jak zmusic sie do szybszego mowienia...

1. Data: 2006-01-11 20:26:03

Temat: Re: jak zmusic sie do szybszego mowienia...
Od: "Czarek" <a...@f...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "wkd" <w...@o...pl> napisał w wiadomości
news:dq3ptq$oa8$1@atlantis.news.tpi.pl...
> Ostatnio ktoras juz z rzedu osoba zwrocila mi uwage na to, ze mowie
wolno.....

Być może warto zainwestować w to co chcesz przekazać... :) Paimętaj że
szybkim mówieniem zwrócisz uwagę... Ale czy to jest najważniejsze? Powiedz
coś tak interesującego i ciekawego a zainteresowanie będzie większe niz bys
chlapał szybko jezykiem bez sensu... Zainwestuj w jakość... Moja rada... ;)

Pozdrawiam...

2. Data: 2006-01-11 20:34:26

Temat: jak zmusic sie do szybszego mowienia...
Od: "wkd" <w...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ostatnio ktoras juz z rzedu osoba zwrocila mi uwage na to, ze mowie wolno.
Szczerze mowiac nie bylo to nigdy dla mnie problemem i raczej zawsze mowilem
normalnie, to jest niezbyt wolno, niezbyt szybko. Ale od jakiegos czasu
widac weszla mi w nawyk taka maniera. Podejrzewam, ze zaczac sie to moglo na
anglojezycznych studiach. Znam niezle angielski, ale wiadomo, ze nie jest to
moj jezyk ojczysty i czesto zdarza sie ze musze znalezc odpowiednie slowo,
co automatycznie spowalnia predkosc mowienia. A ze wiekszosc czasu spedzam
na uczelni, podejrzewam ze stad mogl sie wziac moj problem. Jak sobie z tym
radzic? Kiedy chce, kiedy o tym pamietam, mowie szybko, zdarza mi sie jednak
zwalniac, zacinac. Stanowi to dla mnie o tyle problem, ze niedlugo bede mial
szereg rozmow rekrutacyjnych na letnie praktyki, a chcialbym na nich dobrze
wypasc.
Jak zmotywowac sie do szybszego mowienia? Jak sprawic zeby weszlo mi to do
krwi?

jakies pomysly?
pzdr
Konrad

3. Data: 2006-01-11 20:44:51

Od: "wkd" <w...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Czarek" <a...@f...pl> wrote in message

> Użytkownik "wkd" <w...@o...pl> napisał w wiadomości

> chlapał szybko jezykiem bez sensu... Zainwestuj w jakość... Moja rada...
> ;)

Mam juz jakosc i wiem co chce powiedziec, ale nie moge po drodze zanudzic
rozmowcy ;-)

pzdr
Konrad

4. Data: 2006-01-11 21:32:19

Od: wodorotlenek <w...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

wkd wrote:
> "Czarek" <a...@f...pl> wrote in message

> Mam juz jakosc i wiem co chce powiedziec, ale nie moge po drodze zanudzic
> [...]

Zmień rozmówcę :)

HOX

5. Data: 2006-01-12 20:53:28

Od: BrokenglaSS <m...@p...przed.wyslaniem> szukaj wiadomości tego autora

wkd @ 11.01.2006, 21:44:

> Mam juz jakosc i wiem co chce powiedziec, ale nie moge po drodze zanudzic
> rozmowcy ;-)

Może najprościej do logopedy się przejść z prośbą o poradę?

--
hope, fate {
display: none !important;

Szukam Informacji Na Ten Temat