jak usunąć piankę montażową ze skóry ?

1. Data: 2004-09-14 07:32:04

Temat: jak usunąć piankę montażową ze skóry ?
Od: "plusz" <p...@i...usun_spam.pl> szukaj wiadomości tego autora

czy jest jakiś zalecany środek do usunięcia pianki montażowej ze skóry ?

przestroga na przyszłość - do końca montażu zostańcie w rękawiczkach :)))

na szczęście to nie moje ręce - chcę pomóc znajomemu

plusz ( http://www.plusz.pl )

1. Data: 2004-09-14 07:33:49

Temat: Re: jak usunąć piankę montażową ze skóry ?
Od: Hanka Skwarczyńska <anias@[asiowykrzyknik]wasko.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "plusz" <p...@i...usun_spam.pl> napisał w wiadomości
> czy jest jakiś zalecany środek do usunięcia pianki montażowej
> ze skóry ?[...]
> na szczęście to nie moje ręce - chcę pomóc znajomemu

Uff. Przez chwilę się bałam, że chodzi o skórzany mebel ;) Jak z żywej
ludzkiej, to zeskrobać, ile się da bez obdzierania do żywego mięsa, a potem
czekać cierpliwie, aż reszta się zetrze. Są ponoć jakieś środki do
rozpuszczania pianki, ale ja bym się bała tym ręce potraktować, bo to
strasznie jadowite musi być.

Hanka Skwarczyńska
i kotek Behemotek
KOTY. KOTY SĄ MIŁE.

1. Data: 2004-09-14 07:36:48

Od: barney <barney@[WON]adres.pl> szukaj wiadomości tego autora

Maszynka do golenia pod woda, ze skory schodzi super gorzej z paznokciami

barney

1. Data: 2004-09-14 10:20:25

Od: AleX <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> rozpuszczania pianki, ale ja bym się bała tym ręce potraktować, bo to
> strasznie jadowite musi być.
Tak sa i zawieraja aceton a ten nie jest jadowity dla skory. Jedyny mankamen to ten
ze pianka musi byc swierza znaczy siem jeszce plynna. Wiec zmywac rzeba natychmiast.

Pozdrawiam
AleX

1. Data: 2004-09-14 10:25:56

Od: Hanka Skwarczyńska <anias@[asiowykrzyknik]wasko.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "AleX" <a...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]pianka musi byc swierza znaczy siem jeszce plynna[...]

Płynną, o ile dobrze pamiętam wycieranie świeżo opiankowanych drzwi i
własnych łap przy okazji, dla się zupełnie skutecznie usunąć PCwRW[1]. Jeśli
więc rozpuszczalnik działa tylko na świeżą, płynną piankę, to jest to
przykład iście genialnego marketingu.

Pozdrawiam
Hanka

[1] Pierwszym Co w Rękę Wpadnie
--
Hanka Skwarczyńska
i kotek Behemotek

1. Data: 2004-09-14 10:27:24

Od: p0li <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

O->Dnia 14.09.04 09:32:04 niejaki plusz napisał:
> czy jest jakiś zalecany środek do usunięcia pianki montażowej ze skóry ?

aceton

--
P0zdrawiam
p0li

1. Data: 2004-09-14 10:36:38

Od: p0li <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

O->Dnia 14.09.04 12:27:24 niejaki p0li napisał:

> aceton

działa na zaschniętą też - ja tak czyściłem zaschnięte rurki od pojemnika z
pianką - ale musi być czysty - a nie zmywacz do paznokci

--
P0zdrawiam
p0li

1. Data: 2004-09-15 12:26:16

Od: "Pinio" <s...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>
> przestroga na przyszłość - do końca montażu zostańcie w rękawiczkach :)))
>
> na szczęście to nie moje ręce - chcę pomóc znajomemu

niczym
Ja miałem we włosach :) po eksplozji pianki, poczekałem
aż dobrze wyschnie i wykruszyłem. Chociaż na początku
myślałem że tylko maszynka i golenie na 0 mnie uratuje.
Drugi sposób na usunięcie ze skóry to odrobine poczekać
żywa skóra złuszcza się i poci. Pianka odpadnie po kilku
godzinach, przy pomocy drugiej ręki ;)

pozdr,
Pinio

1. Data: 2004-09-15 18:05:53

Od: "Bogi" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam

Wczoraj rano pobrudziłem pianką pół ręki(od nadgarstka do łokcia) przy
montażu drzwi.
Wieczorem w wannie odmoczyłem, po 30 minutach cała pianka z ręki pływała w
wannie.

Pozdrawiam
Bogi

Podatek dochodowy - pomoc.
odświeżacz do zmywarki
Klinkier - POMOCY !
pytanie o pralke
sedes do podmurowania czy do lekkiej zabudowy?