Re: jak zmienic nawyk

11. Data: 2006-03-29 21:30:11

Temat: Re: jak zmienic nawyk
Od: jaszczur <m...@c...op.pl> szukaj wiadomości tego autora

Przeglądam pl.misc.dieta
a tam użytkownik * Jeff* pisze:

> Caly czas czepiasz sie ludzi i w ten sposob tutaj po prostu ich terroryzujesz.
Plonknij chwasta w celu odśmiecenia grupy.

--
mj

12. Data: 2006-03-29 22:02:11

Od: Golo <k...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 29 Mar 2006 23:30:11 +0200, jaszczur <m...@c...op.pl>
napisał:

> Przeglądam pl.misc.dieta

> Plonknij chwasta w celu odśmiecenia grupy.

tyszczur, dawno tu jesteś?
sam sie wy....plonknij.

13. Data: 2006-03-29 22:08:05

Od: Golo <k...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 29 Mar 2006 23:23:00 +0200, Jeff <j...@g...SKASUJ-TO.pl>
napisał:

> Posluchajcie no s-becki emerycie, kto to jest ONO?
[...]
duze ciach...
po pierwsze, mniej Metaxy prosze bo wyraźnie ci szkodzi.
A po drugie , owszem przyjemnie było, ale nigdy więcej nie dam ci
obciągnąc.Tak sie rozochociłaś, ze do dzis nie moge sie doszukac pały
szturmowej.

14. Data: 2006-03-30 00:15:47

Od: " Jeff" <j...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

Golo <k...@t...pl> napisał(a):

> [...]
> A po drugie , owszem przyjemnie było, ale nigdy więcej nie dam ci
> obciągnąc.Tak sie rozochociłaś, ze do dzis nie moge sie doszukac pały

No i widzisz swirze, nie musialem nawet tutaj przytaczac linkow do twoich
zrownowazonych wypowiedzi:)

Bede cie mial ruski sanitariuszu na oku:)

Spadaj teraz z tej grupy i pozwol normalnym ludziom tu sobie spokojnie
podyskutowac. Paniatno ? Ili jescio niet?

-------
Jeff

15. Data: 2006-03-30 00:47:11

Od: " Jeff" <j...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

jaszczur <m...@c...op.pl> napisał(a):

> Przeglądam pl.misc.dieta

> z.
> Plonknij chwasta w celu odśmiecenia grupy.

Wole takie chwasty miec jednak pod kontrola:)

--------
Pozdrawiam jeff

16. Data: 2006-03-30 08:08:12

Od: Marcin 'Cooler' Kuliński <m...@p...gazeta.blah> szukaj wiadomości tego autora

Golo pisze:

> [...]
> A po drugie , owszem przyjemnie było, ale nigdy więcej nie dam ci
> obciągnąc.Tak sie rozochociłaś, ze do dzis nie moge sie doszukac pały

Nie potrzebujesz przypadkiem krotkiego urlopu, tak jak Andrzej C.?
Andrzej B. chetnie wypisze odpowiednie skierowanie.

17. Data: 2006-03-30 08:23:10

Od: Golo <k...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 30 Mar 2006 10:08:12 +0200, Marcin 'Cooler' Kuliński
<m...@p...gazeta.blah> napisał:

> Nie potrzebujesz przypadkiem krotkiego urlopu, tak jak Andrzej C.?
> Andrzej B. chetnie wypisze odpowiednie skierowanie.

Dla Ciebie jak widzę, nieważne jest CO piszą tylko KTO pisze.Mozna i tak.

18. Data: 2006-03-30 08:33:34

Od: Marcin 'Cooler' Kuliński <m...@p...gazeta.blah> szukaj wiadomości tego autora

Golo pisze:

> Dla Ciebie jak widzę, nieważne jest CO piszą tylko KTO pisze.Mozna i tak.

Czegos takiego jak Ty dawno tu nikt nie napisal, byc moze nawet nigdy.
Czepiania sie cudzych ksywek nawet nie bede komentowal, bo szkoda mojej
klawiatury. Zaprezentowales sie, bez dwoch zdan.

19. Data: 2006-03-30 08:38:25

Od: Golo <k...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 30 Mar 2006 10:33:34 +0200, Marcin 'Cooler' Kuliński
<m...@p...gazeta.blah> napisał:

> Czegos takiego jak Ty dawno tu nikt nie napisal, byc moze nawet nigdy.
> Czepiania sie cudzych ksywek nawet nie bede komentowal, bo szkoda mojej
> klawiatury. Zaprezentowales sie, bez dwoch zdan.

Uznałem ze prezentacja robiona mi przez Jefę jest za mało wyrazista.BTW,
masz dobre filtry, reagujesz wybiórczo...

20. Data: 2006-03-30 09:57:01

Od: Marcin 'Cooler' Kuliński <m...@p...gazeta.blah> szukaj wiadomości tego autora

Golo pisze:

> Uznałem ze prezentacja robiona mi przez Jefę jest za mało wyrazista.BTW,
> masz dobre filtry, reagujesz wybiórczo...

Nie wydaje mi sie. Przypomnij wszystkim, prosze, kto zaczal komu
pierwszy ublizac: Jeff Tobie, czy Ty Jeffowi. Bo mnie sie wydaje, ze
cala eskalacja zaczela sie od twoich uwag odnosnie jego plci i stanu
zdrowia psychicznego; uwag, ktore wg mnie nie maja zadnego poparcia w
faktach, bo ciezko za dowod uwazac cos, co wymyslila sobie Krystyna
(twierdzenie o rzekomych wielu tozsamosciach, ktore opiera sie jedynie
na... wspolnym providerze, z ktorego uslug korzystala Anna i z ktorego
korzysta Jeff - na tej zasadzie mozna twierdzic, ze 1/3 polskich
uzytkownikow usenetu to jedna i ta sama osoba, bo wszyscy wysylaja
wiadomosci z adresow nalezacych do tepsy). Wiec jak to bylo?

jak zmienic nawyk
wady i zalety pieczeni
jaka waga elektroniczna ?
Wspomagacze odchudzania