jak wyrwać korzenie

11. Data: 2006-08-10 13:10:14

Temat: Re: jak wyrwać korzenie
Od: Immon <"po_kropce_i_bez cyfr.immon999priv"@wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 10 Aug 2006 05:04:49 -0700, Morderca uczuć napisał(a):

> Mz. powinnaś rzucić się na głęboką wodę. Nie ma co roztrząsać
> problemu, analizować, kombinować. Zrozbiłaś pierwszy krok -
> zauważyłaś problem i chcesz to zmienić. Teraz, nie myśl tylko
> działaj! :)
> Jeśli boisz się ciemności, idź w nocy do lasu. Jeśli boisz się
> usamodzielnić, wyprowadź się od rodziców do wynajętej kawalerki na
> drugim końcu kraju. Strach ma wielkie ślepia ale trzeba go pokonać.
> Bardzo szybko zauważysz, że lęki były nieuzasadnione i nie miało
> sensu martwienie się na zapas :)

Hehe - terapia szokowa :) Obawiam się, że w jej przypadku sprawy zaszły tak
daleko, że może być potrzebna pomoc psychiatryczna, w tym farmakologiczna.

Wypuść do naturalnego środowiska zwierzę urodzone w ZOO, tak po paru latach
pobytu... Przeżyje?

--
Immon

12. Data: 2006-08-10 16:44:16

Od: "Morderca uczuć" <l...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Immon napisał(a):
> Hehe - terapia szokowa :) Obawiam się, że w jej przypadku sprawy zaszły tak
> daleko, że może być potrzebna pomoc psychiatryczna, w tym farmakologiczna.

Tia...

> Wypuść do naturalnego środowiska zwierzę urodzone w ZOO, tak po paru latach
> pobytu... Przeżyje?

Porównanie kompletnie od czapy. Lęki Anielki są zupełnie
nieuzasadnione.

13. Data: 2006-08-10 17:09:45

Od: Immon <"po_kropce_i_bez cyfr.immon999priv"@wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 10 Aug 2006 09:44:16 -0700, Morderca uczuć napisał(a):

> Porównanie kompletnie od czapy. Lęki Anielki są zupełnie
> nieuzasadnione.

Ale trwają kilkanaście lat... wytłumacz jej, żeby od jutra się nie bała.
Tylko mów powoli i wyraźnie, żeby dobrze zrozumiała...

--
Immon

14. Data: 2006-08-13 15:30:53

Od: "SnowGoose" <l...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Aniela" <p...@o...pl> napisał w wiadomości
> witam
> Pytanie : jak przestać bać sie zmian w życiu, i zamienić pozornie
bezpieczną
> wegetację na aktywne życie. Nie chodzi o zwykłe ludzkie obawy przed czymś
> nowym, ale o wręcz neurotyczne lęki połączone z somatyzacją (osobowość od
> zawsze unikająca - koniecznośćzmian prowadząca do nerwicy).
> Krótko mówiąc jak się zmienić. Osobiste refleksje mile widziane.

Uświadomiłaś sobie swój problem. Wiesz, że potrzebujesz zmiany.
Poprostu idź dalej tym tropem.
Na początek proponuje zdobyć podstawy teoretyczne dotyczące lęku i ogólnie o
życiu psychicznym. Literaturę znajdziesz samodzielnie. Ja czytałem książki
naszego rodzimego psychiatry A. Kępińskiego.
Dobrze jest stworzyć sobie szeroki i ogólny humanistyczny system wartości i
się go trzymać. Potem trzeba wziąć się za praktykę. Ale o praktyce to za
wiele nie można napisać, każdy musi się wziąć za to sam.

Pozdrawiam
SnowGoose

15. Data: 2006-08-13 15:50:11

Od: Immon <"po_kropce_i_bez cyfr.immon999priv"@wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 13 Aug 2006 17:30:53 +0200, SnowGoose napisał(a):

> Dobrze jest stworzyć sobie szeroki i ogólny humanistyczny system wartości i
> się go trzymać.

