oko-dziwne podrażnienie

1. Data: 2002-06-01 13:55:07

Temat: oko-dziwne podrażnienie
Od: "Gregory" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,

Wczoraj rano obudziłem się z załzawionym prawym okiem (gdy kładłem się spać
wszystko było ok). Wszelkie próby mrugnięcia powieką kończyły się uczuciem
kłucia, jakby coś szorowało po powierzchni oka. Gdy patrzę w dół (bez
mrugania ) wszystko wydaje się być w porządku, ale gdy tylko mrugnę (poruszę
powieką) momentalnie odzczuwam drapanie w oku, jakby coś było pod powieką.
Liczyłem, że może po nocy ten stan się skonczy, ale wstałem dziś rano i
znowu to samo. Nie byłem w stanie pojść na egzamin praktyczny z prawa jazdy,
uczyć się tez nie za bardzo mogę (a za kilka dni egzamin). Próbowałem
wkraplac krople z ziela swietlika oraz starazolin a takze przepłukiwac oko
letnią wodą; nic nie pomaga. Udało mi się zalożyć soczewki kontaktowe - o
dziwo, gdy mam je na oku, dyskomfort zanika. Lecz gdy tylko je zdejmę,
powraca. Czyżby zrobiło mi się coś na wewn. stronie powieki? Co mam robić?
Pomóżcie!!

Grzegorz
s...@p...onet.pl