jaką kabinę prysznicową?

1. Data: 2008-12-10 18:03:23

Temat: jaką kabinę prysznicową?
Od: "Robert" <r...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,
Stoję przed dylematem zakupu kabiny prysznicowej. W marketach jest bardzo
duży wybór ale sądzę że jest to chińszczyzna a ja żółtkom mówię NIE. Wolę
wspierać krajowy lub europejski busines. jakiej firmy kabiny z brodzikami
polecacie? Co jest warte uwagi?
Pozdrawiam
Robert

2. Data: 2008-12-10 18:28:48

Temat: Re: jaką kabinę prysznicową?
Od: "Boombastic" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Robert" <r...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> wspierać krajowy lub europejski busines. jakiej firmy kabiny z brodzikami

A niby jak sprawdzisz miejsce produkcji tej twojej krajowej czy europejskiej
produkcji?

3. Data: 2008-12-10 18:49:04

Od: "Beata" <s...@p...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Robert" <r...@w...pl> napisał w wiadomości:
> Stoję przed dylematem zakupu kabiny prysznicowej.

Podepnę się pod temat, bo stoję przed takim dylematem. Będę robić generalny
remont łazienki i ubikacji - oddzielnych pomieszczeń. Łazienka maleńka, 3 m2
w prostokącie. Wymyśliłam narożną, półokrągłą kabinę i mam dylemat dotyczący
drzwi. Przesuwane czy otwierane? Układ łazienki jest taki, że moga byc i te,
i te, ale które sie lepiej sprawdzają?
I druga sprawa: najchętniej widziałabym przezroczyste, bezbarwne szkło, ale
trochę sie boję wiecznych zacieków od wody i ciągłego pucowania:) Jak takie
szkło sprawdza się w uzytkowaniu?

Pozdrawiam,
Beata jeszcze wanienna:)

4. Data: 2008-12-10 18:55:50

Od: "Robert" <r...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Nijak - nie o to pytałem.

5. Data: 2008-12-10 19:30:24

Od: "Beata" <s...@p...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Nijak - nie o to pytałem.
Nie jesteś sam, bo to lista dyskusyjna - i nie ma sensu mnożyć wątków na
ten sam temat.

Beata

6. Data: 2008-12-10 20:03:28

Od: "Jacek" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

IMO lepsze są otwierane, bo mniej jest zakamarków na brud. Gładkie szkło
jest fajne ale wszystkie kropelki po wyschnięciu zostawiają ślady (mam takie
i "nigdy więcej")
Jacek

7. Data: 2008-12-11 00:59:15

Od: "Lukasz" <l...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jacek" <m...@w...pl> napisał w wiadomości
> IMO lepsze są otwierane, bo mniej jest zakamarków na brud. Gładkie szkło
> jest fajne ale wszystkie kropelki po wyschnięciu zostawiają ślady (mam
> takie i "nigdy więcej")
> Jacek
Do wątku głównego - mamy Ravak (chyba czeski, jeśli nie niech ktoś
wyprostuje) i jest ok, tylko trzeba sprawdzić kompletność elementów. U nas
zabrakło jednej listewki (a może sam ją gdzieś posiałem podczas montażu
drzwi) ale dosztukowałem z kawałka plastikowego profilu. Ale uwaga, nasze
drzwi były sprzedawane bez klamek (bo było kilka modeli do wyboru) a cena
klamek jest znaczna. niestety innych klamek się nie dopasuje - rączki (forma
zbliżona do relingów kuchennych tylko grubsze) były dwustronne i montowane
na dwie śruby, rozstaw otworów w szkle = 115 mm.

Do wątku pobocznego - drzwi są szklane przezroczyste, bez wzorków - po
uzyciu prysznica scieramy drzwi małym ręcznikiem który specjalnie do tego
wisi w łazience. trwa to kilkanaście sekund, ale kabina długo wygląda
estetycznie, a okresowe mycie jest dzięki temu prostsze i szybsze. podobno
ludzie używają też sciągaczek do wody (jak wycieraczki w samochodach)

lukasz

8. Data: 2008-12-11 08:12:22

Od: "Boombastic" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Robert" <r...@w...pl> napisał w wiadomości
> Nijak - nie o to pytałem.

Dokładnie o to się pytałeś.

9. Data: 2008-12-11 08:47:54

Od: "Beata" <s...@p...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jacek" <m...@w...pl> napisał w wiadomości
> IMO lepsze są otwierane, bo mniej jest zakamarków na brud.

O tym szczerze mówiąc nawet nie pomyślałam, bardziej mi zadziałało na
wyobraźnię to, że w żadnej hotelowej łazience, z której korzystałam, drzwi
przesuwane w kabinie prysznicowej nie chodziły idealnie.

>Gładkie szkło jest fajne ale wszystkie kropelki po wyschnięciu zostawiają
>ślady (mam takie i "nigdy więcej")

I tego właśnie się obawiam,ale wydaje mi się, że mleczne czy wzorzyste szkło
kabiny dodatkowo optycznie pomniejszy łazienkę... Osiołkowi w żłoby dano:)

Beata

10. Data: 2008-12-11 09:01:16

Od: "Beata" <s...@p...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Lukasz" napisał w wiadomości"

> [...]
> estetycznie, a okresowe mycie jest dzięki temu prostsze i szybsze. podobno
> ludzie używają też sciągaczek do wody (jak wycieraczki w samochodach)

Dziękuję, wychodzi na to, że przy odrobinie dyscypliny i wysiłku da sie
pogodzic estetykę i funkcjonalność. Oby skończyło się na odrobinie:)

Beata

Jaką nagrywarkę z dyskiem kupić?
Re: Projektor
lodówka Bosch KGN 39A73 - hałas
Ja mam 107 a Ty?
Łączyć panele między pokojami, czy nie łączyć?