To ona nie stworzyła jeszcze takiego systemu? ;)
Przecież napisała:
> [...]

A zatem może mieć 30 lat i więcej, ale załóżmy że "nie stworzyła", to jak
szybko się taki system tworzy? Kwestia tygodni, miesięcy, lat?

--
Immon

16. Data: 2006-08-13 18:08:16

Od: "Tomek" <t...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "SnowGoose" napisał

(...)
> [...]
książki
> naszego rodzimego psychiatry A. Kępińskiego.

a czytałeś może Melancholię Kępińskiego? noszę się z zamiarem jej
przeczytania, tylko nie wiem za bardzo czego się spodziewać po tej
książce, dotyczy ona depresji, czy opisuje lekkie stany melancholii?
jeśli można to prosiłbym o krótką recenzję,

Pozdrawiam
Tomek

17. Data: 2006-08-13 18:28:47

Od: Flyer <f...@p...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Tomek; <ebnprg$ik5$1@inews.gazeta.pl> :

> [...]
> książce, dotyczy ona depresji, czy opisuje lekkie stany melancholii?
> jeśli można to prosiłbym o krótką recenzję,

Po przeczytaniu pierwszej połowy "Schizofrenii" Kępińskiego - w
niektórych opisach myli się, w dalszej części [tej nieprzeczytanej] nie
da się go czytać. Ogólnie dla normalsów może rewelacja, choć czasami
daleka od prawdy - plus za zrozumiałą formę.

Flyer
--
gg: 9708346
http://tinyurl.com/hcgxm

18. Data: 2006-08-14 00:20:10

Od: "SnowGoose" <l...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Immon" <"po_kropce_i_bez cyfr.immon999priv"@wp.pl> napisał w
wiadomości news:i0bc7ldp5t2t.of8jg5vt0scu$.dlg@40tude.net...

> To ona nie stworzyła jeszcze takiego systemu? ;)
cud [...]

Jakiś napewno stworzyła, ale teraz musi stworzyć nowy lepszy.

> A zatem może mieć 30 lat i więcej, ale załóżmy że "nie stworzyła", to jak
> szybko się taki system tworzy? Kwestia tygodni, miesięcy, lat?

Miesiące, lata to zależy od samego człowieka i od warunków w jakich żyje. W
sprzyjających miesiące w mniej lata.

Pozdrawiam
SnowGoose

19. Data: 2006-08-14 00:33:57

Od: "SnowGoose" <l...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Tomek" <t...@g...pl> napisał w wiadomości

> [...]
> książce, dotyczy ona depresji, czy opisuje lekkie stany melancholii?
> jeśli można to prosiłbym o krótką recenzję,

Opisuje i jedno i drugie. Myśle że warto po nią sięgnąć.
Jest też taka ksiażka, która jest zbiorem fragmentów jego prac - pt.
"Poradnik według A.Kępińskiego poznaj siebie" - to dla tych którzy go nie
znają a chcą sobie wyrobić opinię na temat jego publikacji.

Pozdrawiam
SnowGoose

20. Data: 2006-08-14 07:41:25

Od: "bazyli4" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> da się go czytać. Ogólnie dla normalsów może rewelacja, choć czasami
> daleka od prawdy - plus za zrozumiałą formę.

Swego czasu to była rewelacja. Do dziś powinien Kępińskiego czytać
każdy, kto chce się dowiedzieć, jak można i powinno się rozumieć
pacjenta, drugiego człowieka raczej... warstwa merytoryczna już się
zestarzała, cała reszta - rewelacja.

Pzdr
Paweł

problem z dwoma upośledzonymi autystami
Jak wychować "sfochowaną" dziewczynę? [dlugie]
nieumiejętność przeżywania orgazmu przez kobiety
lunatyzm
reklama