienie mialem 2 lata temu,chociaz wlasnie od 1,5 roku zmienilem tryb
zycia drastycznie na zdrowe ma sie rozumiec.I choroby mnie omijają,chyba po
rodzicach to odziedziczylem bo oni w ogole nie choruja odkad pamietam-chodzi mi
oczywiscie o choroby jakies bakteryjne czy wirusowe.
Generalnie wzmacniam sie poprzez jedzenie grejrutów i czosnku przed snem z
kanapką i pomidorem co by zlikwidowac ten odór3x w tygodniu.A i troche sportu
nie zaszkodzi,ja akurat wzmacniam kondycje na silowni 1x w tygodniu ale to tak
dla rekreacji a nie dla pakowania.
Pzdr

wirus rota
guz na rdzeniu kręgosłupa - pilna pomoc