jak zaplanowac wymiane ziemi i inne pytania(długie)

21. Data: 2006-03-23 00:01:28

Temat: Re: jak zaplanowac wymiane ziemi i inne pytania(dlugie)
Od: Michal Misiurewicz <m...@i...rr.com> szukaj wiadomości tego autora

Dirko wrote:

> Hejka. Będę strzelał. :-) Około 300. :-)

Blisko. Dokładnie 231. Czy to nie jest całkowicie logiczne?

Pozdrowienia,
Michał

--
Michał Misiurewicz
m...@m...iupui.edu

22. Data: 2006-03-23 05:04:26

Od: "skryba" <z...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

wiadomości news:1ckUf.49160$UZ5.46463@tornado.ohiordc.rr.com...
> j...@a...com wrote:
>

> Mój but ma 13 cali. To jest różnica około 2,5 cm w jedną stronę.
> A u pań bywa tyleż w drugą.
>
> Jeśli chcę coś mierzyć "ciałem", to wykorzystuję do tego
> długość palca lub dłoni,

Warto znać swoją tzw _szpanę_
jest to odłegość między czubkiem małego palca
a czubkiem kciuka rozpoztartej dłoni tak
by palce te tworzyly linie prostą.
Ja mam 23 cm. Paganini miał dużo więcej.

> a na dłuższe dystanse kroki.

w armii nauczyli mierzyć dłuższe dystanse parami krokow
= ca 1,5 m (krok marszowy).
:-)
Pozdrawiam pogodnie
skryba

23. Data: 2006-03-23 09:54:47

Od: Jerzy Nowak <0...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

skryba napisał(a):
> w armii nauczyli mierzyć dłuższe dystanse parami krokow

Naprawdę?

> = ca 1,5 m (krok _marszowy_).
> :-)

Znasz regulamin?
:-)))
Kompania reprezentacyjna WP oraz pododdziały reprezentacyjne okręgów
wojskowych i rodzajów sił zbrojnych mogą maszerować krokiem
_defiladowym_ 60-80 cm i _zwykłym_ 60-70 cm, tempo marszu 112-116 kroków
na minutę.
s1.ame.net.pl/~u17/download/regulamin%20musztry.doc
pozdr. Jerzy

24. Data: 2006-03-23 10:40:48

Od: "skryba" <z...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jerzy Nowak" <0...@m...pl> napisał w
wiadomości news:dvtrdn$7i4$1@nemesis.news.tpi.pl...

> Naprawdę?

Tak naprawdę.

> Znasz regulamin?
> :-)))
Po tylu latach???
:-)
Regulaminy sie zmieniają,
krok marszowy mam jeszcze ciągle taki sam.
:-)
Pozdrawiam pogodnie
skryba

25. Data: 2006-03-23 12:03:55

Od: "piotrh" <p...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

wiadomości news:szlUf.34218$g91.19579@tornado.ohiordc.rr.com...

> Blisko. Dokładnie 231. Czy to nie jest całkowicie logiczne?
>
> Pozdrowienia,
> Michał
Dwie (2) pierwsze liczby pierwsze (3 i 1) dla ułatwienia odwrotnie ;-)
--

pozdrawiam :-) piotr

co zrobic z zagajnikiem
wiosna, wiosna