jak wykopać głęboki dół ?

1. Data: 2008-07-02 13:19:29

Temat: jak wykopać głęboki dół ?
Od: Radosław Mól <rmol@_spam_stop_op.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam grupę.
no nie będzie to post o pochówku teściowych ;)

Najpoważniej w świecie chcę wykopać głęboki dół pod słupek na bramę.
Głębokość 1,2 m. Czym ? jak?

Dziękuję :)

--
Radosław Mól

zagłosuj http://www.sondaz.com

2. Data: 2008-07-02 13:24:29

Temat: Re: jak wykopać głęboki dół ?
Od: "Panslavista" <p...@h...com> szukaj wiadomości tego autora

"Radosław Mól" <rmol@_spam_stop_op.pl> wrote in message
> Witam grupę.
> no nie będzie to post o pochówku teściowych ;)
>
> Najpoważniej w świecie chcę wykopać głęboki dół pod słupek na bramę.
> Głębokość 1,2 m. Czym ? jak?

Szpadelkiem. Można normalnym, można wąskim i długim...

3. Data: 2008-07-02 13:48:57

Od: "Panslavista" <p...@h...com> szukaj wiadomości tego autora

"Panslavista" <p...@h...com> wrote in message

> "Radosław Mól" <rmol@_spam_stop_op.pl> wrote in message

> Szpadelkiem. Można normalnym, można wąskim i długim...

Jeżeli na słup będą działały siły ciągnące go w którąś stronę prostopadle do
kierunku tej siły wykopujesz 1-2 stopnie, abyś mógł faktycznie wejść do
wykopu i wyrzucić ziemię na zewnątrz.
Oczywiście jest możliwość użycia wiertnicy ze świdrami, może jest gdzieś u
ciebie wypożyczalnia narzędzi. Jeżeli słupków jest dużo i kasa styknie, to
warto wynajac operatora z wiernicą zamontowaną na ciagniku, lub odpowiednią
maszynę budowlaną.
Linki:
Wiernica ręczna ze świdrami o różnej średnicy:
http://www.stihl.pl/
BT 121 - Jednoosobowy świder o niskim poziomie wibracji wyposażony w hamulec
wiertła QuickStop

http://www.bobcat.com/attachments/auger
http://www.bobcat.com/attachments/all_attachments
http://www.interhandler.pl/index.php?strona=201

4. Data: 2008-07-02 13:52:21

Od: m <m...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Radosław Mól napisał:
> [...]
> no nie będzie to post o pochówku teściowych ;)
>
> Najpoważniej w świecie chcę wykopać głęboki dół pod słupek na bramę.

Dwie sensowne metody :-)

- szpadel, dwa wiadra i linka. Dwie odoby, jedna w dole ładuje do
wiadra druga wyuciąga wiadro na lince i
wysypuje na pryzmę. Przy tej głebokosci
trzeba do dołu wejść:-) wiec dół musi
mieć 0,8na 0,8 metra żeby wogłe sie dało
ruszyc , jak sie policzy gęstość gruntu i ilosć
słupków nagle wyjdą tony ziemi :-)

- firma która ma mikrokoparki - ale tu
sie trzeba liczyć z tym że firma sobie
policzy;-)

--
Mamut
http://www.youtube.com/profile?user=spokojnyMamut

5. Data: 2008-07-02 13:53:04

Od: "Panslavista" <p...@h...com> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> do
> kierunku tej siły wykopujesz 1-2 stopnie, abyś mógł faktycznie wejść do

Szerokość wykopu w miejscu postawienia słupa - szerokość szpadla lub
mniejsza - stopnie (wykop pomocniczy - nie wiem jaki szeroki jesteś, około
szerokości 2 szpadli, możliwość wykopania w zwięzłym gruncie bez szalunku do
2,5 m głęboko.

6. Data: 2008-07-02 13:57:15

Od: "Panslavista" <p...@h...com> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> szerokości 2 szpadli, możliwość wykopania w zwięzłym gruncie bez szalunku

W taki sposób postawić możesz nawet słup energetyczny...

7. Data: 2008-07-02 14:01:22

Temat: Link
Od: "Panslavista" <p...@h...com> szukaj wiadomości tego autora

"Panslavista" <p...@h...com> wrote in message

http://www.tklprogress.pl/catalog/7/1187/126/14/0/de

http://www.tklprogress.pl/catalog/7/1189/126/0/0/0/?
page=5

8. Data: 2008-07-02 14:44:35

Od: AW <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Panslavista pisze:
> "Panslavista" <p...@h...com> wrote in message

> W taki sposób postawić możesz nawet słup energetyczny...

To smutne. Rozmawiasz sam ze sobą :-(

--
AW

9. Data: 2008-07-02 15:01:03

Od: "Dawid" <m...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "m" <m...@i...pl> napisał w wiadomości

> [...]
> wysypuje na pryzmę. Przy tej głebokosci
> trzeba do dołu wejść:-) wiec dół musi
> mieć 0,8na 0,8 metra żeby wogłe sie dało

BUAHAHAHA
Super.Ty chyba chcesz studnie wykopać?
Do tego jeszcze " grucha " betonu.
LOL

10. Data: 2008-07-02 15:30:11

Od: "Panslavista" <p...@h...com> szukaj wiadomości tego autora

"AW" <s...@p...onet.pl> wrote in message

> To smutne. Rozmawiasz sam ze sobą :-(

Smutasy mają to do siebie, że chcą zaistnieć, a nie mają argumentu, a nawet
nie orientują się o co chodzi.
Wytłumaczą ci moje posty - uzupełniam swoją wcześniejszą wypowiedź o to, co
w niej brakowało z prostych powodów - linki trzeba znaleźć, muszę czasem
przerwać, bo mam inne prace, albo przypomniałem sobie coś czego nauczyłem
się 40 lat temu na dany temat, albo ktoś coś podrzucił więc w komentarzu
uzupełniam jego wypowiedź.
W przypadku pytającego - nie wie jak przeprowadzić pracę, aby
optymalnie - nie napracować się, szybko i dobrze wykonać pracę, więc ode
mnie dostał kilka odpowiedzi wyczerpujacych temat, szkoda, że nie mogę
dołączyć szkiców - nie każdy ma wyobraźnię techniczną.
Robię to z dobrej woli - skoro ciebie nie interesuje temat - po co się
wpierdalasz. Ja pomagam szczerze i bez oszustwa, ty tylko mącisz, jak wielu
z was.

Re: Zajefajny filmik 20 sekund a kupa śmiechu
zadowolenie.pl - a wlasciwie niezadowolenie
Remont,a kolejnosc (szczegolnie przy wymianie okien)
Jak używacie zmywarek do naczyć?
jobsuche norddeutschland Rechtsanwaeltin Rechtsanwalt Chirurg Chirurgin stellenangebot norddeutschland Netzwerkadministrator Netzwerkadministratorin stellenangebot leipzig jobangebote oesterreich stellenangebote hamburg