jaka dieta??

1. Data: 2004-02-17 14:03:51

Temat: jaka dieta??
Od: "stab" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

witam
mozecie polecic jakas dobrą diete ??
nie diete-cud ale taka zeby dawała przyzwoite rezultaty
wiek 20
wzrost 185
waga ok 100 (niestety :(( )

pozdro

2. Data: 2004-02-17 15:08:11

Temat: Re: jaka dieta??
Od: "Musta" <mustafa8[usun]@poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Metoda Montignac - MM
patrz na poprzedni post.
Trzymaj sie :-)

Musta

3. Data: 2004-02-17 19:10:29

Od: "ali " <a...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

Musta <mustafa8[usun]@poczta.onet.pl> napisał(a):

> Metoda Montignac - MM

he he - a dlaczego nie optymalna ????

4. Data: 2004-02-18 06:54:11

Od: "gapa" <grazynka9@USUŃo2.pl> szukaj wiadomości tego autora

> he he - a dlaczego nie optymalna ????

bo pewna grupa osób musi dojrzeć do takiej decyzji. Te osoby przechądząc w
końcu kiedyś na DO mówią: stosowałam (em) wszystkie diety świata........
pzdr.
grazyna ( 6 lat DO jako pierwsza i ostatnia ;)

5. Data: 2004-02-18 08:56:22

Od: Marcin 'Cooler' Kuliński <m...@p...gazeta.blah> szukaj wiadomości tego autora

gapa w wiadomości news:c0v27a$bb9$1@atlantis.news.tpi.pl pisze:

> bo pewna grupa osób musi dojrzeć do takiej decyzji. Te osoby
> przechądząc w końcu kiedyś na DO mówią: stosowałam (em) wszystkie
> diety świata........

A moze jednak dlatego, ze istnieje jeszcze kilka alternatywnych diet, ktore
daja mozliwosc zrzucenia wagi i jednoczesnie nie narazaja osob je
stosujacych na takie niebezpieczenstwa, jak, powiedzmy oglednie,
"niewlasciwie stosowana" "dieta optymalna"?

6. Data: 2004-02-18 10:22:41

Od: "Krystyna*Opty*" <K...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Marcin 'Cooler' Kuliński" <m...@p...gazeta.blah> napisał
w wiadomości news:c0v99o$o1j$1@inews.gazeta.pl...

> [...]
> stosujacych na takie niebezpieczenstwa, jak, powiedzmy oglednie,
> "niewlasciwie stosowana" "dieta optymalna"?

No i widzisz... już jesteś bliski zrozumienia skrótu myślowego że
"dieta optymalna jest dla ludzi mądrych", co często przez krytykantów DO
jest odbierane jako sekciarska zarozumiałość... :)

Diety wysokowęglowodanowe takiej wiedzy nie wymagają, można jeść co popadnie
i zawsze będzie zgodnie z dietą... ;)

--
Krystyna*Opty* [na DO od 06.98 r.]

Człowiek jest tym, co zje. Ludwig Feuerbach

7. Data: 2004-02-18 12:51:50

Od: "aducha" <a...@r...megapolis.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Krystyna*Opty*" <K...@p...onet.pl> wrote in message

> [...]
> "dieta optymalna jest dla ludzi mądrych", co często przez krytykantów DO
> jest odbierane jako sekciarska zarozumiałość... :)

kazda dieta jest dla ludzi madrych.....................

> Diety wysokowęglowodanowe takiej wiedzy nie wymagają, można jeść co
popadnie
> i zawsze będzie zgodnie z dietą... ;)

a to akurat bzdura!
wlasnie przez takie myslenie otylosc jest ogolnoswiatowym problemem .......

pozdrawiam
aducha

8. Data: 2004-02-18 13:12:51

Od: "Musta" <mustafa8[usun]@poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> a to akurat bzdura!
> wlasnie przez takie myslenie otylosc jest ogolnoswiatowym problemem

Proponuje EOT i wniosek ze zycie jest tylko dla osob madrych. ;-)

musta

9. Data: 2004-02-18 13:18:42

Od: Marcin 'Cooler' Kuliński <m...@p...gazeta.blah> szukaj wiadomości tego autora

aducha w wiadomości news:c0vn6m$cgq$1@mamut.aster.pl pisze:

> "Krystyna*Opty*" <K...@p...onet.pl> wrote in message

> kazda dieta jest dla ludzi madrych.....................

Dokladnie. To, co napisala Krystyna o "diecie optymalnej", mozna napisac o
kazdej diecie pod sloncem. W koncu jak nie dziala, to znaczy ze zle
stosowana, ergo - trzeba byc madrzejszym :) A piszac o niebezpieczenstwach
mialem na mysli dziwne przypadlosci, ktore nekaja sporo osob probujacych
diety Kwasniewskiego. Klasycznym przykladem jest casus kobiety, ktora od
okolo pol roku diete stosuje. W tym czasie:
- po 2 miesiacach wystapila opryszczka, ktorej wczesniej nigdy nie bylo
("Dlaczego złapałam tego wirusa przecież na DO nie choruje się na takie
choroby.Co sie dzieje??"),
- pojawily sie bole glowy, uczucie zimnych rak i stop,
- po ustapieniu bolu glowy pojawil sie bol lewej nerki,
- po 4 miesiacach pojawily sie bole klatki piersiowej w okolicy mostka oraz
brzydki zapach z ust,
- ostatnio pojawilo sie zapalenie pecherza moczowego z krwiomoczem wlacznie.

Czy ktos obecny na grupie i stosujacy np. MM doswiadczyl choc jednej takiej
dolegliwosci? Tylko prosze mi tu nie nie wmawiac, ze optymalni pisza o
swoich problemach bez ogrodek, a zwolennicy innych diet skrzetnie swoje
problemy ukrywaja. Wlasnie na dieta.optymalna ladnie poproszono kogos, by
problem stuszczonej watroby roztrzasal w zaciszu optymalnego gabinetu
lekarskiego, bo na grupie nie ma sensu.

10. Data: 2004-02-18 13:42:28

Od: "aducha" <a...@r...megapolis.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
oraz
> brzydki zapach z ust,
> - ostatnio pojawilo sie zapalenie pecherza moczowego z krwiomoczem

oj tam..... czepiasz sie drobiazgow:-)))

> [...]
> problemy ukrywaja. Wlasnie na dieta.optymalna ladnie poproszono kogos, by
> problem stuszczonej watroby roztrzasal w zaciszu optymalnego gabinetu

no bo jak sie ma takie problemy to trzeba isc do lekarza,
optymalnego oczywiscie....

pzdr
aducha

przepis na kurczaka w sosie: kurczaka wkladamy do brytfanki i polewamy
sosem: 1/4 l wodki, 1/4 martini, sok cytrynowy, troche cukru i gozdzikow, po
godzinie wyrzucamy kurczaka,ale sos........ hmmmm.......sos paluszki
lizac.....

odstępstwa MM
co to są diety niskoglikemiczne
jak się zmobilizować?