jak zrobic dobre ciasto do pizzy?

1. Data: 2003-11-12 13:15:59

Temat: jak zrobic dobre ciasto do pizzy?
Od: PatryCCCja <k...@s...TO_WYTNIJ.pl> szukaj wiadomości tego autora

jak w temacie: jak zrobic dobre ciasto do pizzy?

pat
--
vege.pl http://www.vege.pl
PuszKKKa http://puszkkka.spinacz.pl

1. Data: 2003-11-12 13:23:12

Temat: Re: jak zrobic dobre ciasto do pizzy?
Od: "Adamo Il." <a...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "PatryCCCja" <k...@s...TO_WYTNIJ.pl> napisał w wiadomości
> jak w temacie: jak zrobic dobre ciasto do pizzy?

A widziałaś przedwczorajszy wątej "Perfekcyjne ciasto na PIZZE"? z 03-11-10
00:31

http://tinyurl.com/uot3

Pozdrawiam,
Adamo

1. Data: 2003-11-12 15:11:06

Od: PatryCCCja <k...@s...TO_WYTNIJ.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Adamo Il." wrote:
> Użytkownik "PatryCCCja" <k...@s...TO_WYTNIJ.pl> napisał w wiadomości
>
> A widziałaś przedwczorajszy wątej "Perfekcyjne ciasto na PIZZE"? z 03-11-10
> 00:31
>
> http://tinyurl.com/uot3

spokojnie, tylko spokojnie, to zart byl :)
dzis w kalendarzu swiat dziwnych (radiowa 3-ka) mowili o dniu pizzy. troche
juz swiruje od siedzenia pod kompem i uzna;am ze bedzie zabwnie podpuscic
grupe zadajac po raz miliardowy to pytanie ;))))))))))
tym bardziej ze z okazji swieta jest ono jak najbardziej usprawiedliwione!
no bo jak to tak... codziennie sa tu pytania o pizze, a w dniu pizzy nie?
nie moze tak byc ;)

pozdr.serdecznie :)
pat
ps: dobre ciasto wychodzi pol na pol z maki bialej i razowej.

1. Data: 2003-11-12 23:17:15

Od: "Adamo Il." <a...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> spokojnie, tylko spokojnie, to zart byl :)

Tak myślałem, ale nie byłem pewien;)

> [...]
> juz swiruje od siedzenia pod kompem i uzna;am ze bedzie zabwnie podpuscic
> grupe zadajac po raz miliardowy to pytanie ;))))))))))

;))))))))

> tym bardziej ze z okazji swieta jest ono jak najbardziej usprawiedliwione!
> no bo jak to tak... codziennie sa tu pytania o pizze, a w dniu pizzy nie?
> nie moze tak byc ;)

No to jest jak najbardziej prawda, że nie wiedziałem o takim święcie!
Postaram się jutro nadrobić:)))

> pozdr.serdecznie :)
> pat
> ps: dobre ciasto wychodzi pol na pol z maki bialej i razowej.

Ja robiłem nawet z samej żytniej razowej:) bardzo dobre:)

Pozdrawiam,
Adamo

1. Data: 2003-11-13 09:45:17

Od: PatryCCCja <k...@s...TO_WYTNIJ.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Adamo Il." wrote:

> No to jest jak najbardziej prawda, że nie wiedziałem o takim święcie!
> Postaram się jutro nadrobić:)))

a ja z okazji dnia pizzy zjadlam spaghetti ;)

> Ja robiłem nawet z samej żytniej razowej:) bardzo dobre:)

o, to interesujace. slyszalam ze w domu wypieki z maki zytniej razowej nie
wychodza, bo w zwyklej kuchence nie da sie otrzymac wystarczaaco wysokiej
temperatury. ale moze dotyczy to tylko chleba, a pizza jako twor bardziej
plaski wychodzi?

pozdr :)
pat
--