jaka kuchenka do zabudowy elektryczno gazowa ? Master cook czy Amica ?

1. Data: 2008-03-13 18:56:57

Temat: jaka kuchenka do zabudowy elektryczno gazowa ? Master cook czy Amica ?
Od: "AnUbIs" <u...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam

Kuchenka razem z płytą gazową ma być do max 1600zł, zależy mi na
zabezpieczeniach przed wypływem gazu po zdmuchnięciu płomyka lub odkręceniu
gazu bez zapalenia, na równomiernym pieczeniu, programom i ogólnej nie
awaryjności.
Sprawdzałem ofertę EuroAgdRtv i tam większość kuchenek która spełniała moje
oczekiwania to właśnie Mastercook i Amica do tego dochodziła dość atrakcyjna
cena i wzornictwo tych kuchenek.
Myślę też nad Electrolux i Bosh ale one są droższe i w tym przedziale
cenowym nie wiele oferują.
Czy ktoś miał doświadczenia z kuchenkami tych firm pod zabudowę i może coś
polecić ?
Amica wydała mi się troszkę tandetna np prostokątna nakrętka pod przyciskiem
zapalarki do gazu...

2. Data: 2008-03-21 10:51:54

Od: wasu <w...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 13 Mar, 19:56, "AnUbIs" <u...@w...pl> wrote:
> [...]

> cena i wzornictwo tych kuchenek.

> Czy ktoś miał doświadczenia z kuchenkami tych firm pod zabudowę i może coś

Ja kupiłem tę:

http://www.mastercook.pl/?page=produkt&mcpc_id=1012&
mcp_id=1066

Plus:
- jedyna 50cm w zabudowie (a mam małą kuchnię)
- przyzwoicie wykonana
- bogate wyposażenie jak na tę cenę (1100,-)

Minusy:
- średnie wykonanie kurków
- do zapalarki trzeba się przyzwyczaić, na początek trochę ciężko
- 50cm może być dla Ciebie mało

Ogólnie - kuchenki Mastercooka polecam - w rodzinie mamy 4 rożne
modele o różnym wieku i póki moja opinia jest taka:
- są proste i niezawodne
- w tej cenie ciężko jest trafić coś lepszego

Kuchenki Amica nie miałem więc nie mogę porównać ...

Teka plyta indukcyjna - HELP - popsuta?
wazna sprawa... dla rodzicow i nie tylko
Mastercook - tttm czy do naprawy?
mała mikrofalówka
Fartuch pomiedzy obudowa a bebnem w starym polarze