jak usunać kurzajki

1. Data: 2003-03-13 23:29:51

Temat: jak usunać kurzajki
Od: "Jacek19" <a...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

ja miałem 5 lat, wypróbowałem kilkaset metod.
Zniknely po 4 wypalaniach i kredzie.

Teraz ma je matka, czym je usunac, leczy je ale nic niepomaga.

Zaq

2. Data: 2003-03-13 23:41:06

Temat: Re: jak usunać kurzajki
Od: "Świder" <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jacek19" <a...@t...pl> napisał w wiadomości
> [...]
>
> Zaq
>
> nie pamietam nazwy srodka, ale w aptece mozna go kupic bez recepty.takim
pedzelkiem smaruje sie kurzajke, zakleja specjalnym plastrem, ktory ma otwor
w ksztalcie kolka, zeby nie zaklejac kurzajki . po systematycznie scierac
nozyczkami, nie pumexem bo grozi to rozsianiem. po mniej wiexcej miesiacu
stosowania nie ma sladu.prosze spytac w aptece - flakonik , biala
etykieta...nazwa mi wypadla z glowy:)

3. Data: 2003-03-14 06:35:07

Temat: Odp: jak usunać kurzajki
Od: "Wojtek Chmielnicki" <e...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Świder <s...@g...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:b4r50g$iqr$...@n...news.tpi.pl...

...nazwa mi wypadla z glowy:)

Verrumal

pzdr
W.

4. Data: 2003-03-14 11:54:22

Od: "^YelloY^" <y...@N...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

mialem podobny problem.
poskutkowalo 'zamrazanie' :) zero nawrotow. znieknely po pierwszym razie.
w nazwi zabiegu jest krio...

^YelloY^
y...@w...pl
---::: SWIM, WIN OR DIE :::---

5. Data: 2003-03-14 14:04:12

Od: "Tomasz" <t...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jacek19" <a...@t...pl> napisał w wiadomości
> ja miałem 5 lat, wypróbowałem kilkaset metod.
> Zniknely po 4 wypalaniach i kredzie.
>
> Teraz ma je matka, czym je usunac, leczy je ale nic niepomaga.

Mysle ze najlepiej usunąć przyczynę a nie katowac organizmu preparatami
chemicznymi.
Ja tez miałem wiele kurzajek od chyba 10 lat.
Przez taki sam czas mialem rowniez nowo powstała nieregularna brodawkę.
Niczym tego nawet nie probowalem usuwac.
Zupelnie przypadkowo , nagle zniknelo wszystko lacznie z tą nowa brodawką.
Nie bylo to jednak przypadkowe.
Rok temu z przyczyn zdrowotnych przeszedłem na zywienie optymalne
(Jana Kwasniewskiego). Juz po kilku tygodniach ustały moje niesamowite
problemy z sercem i trwa to do dziś, ale zupelnie niezauwazalnie gdzies po
3 - 4 miesiacach zaczely zanikac kurzjki i brodawka. Po 8 miesiacach
żywienia optymalnego nie mam zadnego sladu po kurzjakach i nawt nie znajde
miejsca gdzie przez 8 lat była paskudna brodawka.
Niestety takie zywienie wymaga dużej samokontroli i nie kazdy potrafi to
zrealizować. Ja mówię ze jest to dieta dla inzynierów, poeta nie da sobie z
nia rady.

6. Data: 2003-03-14 15:57:23

Od: "monika" <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

brodacid

Użytkownik Jacek19 <a...@t...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:Pv8ca.215277$A...@n...chello.at...

7. Data: 2003-03-14 16:50:37

Od: "pestifer" <p...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jacek19" <a...@t...pl> napisał w wiadomości
> ja miałem 5 lat, wypróbowałem kilkaset metod.
> Zniknely po 4 wypalaniach i kredzie.
>
> Teraz ma je matka, czym je usunac, leczy je ale nic niepomaga.

bardzo dobra metoda babuni - jaskolcze ziele

8. Data: 2003-03-17 10:49:55

Od: "Monika Janowiak" <m...@p...krakow.pl> szukaj wiadomości tego autora

jako dziecko miałam ich kilka przez parę lat, potem same zniknęły. Ponownie
zaczęły się pojawiać w tamtym roku na wiosnę, dermatolog przepisał brodacyt,
czy brodacyl i kazał natychmiast wypalić, ale poniewaz długo jakoś nie
mogłam sie wybrać do apteki ,a i do tego wypalania było mi niezbyt śpieszno,
to w końcu zostawiłam kurzajki w spokoju, a one latem same zniknęły. Tak że
może wystarczy trochę cierpliwości , po co narażać się na ból, szpikować
chemią i wydawać pieniądze, w końcu to drobnostka.
Monika

9. Data: 2003-03-18 09:26:36

Od: "Illinois" <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> ja miałem 5 lat, wypróbowałem kilkaset metod.
> Zniknely po 4 wypalaniach i kredzie.
>
> Teraz ma je matka, czym je usunac, leczy je ale nic niepomaga.

mnie pomogla lutownica i odrobina spirytusu - sam wypalilem i jak narazie
nic nie mam nowego

10. Data: 2003-03-18 19:21:13

Od: d...@i...pl szukaj wiadomości tego autora

> ja miałem 5 lat, wypróbowałem kilkaset metod.
> Zniknely po 4 wypalaniach i kredzie.
>
> Teraz ma je matka, czym je usunac, leczy je ale nic niepomaga.
>
> Zaq

Witam.
Jeśli chodzi o problem o którym wspominasz, to dobrze jest wiedziec która
kurzajka jest pierwsza, tzw macierzysta, gdyż często usuniecie jej powoduje
zanik calej reszty, oczywiscie jesli jest ich wiecej. Jesli chodzi o
tradycyjne srodki, np jaskółcze ziele, to one faktyczne sa skuteczne ale nie u
kazdego i nie zawsze, poza tym nie zawsze sa dostepna np z powodu pory roku.
Proponuje przed wypalaniem, zamrazanie itp spróbowac ogolnie dostepnych srodko
i niedrogich, ktore mozna nabyc w kazdej aptece, polecam: Brodacid, Ferumall,
Duofil, Wartec. Warto tez wiedzie jaki jest to rodzaj brodawki gdyz moze
wymaga ona jakiegos specjalnego leczenia. Jesli chodzi o diete, to jest ona
istotna, ale tylko pod tym wzgledem, ze gdy organizm jest zdrowszy, to jest
automatycznie bardziej odporny na wirusy, bakterie itp, a kurzajki są
wywpływane właśnie przez wirusa-HPV. Pozdrawiam

Depresja
ŚLAM
Do lekarzy: inhibitory ACE + moczopedne oszczedzajace potas
ślinianka
Środki przeciwbólowe