Re: jak uszyc torbe?

From: Katarzyna Kulpa <k...@k...net>
Newsgroups: pl.rec.robotki-reczne
Subject: Re: jak uszyc torbe?
Date: 4 Mar 2004 18:40:04 GMT

On Tue, 2 Mar 2004 18:14:49 +0100, AnnaB <g...@g...pl> wrote:
: Biedactwo ;-)
: Uszyłam w życiu kilka toreb, torebek. Zaczynałam zwykle od obejrzenia
: torebek, które znalazlam pod ręką. Nie wiem, jaką chcesz mieć tę torbę. Ale
: na pewno najpierw obhaftuj a potem dopiero szyj. Skoro nie szyłaś dotąd, to
: może zacznij od zwykłej koperty, w której klapka będzię zakrywała cały przód
: i zwisała sobie swobodnie. Wtedy nawet zamka nie trzeba. Chyba że się chce.
: Tylko w pleckach torebki wszyj dodatkową podszewkę, w którą wsuniesz jakąś
: tekturkę dla usztywnienia.
: Jeśli nie dało się zrozumieć, to napisz na priv. Prześlę szkic.

dzieki za odpowiedz. zrozumiale calkowicie. choc chyba wolalabym, zeby to
nie mialo klapki, tylko suwak u gory. zastanawiam sie, jaki material
(chcialabym, zeby sie nadawal do haftu krzyzykowego), z czego zrobic pasek,
czy mozna gdzies dostac takie metalowe kolka do zamocowania paska, i
klamerke do skracania tegoz. i wolalabym, zeby to byla nie koperta, a
pudelko (splaszczony prostopadloscian), wiec trzeba zrobic dol i boki.
najbardziej by mnie urzadzal jakis wzor, wykroj :) zeby nie musiec od
poczatku wszystkiego obmyslac.

kasica
--
"Lepsza w domu swiekra z zezem, niz tu jajko z majonezem"
- W.Szymborska