jak wykopać głęboki dół ?

11. Data: 2008-07-02 15:56:50

Temat: Re: jak wykopać głęboki dół ?
Od: "Andy" <d...@d...de> szukaj wiadomości tego autora

"Radosław Mól" <rmol@_spam_stop_op.pl> schrieb im Newsbeitrag
news:g4fvmj$9fn$1@nemesis.news.neostrada.pl...
> Witam grupę.
> no nie będzie to post o pochówku teściowych ;)
>
> Najpoważniej w świecie chcę wykopać głęboki dół pod słupek na bramę.
> Głębokość 1,2 m. Czym ? jak?
>
> Dziękuję :)
>
> --
> Radosław Mól
potrzebujesz dolownik, albo swider
Andy

12. Data: 2008-07-02 15:57:32

Od: "Andy" <d...@d...de> szukaj wiadomości tego autora

Takie cus:

http://www.ceneo.pl/showPicture.aspx?productID=14397
35

albo

http://www.ceneo.pl/showPicture.aspx?productID=14395
10

Andy

13. Data: 2008-07-02 18:17:46

Od: "Jaros\(R\)" <c...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Radosław Mól" napisał
> Najpoważniej w świecie chcę wykopać głęboki dół pod słupek na bramę.
> Głębokość 1,2 m. Czym ? jak?

najprostsza w świecie wietnica, do zrobienia w kilka godzin,
2m drutu fi 20mm zaostrzonego na kształt wiertla do betonu i dwa półkola z
blachy zespawane pod katem, 10cm od końca druta. Do tego odpowienia rekojesc
i można wiercić.
Moj tato dodatkowo wspawał na krawędziach tnących noże heblarskie i powimo
tego ze robota jest dosyc zmudna, wiertlo wchodzi nawet w twarda gline.

tutaj mniej wiecej to o czym pisze
http://www.allegro.pl/item388712328_wiertnica_reczna
_do_slupkow_drzewek.html

pozdrawiam
Jarek

14. Data: 2008-07-02 18:46:01

Od: BartekK <s...@N...org> szukaj wiadomości tego autora

Jaros(R) pisze:
> [...]
> tego ze robota jest dosyc zmudna, wiertlo wchodzi nawet w twarda gline.

Zgadza się, ale te co mają parę zwojów zamiast jednego są lepsze -
łatwiej wybrać ziemię z wykręconego dołka, na początku idzie łatwo, a
jak zaczyna się osypywać to się okazuje że więcej luźnej ziemi generuje
jedno wyciągnięcie-wysypanie-wsadzenie-wkręcenie niż jest się w stanie
wyciągnąć na tym talerzyku...

--
| Bartlomiej Kuzniewski
173

15. Data: 2008-07-03 02:37:21

Od: AW <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Panslavista pisze:
> "AW" <s...@p...onet.pl> wrote in message

> Smutasy mają to do siebie, że chcą zaistnieć, a nie mają argumentu, a nawet
> nie orientują się o co chodzi.

Ziew... policz swoje posty i moje *smutasie*

> Wytłumaczą ci moje posty - uzupełniam swoją wcześniejszą wypowiedź o to, co
> w niej brakowało z prostych powodów - linki trzeba znaleźć, muszę czasem
> przerwać, bo mam inne prace, albo przypomniałem sobie coś czego nauczyłem
> się 40 lat temu na dany temat, albo ktoś coś podrzucił więc w komentarzu
> uzupełniam jego wypowiedź.

Ale ty uzupełniasz swoje własne wypowiedzi i to trzykrotnie.
Ja rozumiem... dowiedziałeś się o istnieniu google i rżniesz eksperta,
no ale rób to z sensem.

> Robię to z dobrej woli - skoro ciebie nie interesuje temat - po co się
> wpierdalasz.

A tak, daję ci powód żeby jeszcze coś nasmarować. Nie masz na podorędziu
jeszcze jednego "śmiesznego" filmiku do zaspamowania tej grupy????

Ja pomagam szczerze i bez oszustwa, ty tylko mącisz, jak wielu
> z was.

"He he", że pozwolę sobie zacytować temat jednego z twoich wybitnych
postów na pl.rec.dom.
Bez komentarza.

--
AW

16. Data: 2008-07-03 05:32:33

Od: "Panslavista" <p...@h...com> szukaj wiadomości tego autora

> A tak, daję ci powód żeby jeszcze coś nasmarować. Nie masz na podorędziu
> jeszcze jednego "śmiesznego" filmiku do zaspamowania tej grupy????

Nie bawię się filmikami.
Ad meritum - inni też mogą sobie googlować, a skoro ktoś zadaje pytanie,
to wychodzi na to, że albo nie umie googlować albo nie znalazł odpowiedzi.
Oczywiście, że uzupełniam własne wypowiedzi poszerzając wiedzę pytającego.
Nie muszę googlować - po za linkami do tego co piszę.
Nie robię za eksperta - dzielę się niegooglowaną wiedzą z potrzebującym. Gdy
zdobywałem te wiedzę nikt nawet nie myślał o googlu...
Śmieszna jest wasza wiedza - gdyby w wyniku wojny czy jakiegoś innego
pandemium padły wszystkie komputery pomrzecie z głodu i zimna...

17. Data: 2008-07-03 07:26:06

Od: "Jarek P." <j...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 3 Lip, 07:32, "Panslavista" <p...@h...com> wrote:

>     Śmieszna jest wasza wiedza - gdyby w wyniku wojny czy jakiegoś innego
> pandemium padły wszystkie komputery pomrzecie z głodu i zimna...

No gdziezby. Przeciez wtedy zostanie jeszcze nadzieja nasza ostatnia:
Panslavista ;->

J.

18. Data: 2008-07-03 07:50:52

Od: Radosław Mól <rmol@_spam_stop_op.pl> szukaj wiadomości tego autora

Serdecznie dziękuję za posty :)

--
Radosław Mól

19. Data: 2008-07-03 21:09:09

Od: JerzyN <0...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jarek P. pisze:

> No gdziezby. Przeciez wtedy zostanie jeszcze nadzieja nasza ostatnia:
> Panslavista ;->

Zadziała "skutecznie" najwyżej w promieniu 10 km.
Teraz razi głupotą na setki kilometrów.
;-)
--
pozdr. Jerzy

Re: Zajefajny filmik 20 sekund a kupa śmiechu
zadowolenie.pl - a wlasciwie niezadowolenie
Remont,a kolejnosc (szczegolnie przy wymianie okien)
Jak używacie zmywarek do naczyć?
jobsuche norddeutschland Rechtsanwaeltin Rechtsanwalt Chirurg Chirurgin stellenangebot norddeutschland Netzwerkadministrator Netzwerkadministratorin stellenangebot leipzig jobangebote oesterreich stellenangebote hamburg