Re: jak zmienic nawyk

21. Data: 2006-03-30 19:00:47

Temat: Re: jak zmienic nawyk
Od: Golo <k...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 30 Mar 2006 11:57:01 +0200, Marcin 'Cooler' Kuliński
<m...@p...gazeta.blah> napisał:

> [...]
> cala eskalacja zaczela sie od twoich uwag odnosnie jego plci i stanu
> zdrowia psychicznego; uwag, ktore wg mnie nie maja zadnego poparcia w
> faktach, bo ciezko za dowod uwazac cos, co wymyslila sobie Krystyna
> (twierdzenie o rzekomych wielu tozsamosciach, ktore opiera sie jedynie
> na... wspolnym providerze, z ktorego uslug korzystala Anna i z ktorego
> korzysta Jeff - na tej zasadzie mozna twierdzic, ze 1/3 polskich
> uzytkownikow usenetu to jedna i ta sama osoba, bo wszyscy wysylaja
> wiadomosci z adresow nalezacych do tepsy). Wiec jak to bylo?

Nim Ci odpowiem,chcialem poznać Twoje zdanie w kwestii następującej:
Powiedz uczciwie,naprawdę wierzysz w to,ze Jeff jest bytem samoistym i nie
związanym
Anną/Hanną ?

22. Data: 2006-03-30 19:45:50

Od: Marcin 'Cooler' Kuliński <m...@p...gazeta.blah> szukaj wiadomości tego autora

Golo pisze:

> Nim Ci odpowiem,chcialem poznać Twoje zdanie w kwestii następującej:
> Powiedz uczciwie,naprawdę wierzysz w to,ze Jeff jest bytem samoistym i nie
> związanym Anną/Hanną ?

Ach, z plaszczyzny faktow przechodzimy na plaszczyzne wiary? Srednio
mnie to obchodzi, nie mam tez odpowiednich danych, by to stwierdzic.
Rownie dobrze moglbym powatpiewac w samoistnosc twoja czy kogokolwiek
innego. Ale zaraz, czy to nie Ty napisales, cytuje: "Dla Ciebie jak
widzę, nieważne jest CO piszą tylko KTO pisze.Mozna i tak." I nagle
twoim najwazniejszym problemem jest to, czy Jeff to Anna, z ktora byc
moze (tu jedynie spekuluje) gdzies kiedys zadarles, i dlatego jestes na
nia taki ciety, ze na samo haslo "Hanna/Anna" rzucasz obelgami na lewo i
prawo?

23. Data: 2006-03-30 20:48:47

Od: Golo <k...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 30 Mar 2006 21:45:50 +0200, Marcin 'Cooler' Kuliński
<m...@p...gazeta.blah> napisał:

> [...]
> moze (tu jedynie spekuluje) gdzies kiedys zadarles, i dlatego jestes na
> nia taki ciety, ze na samo haslo "Hanna/Anna" rzucasz obelgami na lewo i

Odpowiedz konkretnie na pytanie a nie gib sie, jak majtek na bocianim
gniezdzie w sztorm.

24. Data: 2006-03-31 05:19:32

Od: Marcin 'Cooler' Kuliński <m...@p...gazeta.blah> szukaj wiadomości tego autora

Golo pisze:

> Odpowiedz konkretnie na pytanie a nie gib sie, jak majtek na bocianim
> gniezdzie w sztorm.

Wiesz co, moze dajmy sobie spokoj. W koncu to nie ja popisalem sie tutaj
kultura i nie ja powinienem sie tlumaczyc. Gdybys jednak nie zauwazyl,
to na twoje pytanie odpowiedzialem w drugim zdaniu poprzedniej wiadomosci.

EOT

25. Data: 2006-03-31 17:52:27

Od: Golo <k...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 31 Mar 2006 07:19:32 +0200, Marcin 'Cooler' Kuliński
<m...@p...gazeta.blah> napisał:

> [...]
> kultura i nie ja powinienem sie tlumaczyc. Gdybys jednak nie zauwazyl,
> to na twoje pytanie odpowiedzialem w drugim zdaniu poprzedniej

Proponujesz mi uwierzyć w to, że Ty, wieloletni obserwator tej grupy ,
o pogladach bardzo zbieżnych z osobą o której mowa, nie wiesz? Nie
interesuje Cię to?
Masz nie tylko odpowiednie przygotowanie zawodowe ale zapewne i narzędzia,
by dowiedzieć sie czegoś więcej, czyżbyś z tego nigdy nie skorzystał?

