jak wam sie podoba Bush pociagajacy nosem w deabcie z Gore'm

1. Data: 2000-10-12 10:25:14

Temat: jak wam sie podoba Bush pociagajacy nosem w deabcie z Gore'm
Od: "Piotr Kosibowicz" <p...@N...pl> szukaj wiadomości tego autora

jak pamietam psychologia mówi ze to objaw kompleksu nizszosci. A wy co
sadzicie?
--
Piotr Kosi Kosibowicz
p...@d...pl

1. Data: 2000-10-12 12:14:47

Od: "Andrzej Lewandowski" <l...@a...net> szukaj wiadomości tego autora

Piotr Kosibowicz <p...@N...pl> wrote in message
> jak pamietam psychologia mówi ze to objaw kompleksu nizszosci. A wy co
> sadzicie?
> --
> Piotr Kosi Kosibowicz

Panie Kosibowicz! Niech Pan sie lepiej zajmie Kwasniewskim.

A.L.

1. Data: 2000-10-12 17:13:41

Od: Dziubdzius <k...@u...net> szukaj wiadomości tego autora

In article <3...@n...prserv.net>,
"Andrzej Lewandowski" <l...@a...net> wrote:

> Piotr Kosibowicz <p...@N...pl> wrote in message
>
> Panie Kosibowicz! Niech Pan sie lepiej zajmie Kwasniewskim.
>
> A.L.

Jezeli ktos mowi ze rzecz A nie jest biala, to nie twierdzi
automatycznie ze rzacz A jest czarna. Wiecej logiki prosze. Ja olewam
publicznie Pieknego Mania, co nie znaczy, ze popieram Kwasia.

A co do dlubania w nosie, to tutaj jest wiecej:
http://www.gwbush.com/
Dlatego moze Philip Morris oplaca mu kampanie. Korporacyjny ideal na
prezydenta.

Miro

--
http://www.angelfire.com/nj/odszkodowania

Sent via Deja.com http://www.deja.com/
Before you buy.

1. Data: 2000-10-12 17:31:15

Od: m...@b...net (Marcin Mankowski) szukaj wiadomości tego autora

On Thu, 12 Oct 2000 17:13:41 GMT, Dziubdzius <k...@u...net> wrote:

>A co do dlubania w nosie, to tutaj jest wiecej:
>http://www.gwbush.com/

Chyba nie chodzi tu o dlubanie w nosie. Raczej to moze byc aluzja
do zazywania kokainy (ruchomy obrazek w prawym gornym rogu).

>Dlatego moze Philip Morris oplaca mu kampanie. Korporacyjny ideal na
>prezydenta.

Obaj kandydaci sa zatwierdzeni przez wielkie korporacje.

1. Data: 2000-10-12 18:30:08

Od: Dziubdzius <k...@u...net> szukaj wiadomości tego autora

In article <3...@n...bellatlantic.net>,
m...@b...net (Marcin Mankowski) wrote:

> Chyba nie chodzi tu o dlubanie w nosie. Raczej to moze byc aluzja
> do zazywania kokainy (ruchomy obrazek w prawym gornym rogu).

Nacisnij na obrazek a zobaczysz fragment filmu z meczu na ktorym
uczestniczyl owczesny wlasciciel druzyny George W. To normalne
zachowanie w rodzinie B.

> Obaj kandydaci sa zatwierdzeni przez wielkie korporacje.

No tak, ale nigdzie w konstutucji nie widze tego. Przypadek Jessie The
Body Ventura, gubernatora MN, pokazuje ze ludziska maja po dziurki w
nosie takie rozwiazanie. Ciekawe, ze na koszt PM podrozuje kurespondent
Michnika w USofA pan Weglarzyk, i nigdzie sie wzmianka o sponsorze nie
znalazla.

Miro
--
http://www.angelfire.com/nj/odszkodowania