jak zwykle... :(

1. Data: 2003-10-08 18:54:25

Temat: jak zwykle... :(
Od: Basia <b...@q...pl> szukaj wiadomości tego autora

...popękał mi piernik podczas pieczenia.
Co robię nie tak? IMo wszystko wg przepisów - różnych, a pierniki jak
pękały, tak pękają :(
--
pa, B.

1. Data: 2003-10-08 19:17:06

Temat: Re: jak zwykle... :(
Od: "Magdalena Witkowska" <s...@x...pl> szukaj wiadomości tego autora

> ...popękał mi piernik podczas pieczenia.
> Co robię nie tak? IMo wszystko wg przepisów - różnych, a pierniki jak

ciasta pękają chyba dlatego, że zewnętrzna skórka już się spiekła, a
wewnątrz ciasto ciągle rośnie i robi sobie miejsce. Jak temu zapobiec? Chyba
regulacją temperatury, ale nie jestem pewna. Zalezy to też od konsystencji
ciasta.
Może poszukaj przepisu na piernik, gdzie ciasto będzie bardziej gęste niż
płynne?
Mi pęka czsami piernik (surowe ciasto jest gorace i płynne)
Pękło mi tez czekoladowe ciasto Magdaleny Bassett. Ono było bardzo płynne i
też gorące :)
i czasami babki ;) ale ja nie mam nic do popękanych ciast ;)

Sasannka
http://sasannka.xpect.pl

1. Data: 2003-10-09 11:33:30

Temat: Re: jak zwykle... :( [ot]
Od: "Basia" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Basia" <b...@q...pl> napisał w wiadomości
> ...popękał mi piernik podczas pieczenia.
> Co robię nie tak? IMo wszystko wg przepisów - różnych, a pierniki jak
> [...]

Co do piernika to nie pomoge, bo mi tez peka przy pieczeniu, ale mi to nie
przeszkadza;-)

Mam natomiast prosbe - czy moglabys Droga Imienniczko do swojego nicka dodac
chocby literke, zeby byla jakas roznica, bo ja bywam na grupie od 2,5 roku i
do tej pory sama ja jedna wystepowalam jako 'Basia' a teraz jak widze Twoje
posty to sie zastanawiam czy to ja cos napisalam na grupe czy nie ja;-)

pozdrawiam serdecznie
Basia

1. Data: 2003-10-09 12:40:42

Od: "Anet" <a...@t...net> szukaj wiadomości tego autora

> ...popękał mi piernik podczas pieczenia.
> Co robię nie tak?

> pa, B.
Nie pomogę Ci zapobiec pękaniu ciasta ale jeśli chcesz by było ładniejsze
(to pęknięcie) to po około 10 min. od włożenia ciasta do piekarnika, jak
ciasto się trochę z wierzchu spiecze to przekrój je nożem przez środek a
wtedy dokładnie w tym miejscu powstanie pęknięcie i będzie równe.

Anet

1. Data: 2003-10-09 13:51:08

Od: "BasiaBjk" <b...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Basia <b...@p...onet.pl> napisał(a):

> Użytkownik "Basia" <b...@q...pl> napisał w wiadomości

> Co do piernika to nie pomoge, bo mi tez peka przy pieczeniu, ale mi to nie
> przeszkadza;-)

Hm, nie to, zeby jakoś strasznie przeszkadzało, ale czasem mam ochotę ładnie
polukrować, a tu kaniony zieją straszliwe.

> [...]
> posty to sie zastanawiam czy to ja cos napisalam na grupe czy nie ja;-)

To będziesz Basią, a ja Basią-bajarką,ok?
--
pa, B-b. ;)

1. Data: 2003-10-10 07:48:30

Od: "Basia" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> To będziesz Basią, a ja Basią-bajarką,ok?

dobrze, bardzo mi milo, Basiu-Bajarko;-)

pozdrawiam;-)
Basia

1. Data: 2003-10-10 07:52:15

Od: "maksi" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Basia" <b...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> dobrze, bardzo mi milo, Basiu-Bajarko;-)

Sprzeciw!!
Jak już to Bajaderko !!!
maksi

1. Data: 2003-10-10 07:58:20

Od: BasiaBjk <b...@q...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik maksi napisał:

> Sprzeciw!!
> Jak już to Bajaderko !!!

Nieee, /herezja!!!/ nie lubię ciastek /herezja!!!/, a już szczególnie
wytwarzanych z resztek ;)
--
pa, Basia bajarka (czasami)

1. Data: 2003-10-10 11:08:51

Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

to niech bedzie bajadera ;)

trys
K.T. - starannie opakowana

1. Data: 2003-10-10 11:19:47

Od: "maksi" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

wiadomosci
> to niech bedzie bajadera ;)

Bajadera jest producentem narzut na lozka, narzut typu Patchwork,
obrusów, zaslon, poduszek.
maksi

siemie lniane
mrozenie zup
napoleonek
grochówka - :(
troszkę OT:Gdzie to kupić i jak to się nazywa?