Zresztą , po co, mnie wystarczy pobieżna analiza porównawcza tekstu oraz
porównanie modus faciendi,
wnioski nasuwają sie same. A jeżeli ja mam rację, twierdząc ze to jedna i
ta sama osoba,
to sprawa nabiera całkiem innego wymiaru,i do oceny mojego szczerego choc
brutalnego wyznania należałoby
przyjąc inna optykę.

EOT.

26. Data: 2006-03-31 20:52:33

Temat: (OT) Towarzyszka Krystynaopty
Od: " Jeff" <j...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Krystyna*Opty* <K...@p...onet.pl> napisał(a):

> [...]

Wielce Szanowna Towarzyszko Krystnoopty.

Z wielka przykroscia stwierdzam, ze Towarzyszka nadal nie raczyla ustosunkowac
sie do moich postow.

Nie mam zupelnie pojecia dlaczego....? Czyzbym Towarzyszke czyms urazil,
piszac jakas niegodziwosc lub nieprawde?

Przeciez prawda nie powinna Towarzyszki Optymalnej obrazac, nieprawdaz?

Bowiem powszechnie wiadomo, ze:

......."prawdziwa cnota krytyk sie nie boi !!!!!"

Czyz nie tak Szanowna Towarzyszka czesto osobiscie i nawet wlasnymi raczetami
na klawiaturze swego komputera pisala?

...hmmm....z drugiej strony wiadomo, ze wrodzony intelekt, a nabyta moralnosc
i etyka ktore sa optymalnymi cnotami Towarzyszki, nie z takimi prawdami
potrafia sie przeciez dzielnie zmierzyc...

(mala uwaga:
to powyzsze zdanie pisze na podstawie materialow archiwalnych sic!)

No coz,..... jakos to milczenie i okazana mi przez Towarzyszke pogarde musze
przebolec.

Nie mam wiec innego wyjscia i nadal wypada mi tylko wierzyc lub nie wierzyc w
to co Towarzyszka wypisuje (pod roznymi nickami) na temat cudownych uleczen
tego, co podobno jednak czesto jest nieuleczalne.

A tak a propos,....zauwazylem, ze Towarzyszka ciagle wspomina w swoich
merytorycznie-optymalnych postach o osobach ktore mialy nastepujace nicki:

Anna, Hanna, Jacek (vide powyzszy tekst Towarzyszki).

Teraz kumpel Towarzyszki niejaki Golo aka Posrednik aka sowiecki sanitariusz
itp.itd, wspomnial w jednym z postow o osobie ktora poslugiwala sie nickiem
Anna Clay.

Poniewaz haslo ktore Towarzyszka czesto na tej grupie wrzuca w celu
znokautowania mojej skromnej osoby brzmi (czytaj: UWAGA! Mobilizacja,
wrog na horyzoncie !):

Anna/Hanna/Jacek

....postanowilem dowiedziec sie jakaz to ogromna krzywde te paskudne
osoby wyrzadzily Towarzyszce i jej optykumplom, a juz szczegolnie, co zrobily
zlego optymalnemu Golo, ze ten biedny, tak niebywale zrownowazony psychicznie
czlowiek, zaczal potwornie rynsztokowo bluzgac....na mnie ?

Hmm......wprawdzie nie mam dzisiaj zbyt wiele czasu na doglebne wnikanie w ta
cala sprawe, to jednak udalo mi sie znalesc kilka postow osoby o nicku Anna
Clay z ktorych wynika, ze osoba ta smiala kwestionowac optymalnosc diety
Optymalnej dr Jana Kwasniewskiego MD, a Towarzyszka w odwecie wraz ze swoimi
opty-kumplami usilowala za to wirtualnie ta internautke zamordowac.

Jak juz napisalem, mam zbyt malo czasu aby dzisiaj szperac w archiwach,
wiec chcialbym sie od Towarzyszki tylko dowiedziec, jak sie wlasciwie ta
wirtualna afera z ta nieostrozna krytykanka waszej diety zakonczyla i czy
udalo sie Wam (tzn. Optymalnym), ta... hmmm....chyba nadmiernie uczciwa i
prawdomowna kobiete w koncu jakos... zalatwic( a moze dobic?)?

--------
Jeff

jak zmienic nawyk
wady i zalety pieczeni