jak wypadają jakościowo produkty agd firmy...

1. Data: 2004-05-28 23:32:58

Temat: jak wypadają jakościowo produkty agd firmy...
Od: p0li <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

... gorenje na tle innych producentów?
prosze o jakieś opinie

--
P0zdrawiam
p0li p0li(at)poczta.onet.pl

1. Data: 2004-05-29 14:01:13

Temat: Re: jak wypadają jakościowo produkty agd firmy...
Od: "[edymon]" <edymon@zostaw_tylko:autocom.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik p0li napisał:

> ... gorenje na tle innych producentów?
> prosze o jakieś opinie

Mam kuchenke gazowo-elektryczna, jestem bardzo zadowolona. Z lodowki
troche mniej, bo w zasadzie jest super w srodku i na zewnatrz, ale co ja
wyreguluje nozkami, zeby nie warczala to ona znow po jakims czasie
zaczyna. A propos: ma ktos na to jakies pomysly?

Edytka [edymon]

1. Data: 2004-05-29 15:54:26

Od: "trebor" <t...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

taaaaaaaa ja mam okap kuchenny i jak mam byc szczery to poza w miare esetycznym
wygladem zewnetrznym to juz nie powiem wiecej ... podsumowujac 2 raz nie kupie
gorenje chociaz moze inne rzevczy maja dobre to po tym zakupie juz sie zrazilem

1. Data: 2004-05-29 19:52:47

Od: p0li <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

->
> [...]
gorenje chociaz moze inne rzevczy maja dobre to po tym zakupie juz sie zrazilem

z tego co się dziś dowiedziałem to zmywarki też mają nieszczególne :(

--
P0zdrawiam
p0li p0li(at)poczta.onet.pl

1. Data: 2004-05-30 12:49:04

Od: "MrOwA" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Wiec jak to jest z tym Gorenje??

Bo przymierzam sie do zakupu plyty, piekarnika i lodowy :))
Linia Pinifarina?? Moze ktos to juz uzytkuje i podzieli sie spostrzerzeniami
???

1. Data: 2004-05-30 18:18:38

Od: p0li <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

->
> Wiec jak to jest z tym Gorenje??
>
> Bo przymierzam sie do zakupu plyty, piekarnika i lodowy :))
> Linia Pinifarina?? Moze ktos to juz uzytkuje i podzieli sie spostrzerzeniami
> ???

no właśnie mnie też się podoba ta linia - niestety z rozmowy ze sprzedawcą
wynika że zmywarki mają cieniutkie - klasa zmywania B a klasa suszenia C !

--
P0zdrawiam
p0li p0li(at)poczta.onet.pl

1. Data: 2004-05-31 11:10:47

Od: "ELioT" <t...@N...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "MrOwA" <a...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
>
> Bo przymierzam sie do zakupu plyty, piekarnika i lodowy :))
> Linia Pinifarina?? Moze ktos to juz uzytkuje i podzieli sie

Mam z tej linii piekarnik, płytę i okap i ze wszystkich jestem bardzo
zadowolony. Niestety to tylko klasa B - ale w tej cenie jest to całkiem
nieźle.
Zmywarki nie polecał mi nawet sprzedawca ;) lepiej kupić innej firmy. A co
do lodówki - mam zwykłą Gorenje zabudowaną i jedyne co mogę powiedzieć to
dość mocno mrozi, zwłaszcza w porównaniu do Indesita którego miałem
wcześniej. Ale poza tym jak najbardziej OK.
A Pininfarina jest naprawdę Ok
Tomek

1. Data: 2004-05-31 19:15:16

Od: "Robert K." <r...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Hey
Mam piekarnik z serii Pinifarina jest bardzo dobry zakup !!!
P O L E C A M ! ! ! Porzadny i ladny sprzet.

Mam tez lodowke Gorenie i musze przyznac, ze na polowie skali dosc mocno
"mrozi" i jest bardzo cicha, ale to moze tez wynikac, ze jest to lodowka pod
zabudowe. Lodowka to lodowka co tu chwalic.

1. Data: 2004-06-01 17:59:46

Od: "ziolo" <z...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Posiadam piekarnik z płytą ceramiczną. Moim zdaniem w tej cenie i z takim
wyposażeniem jest to najlepszy zakup, jaki mogłem zrobić. Zastrzegam
jedynie, że cieszę się tymsprzętem niedlugo, bo niecały miesiąc ;-).

1. Data: 2004-06-01 18:51:38

Od: " zayzayer" <z...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Odradzam zmywarki tej firmy. Są do bani.
Gorenje sama ich nie robi. Bierze cholera wie od kogo.
Na dobrą sprawę wszystkie zmywarki tylko firmowane są do niczego.
Przykład najbliższy-Amica.

Rurka 1 calowa?
fikus - beniamin
poszukuję taniego sklepu ze sprztem agd