jaką blachę na dach polecacie ?

1. Data: 2003-07-20 19:31:42

Temat: jaką blachę na dach polecacie ?
Od: "Piotr" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

buduję we Wrocławiu, a właściwie to kilkanaście km od, jakiej firmy
proponujecie blachę na bach, dach dwuspadowy, kolor coś w ciemym brązie,
gdzie kupić ile kosztuje i itp
z góry wielkie dzięki za podpowiedzi
otwarłem żem właśnie strony internetowe z blachami i jest ich ho ho więc
stąd moje pytanie.
Piotr

1. Data: 2003-07-20 21:10:32

Temat: Re: jaką blachę na dach polecacie ?
Od: "Robert" <r...@-...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> proponujecie blachę na bach, dach dwuspadowy, kolor coś w ciemym brązie,

Kryłem dach 3 lata temy blachodachówką Sara, produkują o chyba w Płocku.
Przez ten czas całkowicie bez problemów.
Mam ciemny brąz w macie. bardzo ładnie i na razie bez problemów.
Trzy lata temu płaciłe 24 PLN/m2 i była to rzeczywiscie jedna z najtańszych
balchodachówek.
Obecnie ktoś wspominał że jest po 16 PLN.

Rzyczę powodzenia

Robert

kostka brukowa - koszt ulozenia
plyn zamiast proszku w zmywarce
Bezpieczny dom + wygoda. Wylicz sobie...
Bezpieczny dom + wygoda. Wylicz sobie...
flizy