jak wygrać z wszami?

1. Data: 2002-06-01 11:54:54

Temat: jak wygrać z wszami?
Od: "Dorota" <d...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Mam 'swędzący' problem.
Dziecko przywiozło z zielonej szkoły nieproszonych gości we włosach. Od
poniedziałku walczę z nimi za pomocą różnych preparatów (Pipi Family, Sora)
i jak dotąd, niestety, ciągle odnajduję w jej włosach nowe jajeczka a nawet
żywe osobniki.
Poradźcie, co robić, bo już mi ręce opadają. Znacie może jakiś SKUTECZNY
środek na wszy?
I jeszcze druga sprawa: jak się zabezpieczyć przed takimi nieproszonymi
gośćmi?

2. Data: 2002-06-01 12:05:33

Temat: Re: jak wygrać z wszami?
Od: "ja\(dzia\)" <j...@k...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Dorota" <d...@m...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> środek na wszy?
> I jeszcze druga sprawa: jak się zabezpieczyć przed takimi nieproszonymi

Polecam preparaty Jakutin lub Lindan. Oba dostępne na receptę. A wcześniej
radzilabym odwiedzić dermatologa, który obejrzy włosy i skórę głowy i
przepisze w/w.
--
ja(dzia)
j...@k...net.pl

3. Data: 2002-06-01 15:15:50

Od: Artur Drzewiecki <d...@n...poczta.cierpie.onet.spamu.pl.qvx> szukaj wiadomości tego autora

>Poradźcie, co robić, bo już mi ręce opadają. Znacie może jakiś SKUTECZNY
>środek na wszy?
Vide druga odpowiedź.:-)

>I jeszcze druga sprawa: jak się zabezpieczyć przed takimi nieproszonymi
>gośćmi?
Przebadać całą klasę/szkołę (głównie dziewczynki) i przeleczyć tych,
którzy mają. Higienistka szkolna powinna przejrzeć włosy uczniów.
Mniej na wszawicę są narażone osoby z krótkimi włosami, więc...
Zwolennik przyznania Ekspertowi Antynobla.

4. Data: 2002-06-02 09:07:39

Od: "Darek Guzik" <d...@k...lm.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Dorota <d...@m...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:adaclc$1k9$...@a...dialog.net.pl...
> [...]
> gośćmi?
> Pamiętam że kiedyś u mnie w domu był taki problem,wtedy kupowaliśmy
poprostu szampon do mycia psówi myliśmy nim włosy codziennie zabijał wszy i
wykruszały się gnidy co było bardzo skuteczne przy długich włosach .

5. Data: 2002-06-04 08:15:58

Od: "Anna" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

dawno temu moja mama stosowała metodę mycia głowy octem,a potem wyciagania
osobników z włosów-zajęcie męczące, ale problem zniknął
pozdrowienia
Anka

Anatomia w Krakowie...
Leki na recept
jaki srodek przeciwbolowy zabierac w gory?
nadciśnienie w kulturystyce
jak walczyc z alergia???