jaką lodówkę?

1. Data: 2010-10-20 07:05:49

Temat: jaką lodówkę?
Od: "magda" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam.
Jaką polecacie lodówkę?
Przymierzam sie do zakupu nowej lodówki.
Obecnie mam 7 letniego Whirpoola i niestety padła niby otulina. Mechanik
wymienił czujnik temperatury, ale nie gwarantuje, że będzie lepiej. W
lodówce jest nadal "ciepło".
Zalecił zakup nowej lodówki, poniważ obecnie lodówki są przewidziane na 7-8
lat.
Z góry dzięki
Madzia

2. Data: 2010-10-20 08:20:40

Temat: Re: jaką lodówkę?
Od: Suri <b...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

On 20 Paź, 09:05, "magda" <m...@w...pl> wrote:
> [...]
> lodówce jest nadal "ciepło".
> Zalecił zakup nowej lodówki, poniważ obecnie lodówki są przewidziane na 7-8

W tej chwili gdybym kupował nową lodówkę(a tez mi się
zanosi), to brała bym taką, która ma najdłuższa gwarancje
na perforacje obudowy, bowiem te najczęściej rdzewieją.
Btw, miałam kiedyś ruskiego minska to sprzęt. Miała
ze 16 lat i gdyby nie fakt ze nożem przebiłam ściankę
zamrażalnika i wyleciał freon, to nie zamieniłabym jej
na żadną ze współczesny- jak to mówią: ruskie to ruski,
gniotsa a nie łamiotsa ;)
Teraz to bym kupowała cos chromowanego
czyli antykorozyjnego.

3. Data: 2010-10-20 08:57:35

Od: "Panslavista" <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Suri" <b...@p...fm> wrote in message
m.googlegroups.com...
> [...]

zamrażalnika i wyleciał freon, to nie zamieniłabym jej
na żadną ze współczesny- jak to mówią: ruskie to ruski,

Inox - z blachy nierdzewnej.

4. Data: 2010-10-20 17:24:29

Od: adams99 <n...@n...spam.no.problem> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2010-10-20 09:05, magda pisze:
> [...]
> lodówce jest nadal "ciepło".
> Zalecił zakup nowej lodówki, poniważ obecnie lodówki są przewidziane na 7-8

Wszystko zależy ile chcesz wydać na lodówkę i jakiej wielkości potrzebujesz.

5. Data: 2010-10-20 19:35:58

Od: "Czesuaw P." <c...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Panslavista" <p...@i...pl> napisał w wiadomości

> [...]
> zamrażalnika i wyleciał freon, to nie zamieniłabym jej
> na żadną ze współczesny- jak to mówią: ruskie to ruski,

Ruskie lodówki w ogóle były długowieczne. Dużo tutaj podobnych do twojej
opinii. W mojej rodzinie były dwa miński, jeden ponad 20 lat - wymieniony na
nowszą lodówkę, oddany sprawny.

Mińsków przypadłość to prądożerność - nie były oszczędne.

--
Mam pierdolca - zbieram na psychiatrę.

Proszę o wsparcie
mBank 28 1140 2004 0000 3002 3182 2875

Dziękuję za donację.

6. Data: 2010-10-20 19:54:44

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 20 Oct 2010 21:35:58 +0200, Czesuaw P. napisał(a):

> [...]
> nowszą lodówkę, oddany sprawny.
>
> Mińsków przypadłość to prądożerność - nie były oszczędne.

Mam coraz większą ochotę wyciągnąć z szopy mój Mińsk...

7. Data: 2010-10-21 09:05:21

Od: "Andrzej S." <A...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2010-10-20 09:05, magda pisze:
> Witam.
> Jaką polecacie lodówkę?

A, zrobie im troche reklamy ...

http://www.askomis.pl

Musialem kupic i lodówke i pralke (nowy dom :) )
Wydatek spory, w dodatku marne recenzje tego co dzisiaj
stoi w AGD ... Wiec dzwonie, wybieram, przewachuje i badam.

Przyszly pralka i lodówka, na palecie, dobrze opakowane, itd.
Znakomite marki, na oko stan idealny.

Ale lodówka (Bosch) chlodzila slabo. Do Gdanska daleko, dzwonie,
wietrzac klopoty chocby z pakowaniem i odsylaniem ...
Nazajutrz przychodzi miejscowy serwisant (wynajeli go telefonicznie),
konserwuje co trzeba, wymienia gaz, cos tam przedmuchuje. Takiej
obslugi klienta nie powstydzilby sie zaden serwis. I to w domu.

Sprzet dziala prawie rok i nie sadze, bym z 2-3 razy drozszej
dolnej pólki nówek byl bardziej zadowolony.

--
A S

8. Data: 2010-10-21 11:00:42

Od: "magda" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

a czytałam dobre opinie o Boschu.
może to jest tak jak sie trafi. jaki egzemplarz.

9. Data: 2010-10-22 09:16:37

Od: "jagr" <j...@W...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "magda" <m...@w...pl> napisał w wiadomości

>a czytałam dobre opinie o Boschu.
> może to jest tak jak sie trafi. jaki egzemplarz.

Bosch świetna firma. Kupiłem blender BOSCH MMR 1501,
np. tutaj jest:
http://www.mediamarkt.pl/katowice/produkty/male-agd/
drobny-sprzet-kuchenny/blendery/mmr-1501
tylko jest jedno "ale" - nie działa.
Problem jest taki, że noże chodzą w płaszczyźnie i nie przesuwają czyli nie
mieszają tego, co ma być utarte.
Po włożeniu czegoś (np. marchewki czy cebuli) noże rozcierają na miazgę
tylko to, co jest na samym dole.
To co wyżej ani drgnie. Nie pomaga nawet zatrzymywanie urządzenia i ręczne
mieszanie od czasu do czasu tego, co w nim jest.
Czerwona kartka dla tego producenta. Nieprzydatny do niczego. Kicha.
Niby Bosch...
jagr

10. Data: 2010-10-22 10:04:57

Od: "szerszen" <s...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "adams99" <n...@n...spam.no.problem> napisał w wiadomości grup

> Wszystko zależy ile chcesz wydać na lodówkę i jakiej wielkości
> potrzebujesz.

dodałbym jeszcze ile ma miejsca na lodowke ;)

ja 4 lata temu uparlem sie na lodowke typu side-by-side, specjalnie pod nia
przeorganiozwana zostala kuchnia, wybita sciana i zamurowane drzwi, nie
zaluje i nie wyobrazam juz sobie innej lodowki niz taka, oczywiscie
kostkarka do lodu na drzwiach, bez "barku"
jakbym mial kupic kolejna, kupilbym z "cool zone", troche drozsze, ale
przydatne

Czy myszy lubią gryźć styropian / piankę?
Koszt wymiany pokrycia dachowego na gont ?
który młynek żarnowy
chleb znowu...
Opinie o firmie Kondor