jaka lodowka wolnostojaca - inox

1. Data: 2003-12-01 10:11:15

Temat: jaka lodowka wolnostojaca - inox
Od: pelek <p...@c...edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

Hi all
Stanalem przed wyborem lodowki wolnostojacej
Jedynym kryterium jest srebrny kolor tzw. inox.
Lodowka jest przeznaczona dla 2 osob, dobrze by bylo zeby byla klasy A.

Co byscie polecali ?
Moze znacie jakies www ktore warto przejrzec ?

1. Data: 2003-12-01 11:26:26

Temat: Re: jaka lodowka wolnostojaca - inox
Od: "Lesio5" <I...@w...pI> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "pelek" <p...@c...edu.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> Jedynym kryterium jest srebrny kolor tzw. inox.
> Lodowka jest przeznaczona dla 2 osob, dobrze by bylo zeby byla klasy A.

Ariston 4042. Ogromna, wypasiona elektronicznie, dobrze rozplanowana
wewnatrz, cena do zaakceptowania.
Kl. A. Cicha.

--

Leszek Grelak - Lesio5
"Ino to ciarachy tworde, trza by stoć i walić w morde"

1. Data: 2003-12-01 20:05:58

Od: "Rafał Stosiek" <r...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

pelek <p...@c...edu.pl> napisał(a):

> [...]
>
> Co byscie polecali ?
> Moze znacie jakies www ktore warto przejrzec ?

Odradzam Candy a polecam markę bosh. Candy sa bardzo głośne. Bosh dość
niezawodny. Nie kupuj Simensa bo to jest to samo co bosh tylko drozsze. Wybór
modeli dostepnych na rynku znajdziesz na www.kupic.pl

1. Data: 2003-12-01 21:23:16

Od: "523" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

polecam gorenje
góra 3/4 chlodziarka
dól 1/4 zamrazarka dwuszufladowa
po ustabilizowaniu (2-3 miesiace) jest prawie bezglosna
koszt pradu roczny 100 zl

No i wyglad nie do zastapienia

1. Data: 2003-12-02 09:31:37

Od: "Robert" <r...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> góra 3/4 chlodziarka
> dól 1/4 zamrazarka dwuszufladowa
> po ustabilizowaniu (2-3 miesiace) jest prawie bezglosna

Mój brat ma taką (1,5 roku), bardzo ładna, Inox, fajny wyświetlacz na górze.
Narazie nie narzeka na nią.

Robert

1. Data: 2003-12-02 09:35:07

Od: "Lesio5" <I...@w...pI> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Rafał Stosiek" <r...@g...SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomości

> Bosh dość niezawodny. Nie kupuj Simensa

Nie sadzisz, ze skoro nie potrafisz prawidlowo nazwac 2 producentów lodówek,
to twoje rady sa do niczego?

1. Data: 2003-12-02 10:38:11

Od: "GlennBp" <g...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

Robert <r...@p...onet.pl> napisał(a):

> [...]

Ja tez uzywam Gorenje z serii Pinifarina, ladna, ustawna w srodku,ze
smiesznym divajsem na butelki. Wada jest imho to ze temperature ustawia sie
pokretlem co jest srednio precyzyjne. Natomiast zaleta jest to, ze jest
naprawde super cicha.
P.S zadna z wymienionych przez przedpiszczow lodowek nie jest z Inox`u!!!

1. Data: 2003-12-02 10:55:05

Od: "Robert" <r...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "GlennBp" <g...@g...SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomości

> [...]
> naprawde super cicha.
> P.S zadna z wymienionych przez przedpiszczow lodowek nie jest z Inox`u!!!

Mojego brata jest ustawianie elektroniczne przyciskami i INOX, ale nie znam
typu.
Ale widziałem taką niedawno w Avansie, więc jest jeszcze w sprzedaży.

Robert

1. Data: 2003-12-02 10:59:35

Od: "GlennBp" <g...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
znam
> typu.
> Ale widziałem taką niedawno w Avansie, więc jest jeszcze w sprzedaży.

heh
ja mam taka : http://www.gorenje.pl/produkt.php?id=k3362p
a twoj brat podejrzewam zema taki model :
http://www.gorenje.pl/produkt.php?id=k3372mela

niestety, obydwie nie sa z inoxu a z tak zwanej blachy plastyfikowanej.
Czyli pokrywanej folia Pcv i tyle:)
Pozdrawiam
Lukasz

1. Data: 2003-12-02 11:08:18

Od: "GlennBp" <g...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Masz podójną rację.
> Tylko ja myślałem że inox to kolor a nie materiał :)
>
> Robert

:-) powiem tylko, ze material z ktorego sa wykonane te lodowki, jest
latwieszy jesli chodzi o utrzymanie czystosci. tanszy od prawdziwego inoxu
ale rowniez bardzo estetyczny.
Pozdrawiam
Lukasz

okap kominowy - zamknięty obieg?
Mikołaki i gwiadka
Ariston ATD 104 lub Elektrolux EWT 811 czy EWT 1050
ŻALUZJE PIONOWE W ŁODZI - GDZIE KUPIĆ?
Żelazko - jakie?