jaki srodek przeciwbolowy zabierac w gory?

1. Data: 2002-06-01 10:46:08

Temat: jaki srodek przeciwbolowy zabierac w gory?
Od: Marcin F <m...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

jaki srodek przeciwbolowy zabierac w gory?
powinien byc w miare skuteczny w przypadkach takich jak zlamania,
oczywiscie chodzi mi o cos ogolnodostepnego

2. Data: 2002-06-01 11:33:15

Temat: Re: jaki srodek przeciwbolowy zabierac w gory?
Od: "Marek Bieniek" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Hej,

Użytkownik "Marcin F" <m...@i...pl> napisał w wiadomości
> jaki srodek przeciwbolowy zabierac w gory?
> powinien byc w miare skuteczny w przypadkach takich jak zlamania,
> oczywiscie chodzi mi o cos ogolnodostepnego

Ja tam z reguly zabieram w gory (polskie oczywiscie) zwykla prosta pyralgine
w tabletce. Albo jakas probke, ktora firma przyniesie...
Wszystkie ogolnodostepne (i przy okacji doustne) leki przeciwbolowe maja
zblizona sile dzialania. W przypadku zlaman pewnie zaden z nich nie
zaoferuje odpowiedniego 'znieczulenia'. Oczywiscie istnieja 'mocniejsze'
srodki doustne - ale tylko na recepte, i watpie, czy ktokolwiek Ci cos
takiego wypisze, nawet, jesli powiesz po co i bedziesz wygladac
wiarygodnie...
A w przypadku zlaman to zabierzcie telefon komorkowy i nie ruszajcie tej
nogi dopoki nie pojawi sie GOPR.
A jesli wyjezdzacie w wyzsze / odludne gory - zabierzcie ze soba lekarza, na
pewno znajdzie sie niejeden chetny (sam moge podrzucic namiary (o ile sie
zgodza) na kilku medykow - skalolazow / trekkerow z Polski Centralnej:)) ).
Sam bym pojechal, ale brzuch mi ostatnio urosl i chyba bym tego nie
przezyl:))

Udanych wojazy

m.

3. Data: 2002-06-02 16:44:37

Od: "piterek" <y...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> jaki srodek przeciwbolowy zabierac w gory?
zdrowy rozsadek

> powinien byc w miare skuteczny w przypadkach takich jak zlamania,
> oczywiscie chodzi mi o cos ogolnodostepnego
zawsze pomaga! ;) i w dodatku jest ogolnodostepny :D

ale tak na powaznie - sam chodze b. czesto w gory; ze srodkow
przeciwbolowych biore na wszelki wypadek co tam mam pod reka w domowej
apteczce - pyralgine, paracetamol, efferalgan-codeine (to na recepte). na
szczescie jak na razie zaden z tych specyfikow sie nie przydal...

milej wspinaczki
piotrek

nadciśnienie w kulturystyce
jak walczyc z alergia???