jaka kabina?????????????

1. Data: 2007-01-10 15:30:36

Temat: jaka kabina?????????????
Od: "Wiktor" <s...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam Wszystkich
Własnie staję przed wyborem kabiny do nowej łazienki, z racji że mam troche
chromowanych gratów typu wieszaki itp. W grę wchodzi tylko kabina z profilem
chromowanym, wstępnie wybrałem kabiny z Koła
AKORD http://www.kolo.com.pl/1857_1189.htm
ew. AKCENT PLUS http://www.kolo.com.pl/1857_1181.htm
ostatnio wpadła mi w oko kabina firmy DEANTE
http://deante.pl/kabiny_Kabina_natryskowa_Alfa__44.h
tml
i teraz stoje przed poważnym dylematem co kupić. Kabiny Koło są dość drogie
jednak pieniądze nie stanowią tu problemu bo zdaję sobie sprawę z tego że to
zakup na lata. Z drugiej strony wyroby DEANTE ciesza się dość dobrą opinią
użytkowników więc po co przepłacać :).
Oglądałem jezcze kabinę Gemy i powiem że wyglądała równie zachęcająco.
Z góry dzięki za wszelkie sugestie (może ktoś doradzi jeszcze inną kabinę).

pozdrawiam
Wiktor

2. Data: 2007-01-10 16:23:23

Temat: Re: jaka kabina?????????????
Od: "czeremcha " <c...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Wiktor <s...@v...pl> napisał(a):

/.../
> ostatnio wpadła mi w oko kabina firmy DEANTE
> http://deante.pl/kabiny_Kabina_natryskowa_Alfa__44.h
tml
> i teraz stoje przed poważnym dylematem co kupić.

O ile dobrze rozumiem, w tej kabinie można wyczepiać drzwi kabiny od dołu?
Jeśli tak - to bierz taką. Co za wygoda przy myciu!

Ania

3. Data: 2007-01-10 19:07:08

Od: "Wiktor" <s...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

Sorry ale nie rozumiem i proszę o szczegóły co to znaczy wyczepiać drzwi.
Wiktor

4. Data: 2007-01-10 23:14:30

Od: "JerzyR" <n...@d...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Z góry dzięki za wszelkie sugestie (może ktoś doradzi jeszcze inną
> kabinę).

nie wiem ile podane jw. kosztuja, ale zobacz kabiny firmy ravak a zwlaszcza
ich serie glassline
http://www.ravak.pl/?page=glassline1
I nie sugeruj sie cena katalogowa - ja utargowałem ok. 20% upustu kupując
tylko kabine w tym sklepie.
Z doswiadczenia uwazam, ze im mniej elementow i profili tym łatwiej utrzymac
kabine w czystości.
Kabiny glassline nie mają profili tylko szkło i uszczelki + zawiasy
(eleganckie chronowe, metalowe a nie jak u innych plastik chromowany)

JR

5. Data: 2007-01-11 00:18:43

Od: "czeremcha " <c...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Wiktor <s...@v...pl> napisał(a):

> Sorry ale nie rozumiem i proszę o szczegóły co to znaczy wyczepiać drzwi.

W podanym przez ciebie linku do kabiny deante są małe zdjęcia pokazujące
szczegóły konstrukcyjne. Wygląda na to, że w tej kabinie można odczepić
drzwi na dole /wiszą chyba wtedy na górnych rolkach/ i można lekko je
odciągnąć od pionu, robiąc miejsce na rękę /albo szczotkę/ myjącą zakamarki
przy dolnej krawędzi drzwi. Zakamarki, w których bardzo chętnie nawarstwia
się kamień z wody, w które wżera się pleśń i inne przyjemne łazienkowe
upiorki. Jeśli na tym polega wyczepianie - to konstruktor tej kabiny
porządnie skonsultował się z żoną :-) i brawa mu za to. Albo jest singlem i
sam nieraz szorował kabinę szczoteczką do zębów...

Ania

6. Data: 2007-01-11 09:28:35

Temat: [OT]Re: jaka kabina?????????????
Od: "tomekW" <t...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> upiorki. Jeśli na tym polega wyczepianie - to konstruktor tej kabiny
> porządnie skonsultował się z żoną :-) i brawa mu za to. Albo jest singlem

Potwierdzam jest to bardzo wygodne.
Ale protestuje przeciw takiemu podejściu do sprawy ;))
Singlem nie jestem a kabine czyszcze głównie ja ;)
--
pozdrawiam, tomek

7. Data: 2007-01-14 16:35:29

Od: "Boombastic" <b...@N...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> tylko kabine w tym sklepie.
> Z doswiadczenia uwazam, ze im mniej elementow i profili tym łatwiej

Dokładnie. Wszelkie przesuwane drzwi predzej czy póxniej wypaczają, psuja
się. Najlepsze są otwierane z jak najmnijesza liczba dodatkowych elementów.
W swojej nowej łazience w ogóle rezygnuję z brodzika, a drzwi bęta tylko
szklane bez okuć.

8. Data: 2007-01-16 19:49:54

Od: "kubuś" <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> się. Najlepsze są otwierane z jak najmnijesza liczba dodatkowych
> elementów. W swojej nowej łazience w ogóle rezygnuję z brodzika, a drzwi

Zamawiasz gdzieś takie drzwi czy są ogólniedostępne ?
Jak będziesz je montować?

Poszukujemy moderatora
Piła elektryczna - jaka?
Dwie łazienki i płytki